立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 8504
侯爵府
積分: 24623
大宅
積分: 1729
原帖由 kellyly 於 11-2-4 23:39 發表 食得呀,只要煮淋D就得LA.
原帖由 C9Fa 於 5/2/2011 10:39 發表 如果冇teeth呢?
積分: 7959
積分: 1617
原帖由 kellyly 於 11-2-5 17:16 發表 你煮淋D就得LA 因就算佢有牙仔都係得前面既門牙仔,都唔會幫到佢咬得好碎 煮淋D,咁佢可用牙肉仔一咬就爛晒LA.
複式洋房
積分: 380
原帖由 C9Fa 於 11-2-6 12:57 發表 Thanks. 請問點可以煮淋D? 咩牌子好d?
原帖由 貓貓人 於 11-2-6 10:23 發表 唔好意思, 我想問一問咩野係字母粉? 係咪超級市場同通心粉放埋一齊果D有英文字細細粒果D呀? 我阿B 7個幾月唔肯食粥, 我想試下整比佢食呀, 有無問題呢? 同埋請問會點煮? 放D咩落去整個湯? 唔好意思,太多問題了, THANK ...
原帖由 tiggertungtung 於 6/2/2011 16:17 發表 我囡囡好鍾意食架. 咩牌子都OK.只要成份是小麥就可以LA.用多D水慢火煲耐D,焗吓佢.最初要煲到入口即溶咁 淋,當佢習慣後就可以慢慢增加硬度.等佢可以梅下. ...
原帖由 tiggertungtung 於 11-2-6 16:47 發表 係呀,就係英文字細細粒果D.其實唔係一定要用字母粉,意大利粉,通心粉,麵都ok.只要係小麥成份都ok,但要留意有些成份會加入調味,這些就唔建議使用.當然調味的成份是天然就無問題.我bb係7個月已經開始食,今天剛剛食完 ...
原帖由 kellyly 於 11-2-6 19:57 發表 係呀,咩BRAND都得 我係煮前會沖沖水先,之後煲滾左就熄火尤得佢焗10MINS就試下淋唔淋,唔淋既就開火煮滾再熄火焗 咁就得LA.
積分: 22599
原帖由 C9Fa 於 11-2-7 18:45 發表 請介紹一兩個brand, 因為我冇時間去超市慢慢睇. 謝謝.
積分: 1303
原帖由 cherishbaby 於 9/2/2011 13:25 發表 除咗魚之外, 7-8個月可唔可以落豬肉/雞肉蓉煮字母粉呢? (奶奶話怕BB嫌"鞋口"唔肯食)
原帖由 kellyly 於 11-2-9 13:36 發表 可以呀,最好落,整蓉D
積分: 24996
原帖由 cherishbaby 於 11-2-9 14:19 發表 噤如果冇碎肉機, 用刀啄蓉啲都OK? 唔使變肉醬?
積分: 3726
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy