自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 962


1#
發表於 10-6-3 09:52 |只看該作者

有時我買咗d 得意既野..好似雨傘呀文具有時買完d 衫有d 好cute 既環保袋等等既野

阿女每次見到都會同我講..好like 我把雨傘叫我同佢果把交換
見到d 文貝好得意或者好好用..就會楚楚可憐咁望住我..同我講..佢d 交具點點點..叫我同佢交換
有時佢見到d 好cute 既環保袋..就會同我講..佢果個已經好污衊要or 舊要換而個新..

有時佢又會同你講..佢太cute 唔襯我既look or 佢會話..佢用住我d 野..係學校都可以掛住我等等好聽既說話

有時都唔知係好嬲定好笑...不過我每次都會比佢


大宅

積分: 1629

好媽媽勳章


2#
發表於 10-6-3 09:56 |只看該作者
你個小朋友幾多歲呀?可能女仔比較老績d. 男仔唔好咁.


別墅

積分: 962


3#
發表於 10-6-3 10:00 |只看該作者

回覆 2# 糠糠媽咪 的文章

佢九歲啦!!!


禁止發言

積分: 36


4#
發表於 10-6-3 10:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 962


5#
發表於 10-6-3 10:13 |只看該作者

回覆 4# yummicheung 的文章

Hehehe..你唔講爭取我都忘記咗..佢仲有樣野好醒..我同佢講佢5次默書有100分, 我會獎佢飲思樂冰!
我以為佢會forget 咗..點知佢用本簿mark 咗自己平時既表現同埋默書考試成績之後會本簿我..
就同我講..佢可以有得飲要我即刻買..
如果我唔比佢呢..佢咪會同我講..借一日呀..或者大家一齊用囉!!


大宅

積分: 1629

好媽媽勳章


6#
發表於 10-6-3 10:50 |只看該作者
佢咁好記性, 讀書成綪一定好好

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo