自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48555


1#
發表於 前天 16:54 |只看該作者
驚回程時港珠澳大橋塞車,好耐無去


水晶宮

積分: 64264


2#
發表於 前天 17:12 |只看該作者
hellomiki 發表於 26-6-20 16:54
驚回程時港珠澳大橋塞車,好耐無去
呢幾日又唔係免過橋費,點會塞車呀?


珍珠宮

積分: 48555


3#
發表於 前天 21:01 |只看該作者
whyyou 發表於 26-6-20 17:12
呢幾日又唔係免過橋費,點會塞車呀?

咁就好


子爵府

積分: 12316


4#
發表於 前天 21:05 |只看該作者

回覆樓主:

回港一定多,如果可以坐船快D


首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo