想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 203


1#
發表於 10-6-9 22:32 |只看該作者
有無姐妹check bingo 前有以下徵狀??

1) 之前數日勁多分泌
2) 肚"吉吉"痛
3) 聞到勁味野有嘔心感覺
4) 無咩胃口

我今日有晒上面全部徵狀....但係又驚食炸糊... 近依幾個cycle 又唔係好準wor... 今日day33啦.. 點算好ar..


大宅

積分: 3121


2#
發表於 10-6-9 22:36 |只看該作者
好似好有機播!!祝你成功!


複式洋房

積分: 203


3#
發表於 10-6-10 00:19 |只看該作者
有無人同樣有以上徵狀都bingo左呀??


別墅

積分: 674


4#
發表於 10-6-10 07:51 |只看該作者
我同你一樣,吾敢check!
不過我冇你咁多特徵出黎,我只係高溫了16天,m未黎,m遲左3天!


複式洋房

積分: 203


5#
發表於 10-6-10 08:17 |只看該作者
最衰我無量開體溫ma... 頭先用完綠d check 又白雪雪..咁即係點ar... 一起身已經覺得個胃唔舒服啦...


男爵府

積分: 6620

大廚勳章


6#
發表於 10-6-10 08:47 |只看該作者
ME THREE!!! 我都唔敢chekc好驚失望!
以上既特徵又有, m過第二日都未來, 好想佢唔來! 好想今次中呀!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 10-6-10 09:48 |只看該作者

回覆 6# be-happy 的文章

放鬆d啦, 有時bingo左, 都唔一定有齊以上 徵症架


別墅

積分: 599


8#
發表於 10-6-10 10:58 |只看該作者
原帖由 be-happy 於 10-6-9 22:32 發表
有無姐妹check bingo 前有以下徵狀??

1) 之前數日勁多分泌
2) 肚"吉吉"痛
3) 聞到勁味野有嘔心感覺
4) 無咩胃口

我今日有晒上面全部徵狀....但係又驚食炸糊... 近依幾個cycle 又唔係好準wor... 今日day33啦.. 點算 ...


我都係依幾個cycle唔準,上個日day 40先嚟月經,空歡喜一場。而且之前都勁多分泌。點解噤?


大宅

積分: 4810


9#
發表於 10-6-10 11:06 |只看該作者
我試過有齊晒你所講既symtoms...
但最後係唔中... 唉...

原帖由 be-happy 於 10-6-9 22:32 發表
有無姐妹check bingo 前有以下徵狀??

1) 之前數日勁多分泌
2) 肚"吉吉"痛
3) 聞到勁味野有嘔心感覺
4) 無咩胃口

我今日有晒上面全部徵狀....但係又驚食炸糊... 近依幾個cycle 又唔係好準wor... 今日day33啦.. 點算 ...


複式洋房

積分: 203


10#
發表於 10-6-10 13:16 |只看該作者
好煩ar... 仲約左人星期六打波tim架... 咁去唔去好ar... 係又好唔係又好... 快d話我知得唔得jet


大宅

積分: 4810


11#
發表於 10-6-10 13:23 |只看該作者
遲d再check la..
good luck


男爵府

積分: 5736

好媽媽勳章


12#
發表於 10-6-10 13:46 |只看該作者
有齊徵狀都唔代表一定中啦!
最後都係以驗倒為準!

我見你好似好心急咁, 不如去驗血啦!
兩個鐘就知 result~


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 10-6-10 14:25 |只看該作者
原帖由 be-happy 於 10-6-10 13:16 發表
好煩ar... 仲約左人星期六打波tim架... 咁去唔去好ar... 係又好唔係又好... 快d話我知得唔得jet



打咩波呀 ? 我唸如果你平時有玩開, 應該影響唔大 (好多人成日唔為意唔為意就有架啦 )


伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


14#
發表於 10-6-10 14:37 |只看該作者
我早幾日check bingo左
只係個小腹有d吉吉地
其他就冇
我cycle 28日 day30用曼仔就check到
你都快d check下啦


祝 bingo


別墅

積分: 674


15#
發表於 10-6-10 15:16 |只看該作者
我由昨天起肚仔吉吉的感覺都冇咩啦!我估m小姐就黎報到!好彩的是今天仲係高溫,m遲左3天!不過我成日有遲冇早!
原帖由 jacko0112 於 10-6-10 14:37 發表
我早幾日check bingo左
只係個小腹有d吉吉地
其他就冇
我cycle 28日 day30用曼仔就check到
你都快d check下啦


祝 bingo


大宅

積分: 4810


16#
發表於 10-6-10 15:29 |只看該作者
你平時遲幾多日? 睇下同平時有冇唔同...

我有時day1都高溫..


複式洋房

積分: 203


17#
發表於 10-6-10 17:04 |只看該作者
原帖由 jacko0112 於 10-6-10 14:37 發表
我早幾日check bingo左
只係個小腹有d吉吉地
其他就冇
我cycle 28日 day30用曼仔就check到
你都快d check下啦


祝 bingo


恭喜你ar.. 希望我今次係堅啦... 好鬼死困擾ar


別墅

積分: 674


18#
發表於 10-6-10 18:53 |只看該作者
我呢半年調完經後,多數係28-30天!未調經前23-45天左右!
原帖由 stupidtaz 於 10-6-10 15:29 發表
你平時遲幾多日? 睇下同平時有冇唔同...

我有時day1都高溫..


別墅

積分: 674


19#
發表於 10-6-10 18:54 |只看該作者
我day1多數會跌到36.4
原帖由 stupidtaz 於 10-6-10 15:29 發表
你平時遲幾多日? 睇下同平時有冇唔同...

我有時day1都高溫..


別墅

積分: 674


20#
發表於 10-6-10 18:56 |只看該作者
呢個月我開始食排卵藥,好明顯係5月24日係排卵日...我係冇用紅d,但睇體溫同分泌問左醫生,醫生好肯定話係個5月24-25日左右!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo