自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20302


1#
發表於 前天 01:49 |只看該作者
請問平時公司銀行轉帳入戶口出糧,但試過遲出糧,拖到月尾至月頭先出,公司唔會入銀行,所以該月份銀行轉帳是$0,公司稍後是出現金,應該如何申報?
另又試過當月只出了數千元,剩下的之後出現金,又應該如何申報?
第一次遇此情況,謝謝!


水晶宮

積分: 64514


2#
發表於 前天 08:50 |只看該作者
有無糧單?

最緊要如實申報喔


洋房

積分: 54


3#
發表於 前天 09:10 |只看該作者

回覆樓主:

叫僱主寫收入証明書


侯爵府

積分: 20302


4#
發表於 前天 09:35 |只看該作者
家有傻豬s 發表於 26-6-24 09:10
叫僱主寫收入証明書

僱主不固定同唔會幫忙寫,咁請問自己寫聲明可以嗎


水晶宮

積分: 64514


5#
發表於 前天 10:04 |只看該作者
camanbi 發表於 26-6-24 09:35
僱主不固定同唔會幫忙寫,咁請問自己寫聲明可以嗎

文件編號
WFA009A

文件名稱
工作時數/工作入息自述書



翡翠宮

積分: 86447


6#
發表於 前天 10:53 |只看該作者

回覆樓主:

寫自述書。有強積金供款紀錄做證明就更好。
attach0/tmp/phpKdYUnb


子爵府

積分: 14947


7#
發表於 前天 10:58 |只看該作者
lyh80115 發表於 26-6-24 10:53
寫自述書。有強積金供款紀錄做證明就更好。

薪金都遲出,睇怕強積金都未必準時供,甚至無供強積金


翡翠宮

積分: 86447


8#
發表於 前天 14:04 |只看該作者
本帖最後由 lyh80115 於 26-6-24 14:05 編輯
crt1234 發表於 26-6-24 10:58
薪金都遲出,睇怕強積金都未必準時供,甚至無供強積金

都睇睇,有幾多畀多,盡量多啲書面證據,好過齋有聲明。

講到公司乜都唔肯寫,咁工時又點證明?有合約?


翡翠宮

積分: 86447


9#
發表於 前天 14:06 |只看該作者
lyh80115 發表於 26-6-24 14:04
都睇睇,有幾多畀多,盡量多啲書面證據,好過齋有聲明。

講到公司乜都唔肯寫,咁工時又點證明?有合約?

收到啲現金有無入銀行?畀埋存款證明試下。


侯爵府

積分: 20302


10#
發表於 昨天 11:37 |只看該作者
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-24 08:50
有無糧單?

最緊要如實申報喔

有如實報的,謝謝解答!


侯爵府

積分: 20302


11#
發表於 昨天 11:37 |只看該作者
家有傻豬s 發表於 26-6-24 09:10
叫僱主寫收入証明書

明白,謝謝解答!


侯爵府

積分: 20302


12#
發表於 昨天 11:38 |只看該作者
Candy_CHUNG_LAU 發表於 26-6-24 10:04

謝謝解答!


侯爵府

積分: 20302


13#
發表於 昨天 11:38 |只看該作者
lyh80115 發表於 26-6-24 10:53
寫自述書。有強積金供款紀錄做證明就更好。

謝謝解答!


侯爵府

積分: 20302


14#
發表於 昨天 11:39 |只看該作者
crt1234 發表於 26-6-24 10:58
薪金都遲出,睇怕強積金都未必準時供,甚至無供強積金

時勢唔好,唉!糧都遲出


侯爵府

積分: 20302


15#
發表於 昨天 11:39 |只看該作者
lyh80115 發表於 26-6-24 14:04
都睇睇,有幾多畀多,盡量多啲書面證據,好過齋有聲明。

講到公司乜都唔肯寫,咁工時又點證明?有合約?

有打卡的,謝謝解答!

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo