婦女醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17178


1#
發表於 10-3-16 19:56 |只看該作者
有冇人食緊金舞茸?
我想試,但唔知好唔好.


珍珠宮

積分: 44659

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 10-3-17 01:24 |只看該作者
我食左一樽,我覺得唔work.冇好瞓左夜尿冇改善,但可能每個人唔同,有D人ok.


民房

積分: 23


3#
發表於 10-3-17 10:45 |只看該作者
我老公食緊第三樽,佢話好左,冇好似以前咁成晚醒,廁所都去少左,不過可能每個人感覺都唔同


男爵府

積分: 7155


4#
發表於 10-3-17 12:30 |只看該作者
我都食緊第 2樽, 係好訓好多同好淋又無咁多夜尿, 我食緊"asana"呢個牌子


伯爵府

積分: 17178


5#
發表於 10-3-17 16:20 |只看該作者
乜有好多牌子?我見萬寧得一隻,就咁叫金舞茸.
其實佢同靈芝有乜分別?
有冇副作用?
唔知有子宮肌瘤可唔可食?如果問醫生實話唔好食.


禁止訪問

積分: 25


6#
發表於 10-12-28 22:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32255


7#
發表於 10-12-30 20:20 |只看該作者
我覺得好好啊~~~食左真係好訓左~以前成日發夢,訓完好似無訓過咁,但食左就唔會~


洋房

積分: 51


8#
發表於 10-12-30 21:16 |只看該作者
我食過大概有五六支啦,日本金舞蓉啊嘛,無咩用,心理作用可能有,但其實身體無見到有任何改善。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo