自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 4544


1#
發表於 前天 10:13 |只看該作者
佢哋話自己又未遲過到,又無做錯野。
但我就知咩事。


大宅

積分: 4544


2#
發表於 前天 10:14 |只看該作者
首先老細不鐘意你囉。
人夾人緣。


伯爵府

積分: 17993


3#
發表於 前天 10:15 |只看該作者
大把人都吾知自己衰乜㗎啦
仲會怪對方添


珊瑚宮

積分: 102013

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


4#
發表於 前天 10:16 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-24 10:13
佢哋話自己又未遲過到,又無做錯野。
但我就知咩事。

好事,心態好 係老細唔識貨


大宅

積分: 4544


5#
發表於 前天 10:18 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 No113113 於 26-6-24 10:21 編輯

點解不喜歡你?
因為你太按章辦事,太自保。
結果咪拖慢進度。
一有事就推晒去的高層度,死硬。


侯爵府

積分: 20761

牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 開心吸收勳章


6#
發表於 前天 10:19 |只看該作者
唔需要理衰咩
好多時...討好唔到老闆都是錯~~
我都係咁架,不過....未炒到我.....我要等


子爵府

積分: 10832

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


7#
發表於 前天 10:23 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-24 10:14
首先老細不鐘意你囉。
人夾人緣。

根本就係因為老細唔鍾意你。 無論你做得幾好,老細唔鍾意你就係唔鍾意你

點評

茶類愛好者    發表於 前天 11:30


子爵府

積分: 10832

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


8#
發表於 前天 10:24 |只看該作者
本帖最後由 小馮 於 26-6-24 10:24 編輯
No113113 發表於 26-6-24 10:18
點解不喜歡你?
因為你太按章辦事,太自保。
結果咪拖慢進度。

咁有事唔係高層去解決咩? 佢哋攞咁高人工,做就下面做,佢哋唔應該解決問題咩?


水晶宮

積分: 72318

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


9#
發表於 前天 10:25 |只看該作者
自己梗係睇唔到自己有咩問題, 睇到就唔會咁做, 所以不知不覺係好正常, 吞pop求其冇責任心都唔覺自己有問題


翡翠宮

積分: 86783


10#
發表於 前天 10:26 |只看該作者

回覆樓主:

老闆唔鐘意就做乜都係錯架啦


瑪瑙宮

積分: 139681


11#
發表於 前天 10:30 |只看該作者
我隔離有一個


侯爵府

積分: 24537


12#
發表於 前天 10:30 |只看該作者
小馮 發表於 26-6-24 10:24
咁有事唔係高層去解決咩? 佢哋攞咁高人工,做就下面做,佢哋唔應該解決問題咩?

...

高層要既係做到野既員工,咩都要高層去解決,首先咪解決咗佢先囉

點評

restahaus    發表於 前天 17:20


翡翠宮

積分: 94407

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


13#
發表於 前天 10:30 |只看該作者
職場既野真係講命水,
有D同事無樣好但有人睇,有
D人盡心盡力但俾人知無份工唔得就俾人洽

點評

登陸火星    發表於 昨天 09:07
茶類愛好者    發表於 前天 11:30


侯爵府

積分: 24390


14#
發表於 前天 10:50 |只看該作者
以為手指可以伸太長
氣宇軒昂清爽旋風神采飛揚赤馬飛馳


象牙宮

積分: 235830


15#
發表於 前天 10:57 |只看該作者

回覆樓主:

點解要知?唔係做得耐,唔夾咪換人!


子爵府

積分: 11423


16#
發表於 前天 17:15 |只看該作者
No113113 發表於 26-6-24 10:13
佢哋話自己又未遲過到,又無做錯野。
但我就知咩事。

好多原因既 都好難估
老闆唔鍾意幾叻都無用


翡翠宮

積分: 77054


17#
發表於 前天 17:27 |只看該作者
本帖最後由 Kittymummy 於 26-6-24 17:28 編輯
幸福花海 發表於 26-6-24 10:30
高層要既係做到野既員工,咩都要高層去解決,首先咪解決咗佢先囉

如果低層下下都解決到既,就坐左佢個位,拎左高層人工先啦 唔係點解有階級之分呀。即係比低層既人工,想有高層既質素?


侯爵府

積分: 24537


18#
發表於 前天 17:50 |只看該作者
Kittymummy 發表於 26-6-24 17:27
如果低層下下都解決到既,就坐左佢個位,拎左高層人工先啦 唔係點解有階級之分呀。即係比低層既 ...

高層主要職責係管理,唔係話唔會解決問題,但下屬下下都推個波比上司,上司不如換個醒目啲獨立啲既員工都係管理既工作之一


男爵府

積分: 5027


19#
發表於 前天 19:12 |只看該作者
幸福花海 發表於 26-6-24 17:50
高層主要職責係管理,唔係話唔會解決問題,但下屬下下都推個波比上司,上司不如換個醒目啲獨立啲既員工都 ...
同意!樣樣自己做埋,洗乜請咁多人?


珍珠宮

積分: 44440


20#
發表於 昨天 00:08 |只看該作者
幸福花海 發表於 26-6-24 17:50
高層主要職責係管理,唔係話唔會解決問題,但下屬下下都推個波比上司,上司不如換個醒目啲獨立啲既員工都 ...

所以AI係最好嘅藉口cut噻啲junior位
多得啲好有階級觀念嘅前線,覺得有問題就係上司嘅工作,自己唔需要用腦,而且覺得多做咪蝕?我自己就選擇做多學多,回報率真係可以超預期
養前線員工又要俾人工、又要供福利、仲要睇佢哋面色,轉用agentic AI乾手淨腳真係絕對吸引

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo