論盡家傭

跳至

首頁
12

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22523


1#
發表於 09-10-30 16:34 |只看該作者
3成印傭月薪不足法定要求
(明報)2009年10月30日 星期五 16:00
一項調查指出,本港近3成印尼 傭工,被中介公司剝削,月薪不足法定要求。

該項調查在去年11月,訪問了本港約1300名印傭 ,近3成傭工被中介公司剝削,月薪不足當時法定的3480元最低工資。部分人更只得約2000元薪酬。

印傭更要繳付近20000元的介紹費用。部分人更表示,月入只有約2000元,要支付高昂的介紹費用。他們來港後,要簽下欠單,如被解僱,需重新計算欠債。

立法會 議員李卓人 批評,印傭被嚴重剝削,即使被不公平對待,亦不敢投訴,因害怕被解僱,他們將要求勞工處 跟進。

(即時新聞)



個人意見:

點解個d議員咁得閒成日咁關心d外傭. 其實關我鬼事咩, 你情我願, 當初佢地來HK, 就一早知會俾中間人扣錢嫁啦, 又要來? :;pppp: 來了又投訴, 要投訴都無理由係香港叫我地d議員同勞工署幫啦, 都無係香港交過稅.

我夠唔夠錢用啦, 又唔見d議員幫下我.:;pppp:


禁止訪問

積分: 22268

好媽媽勳章


2#
發表於 09-10-30 16:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 31


3#
發表於 09-10-30 16:48 |只看該作者
咁慘!咁仲離!番鄉下執屎食!
最憎見倒哩d所謂調查,又唔見訪問下d僱主,點比人屈,比人偷野,點樣貼錢買難受喎!


大宅

積分: 2137


4#
發表於 09-10-30 17:16 |只看該作者
咁慘就不好來啦, 留下印尼鄉下執屎食, 不好下下話人地剝削佢. 不通香港人綁佢來呀.

又不見啲所謂議員關心下我地香港僱主, 都不知交稅來做咩? 提起交稅就火滾, 納稅人養呢班人來倒自已米.


大宅

積分: 3183


5#
發表於 09-10-30 17:27 |只看該作者
原帖由 catbabycat 於 09-10-30 17:16 發表
咁慘就不好來啦, 留下印尼鄉下執屎食, 不好下下話人地剝削佢. 不通香港人綁佢來呀.

又不見啲所謂議員關心下我地香港僱主, 都不知交稅來做咩? 提起交稅就火滾, 納稅人養呢班人來倒自已米. ...


唔係我地點會叫佢地做 "正苦" 呢...


複式洋房

積分: 232


6#
發表於 09-10-30 17:32 |只看該作者
喂.佢地卑agent剝削關我乜事,我請工人時就夠俾agent剝削啦,唔見有議員出声??!!D印傭想嚟香港做嘢,係佢同agent之間嘅協意,而哩D協意係佢地係當地做,關香港政府义事,衹不過D印傭嚟到香港做工後還錢俾人,關你屁事.你估D印傭死,試問如果俾完錢仲少過係老家賺,有冇咁多人要仆嚟香港打工?一個願打,一個願捱.好心呢D食屎狗議員唔好咁折墮,衹顧博出位,幫外人去害自己人啦.死都攞住D香港中層家庭嚟屈,唔該mark大對狗眼望清楚,依家係邊個俾人又搶,又屈,又剝削!!


原帖由 leopak 於 09-10-30 16:34 發表
3成印傭月薪不足法定要求
(明報)2009年10月30日 星期五 16:00
一項調查指出,本港近3成印尼 傭工,被中介公司剝削,月薪不足法定要求。

該項調查在去年11月,訪問了本港約1300名印傭 ,近3成傭工被中介公司剝削,月薪不 ...


大宅

積分: 1235


7#
發表於 09-10-30 18:51 |只看該作者
3成工人被剝削,
6成工人想盡辦法剝削顧主。
我能用我的幸運,求我可以找到最後1成認真工作明白事理的好結果。


侯爵府

積分: 24035

好媽媽勳章 大廚勳章


8#
發表於 09-10-30 19:03 |只看該作者
政苦不会變,工人又不会不來,唯有大家不請外傭吧!


大宅

積分: 4590


9#
發表於 09-10-30 22:39 |只看該作者
議員不如公平d, 如果我請個工人(隔山買"人")唔到standard都要我比 $$ + ticket 比佢走都好唔公平啦, 我請的係要合符standard的但agent比我的都唔okay點解要我比$$呀


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


10#
發表於 09-10-30 23:00 |只看該作者
如果覺得被剝削,咪唔好嚟囉,你情我願!
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


大宅

積分: 2137


11#
發表於 09-10-31 11:07 |只看該作者
希望2年後我可以.

原帖由 pollyw 於 09-10-30 19:03 發表
政苦不会變,工人又不会不來,唯有大家不請外傭吧!


珍珠宮

積分: 48099

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


12#
發表於 09-10-31 11:25 |只看該作者
班廢柴e員,凈係成日講印傭薪酬,點解唔講班印傭嘅工作能力?以大部份印傭嘅工作能力嚟計,2000蚊都俾多佢...係唔值!
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


大宅

積分: 2137


13#
發表於 09-10-31 11:29 |只看該作者
非常同意

原帖由 emt1314 於 09-10-31 11:25 發表
班廢柴e員,凈係成日講印傭薪酬,點解唔講班印傭嘅工作能力?以大部份印傭嘅工作能力嚟計,2000蚊都俾多佢...係唔值!


男爵府

積分: 6673


14#
發表於 09-10-31 12:07 |只看該作者
好可憐咩!!!我地d僱主比佢地可憐10倍仲有多ar!!!:;pppp:


複式洋房

積分: 261


15#
發表於 09-10-31 12:17 |只看該作者
原帖由 happymanman 於 09-10-30 22:39 發表
議員不如公平d, 如果我請個工人(隔山買"人")唔到standard都要我比 $$ + ticket 比佢走都好唔公平啦, 我請的係要合符standard的但agent比我的都唔okay點解要我比$$呀 ...


其實唔明點解外傭無試用期?試用期可訂3個月,如試用期不合意,7日前通知佢,比番機票送佢走;我哋本地工作都係有試用期,大家唔啱就bye bye....


大宅

積分: 4084


16#
發表於 09-10-31 12:48 |只看該作者
十分同意~~
原帖由 emt1314 於 09-10-31 11:25 發表
班廢柴e員,凈係成日講印傭薪酬,點解唔講班印傭嘅工作能力?以大部份印傭嘅工作能力嚟計,2000蚊都俾多佢...係唔值!


伯爵府

積分: 15328


17#
發表於 09-11-2 11:57 |只看該作者
3成印傭月薪不足法定要求,但9成半僱主比工人呃錢呃食呃住呃玩哩!


男爵府

積分: 7610

畀面勳章


18#
發表於 09-11-2 12:08 |只看該作者
原帖由 sweetcouple 於 09-10-30 16:41 發表
中間人扣佢地咁多錢, 係佢地政府默許的, 根本唔係香港人/香港政府能力範圍可以做D乜.......

唔該D議員, 有時間去關心下香港本土的窮人同埋老弱仲好啦! ...

呢D不知所謂李某人, 講呢啲嘢前, 連功課都唔做吓就亂講一通 香港真係冇咩人材, 垃圾就一籮籮


珍珠宮

積分: 32052


19#
發表於 09-11-2 12:47 |只看該作者
驚比人炒就勤力d啦~ 小姐~~


別墅

積分: 766


20#
發表於 09-11-2 15:16 |只看該作者
咁得閒理埋呢d無謂野,不如理吓佢地點解成日巫告顧主,:;pppp: 加重刑罰好過啦~~:;pppp:

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo