立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5163
水晶宮
積分: 50566
積分: 5001
原帖由 tammy2008 於 10-12-3 23:43 發表 上次答過你架......無良心呀....:-(
原帖由 chum 於 10-12-4 11:58 發表 請問你的電陶爐香港有無得賣 ? 如果放個大瓦煲煲薑醋夠力嗎 ? thanks.
原帖由 WaiWaiJess 於 10-12-5 00:00 發表 電陶爐香港有得買,大約400元左右,但我未用過,唔知好唔好用,或者Tammy2008可唔可以介紹下比我哋知,謝謝
別墅
積分: 639
原帖由 tammy2008 於 10-12-5 01:13 發表 可以先參考一下 : http://forum.baby-kingdom.com/thread-3443771-1-1.html http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=3517746&page=1#pid46957524
原帖由 kojin 於 10-12-6 10:44 發表 我用佢煲完13斤薑醋了 OK阿 忠臣唔錯 不過之前有人話實惠有就係HK買啦 係大陸買番黎要自己換做3腳插先安全架 又要剪線又剩 唔想煩就HK買好D 價錢都一樣 http://img.photobucket.com/albums/v507/kojinng/IMG_1741 ...
公爵府
積分: 25413
原帖由 健朗媽咪 於 10-12-6 17:19 發表 我想問13斤薑醋係淨薑13斤定薑加醋13斤呢 仲有個瓦煲有幾大個呢, 我最担心係個爐可唔可盛到咁重的重量
珊瑚宮
積分: 107227
禁止訪問
積分: 225
子爵府
積分: 10333
王國長老
積分: 144537
積分: 899
積分: 5476
小倩 發表於 11-12-19 19:02 買咗了~ 試水中… 請問好用嗎?? 可唔可以比"d"用家意見??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy