跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3464


1#
發表於 10-12-22 00:11 |只看該作者
知唔知雪印1號行貨900g 1can賣幾錢呀?
我想知我o個面藥房平唔平!
2011 新手媽媽^^
hello!我係201101王小b^^
12w1 彈o下彈o下 訓覺豬@@ 30w2  嘴仔勁似爸爸
16w1 又係訓覺豬><
17w2 吮吮食指  好鬼Q^^
20w4 郁手踢腳冇時停 原來係百厭仔><
28w1 原來係肥b= =


大宅

積分: 1130


2#
發表於 10-12-22 12:38 |只看該作者
我見過萬0正價$200多dd, 卓記就$14x, 咁你葯房賣幾錢呀?


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


3#
發表於 10-12-22 12:51 |只看該作者
我買開果間藥房賣175-185


男爵府

積分: 6079

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 10-12-22 15:53 |只看該作者
我買果間$170 係紅磡,,


大宅

積分: 3464


5#
發表於 10-12-22 15:58 |只看該作者
我今日行過去睇o下!1號 900g要179好似!
2011 新手媽媽^^
hello!我係201101王小b^^
12w1 彈o下彈o下 訓覺豬@@ 30w2  嘴仔勁似爸爸
16w1 又係訓覺豬><
17w2 吮吮食指  好鬼Q^^
20w4 郁手踢腳冇時停 原來係百厭仔><
28w1 原來係肥b= =


大宅

積分: 3464


6#
發表於 10-12-22 16:02 |只看該作者
原帖由 美直 於 10-12-22 12:38 發表
我見過萬0正價$200多dd, 卓記就$14x, 咁你葯房賣幾錢呀?


卓x o個d係水貨!
藥房都有細仔$170!

水貨係平d!不過好似話水貨個底花!
行貨有保証d o甘!
2011 新手媽媽^^
hello!我係201101王小b^^
12w1 彈o下彈o下 訓覺豬@@ 30w2  嘴仔勁似爸爸
16w1 又係訓覺豬><
17w2 吮吮食指  好鬼Q^^
20w4 郁手踢腳冇時停 原來係百厭仔><
28w1 原來係肥b= =


複式洋房

積分: 376


7#
發表於 10-12-23 09:28 |只看該作者
請問水貨個底點花?有無多啲資料?
Thanks!

原帖由 lovebaby2011 於 10-12-22 16:02 發表


卓x o個d係水貨!
藥房都有細仔$170!

水貨係平d!不過好似話水貨個底花!
行貨有保証d o甘!


大宅

積分: 1130


8#
發表於 10-12-23 11:48 |只看該作者
我都打算飲雪印, 不過都未入貨, 希望可以成功餵到人奶就唔駛同奶粉住.
其實, 我都想知, 水貨同正貨既分別, 我見都好多人都有訂水貨奶粉, 真係有問題嗎? 因為真係平好多喎.


大宅

積分: 3464


9#
發表於 10-12-23 23:56 |只看該作者
原帖由 hahaha818 於 10-12-23 09:28 發表
請問水貨個底點花?有無多啲資料?
Thanks!


之前產前產後有媽媽傾過香港雪印同日本雪印!
有個媽媽話日本雪印之前驗過有事停過產!
之後再出返!
so,佢o地話佢個底花!
你可以去o個個post睇o下!不過要自己搵o下o拉!
2011 新手媽媽^^
hello!我係201101王小b^^
12w1 彈o下彈o下 訓覺豬@@ 30w2  嘴仔勁似爸爸
16w1 又係訓覺豬><
17w2 吮吮食指  好鬼Q^^
20w4 郁手踢腳冇時停 原來係百厭仔><
28w1 原來係肥b= =


大宅

積分: 3464


10#
發表於 10-12-23 23:57 |只看該作者
原帖由 美直 於 10-12-23 11:48 發表
我都打算飲雪印, 不過都未入貨, 希望可以成功餵到人奶就唔駛同奶粉住.
其實, 我都想知, 水貨同正貨既分別, 我見都好多人都有訂水貨奶粉, 真係有問題嗎? 因為真係平好多喎. ...


其實補奶粉都應該唔駛太多o既!
2011 新手媽媽^^
hello!我係201101王小b^^
12w1 彈o下彈o下 訓覺豬@@ 30w2  嘴仔勁似爸爸
16w1 又係訓覺豬><
17w2 吮吮食指  好鬼Q^^
20w4 郁手踢腳冇時停 原來係百厭仔><
28w1 原來係肥b= =

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo