夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


已刪除用户

積分: 4001


1#
發表於 11-2-17 09:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2648


2#
發表於 11-2-17 09:35 |只看該作者
可唔可以同家人講求其收少少, o羅個意頭就算, 然後你同男友兩份夾錢俾?
一係就儲耐 d 錢, 遲 d 先結婚得唔得?

我自己就冇經歷過... 老公都冇俾過禮金, 阿爸都費事問 (因為知我唔會俾)...


子爵府

積分: 13921


3#
發表於 11-2-17 09:40 |只看該作者
如果可以過到你父母個關,你又可以0既,就得啦。
我當時結婚就系0甘,男家無禮金。我父母同我又可以。所以無問題產生。


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


4#
發表於 11-2-17 09:59 |只看該作者
我結婚時都係得幾千蚊禮金咋, 但係婚後我老公好錫我屋企人, 我外家d電視雪櫃泠氣..等等d大型小型電器, 如果我老公知佢地須要換, 就會主動買比佢地, 又帶埋我父母去d短線旅行, 前排我媽低溫症入左院, 佢就拿拿臨去買左張三千幾既羽絨被比佢........所以禮金只係一個意頭, 最重要係佢錫我屋企人。


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


5#
發表於 11-2-17 10:02 |只看該作者
How about you????
You can give 禮金 to your parent by yourself!!!!


原帖由 mrsnip 於 11-2-17 09:14 發表
我真係唔知點算呀...我男朋友話冇錢比禮金呀...我應該要點...有冇姐妹經歷過呀!!


複式洋房

積分: 236


6#
發表於 11-2-17 10:49 |只看該作者
yes, agree with laipyerica

禮金講心意, 利利是是..我結婚的禮金其實是我及c6夾份比女家. 但我媽回禮欲是一間居的首期.仲貼錢比翻我地. 咁其實冇得計...

你女家要好多禮金? 男家冇能力? 或是不想比?你地的積蓄有幾多? 你的婚禮要點樣攪? 其實好睇餸食飯.結婚費用可大可小.

是否一定咁急結婚? 可否delay?
咁其他的開支可否減?
因為結婚而借貸,婚後要還錢,你們能力負擔可以嗎?
如果手緊,同女家商量,可否婚後比多些家用補數?
禮金是否你媽比你用作倍嫁用,等你出門好好睇睇?咁可否一齊從簡?
除非你家貪錢(好少數), 否則自己家人都會鍚你,都不會開天殺價,令你及男友難做. 你估"古"時賣女?


其實結婚係人生其中一個旅程, 應有個plan 及儲蓄.
結婚只是開始,我擔心的是你婚後的生活更多.婚後更多洗費要用..屋水電煤..are you ready.




原帖由 Laipyerica 於 11-2-17 09:59 發表
我結婚時都係得幾千蚊禮金咋, 但係婚後我老公好錫我屋企人, 我外家d電視雪櫃泠氣..等等d大型小型電器, 如果我老公知佢地須要換, 就會主動買比佢地, 又帶埋我父母去d短線旅行, 前排我媽低溫症入左院, 佢就拿拿臨去買 ...


子爵府

積分: 13921


7#
發表於 11-2-17 12:36 |只看該作者
原帖由 ac321 於 11-2-17 10:02 發表
How about you????
You can give 禮金 to your parent by yourself!!!!


嘩! 開我眼界0既 idea. Good idea.


子爵府

積分: 13921


8#
發表於 11-2-17 12:38 |只看該作者
原帖由 Laipyerica 於 11-2-17 09:59 發表
我結婚時都係得幾千蚊禮金咋, 但係婚後我老公好錫我屋企人, 我外家d電視雪櫃泠氣..等等d大型小型電器, 如果我老公知佢地須要換, 就會主動買比佢地, 又帶埋我父母去d短線旅行, 前排我媽低溫症入左院, 佢就拿拿臨去買 ...


Right! 最重要系老公有對人好0既心。


男爵府

積分: 9968


9#
發表於 11-2-17 12:45 |只看該作者
我個時結婚,媽咪都冇收禮金,之係人情我哋收到後比一萬蚊,結婚當天媽咪送了一隻紅寶石介指給我,之後老公都話OK,重好啜媽咪。


大宅

積分: 1835


10#
發表於 11-2-17 13:05 |只看該作者
最緊要你屋企人接受, 有心無力既, 利是仔攞個意頭!

BTW, 我嫁外國人, 老公都唔知有依D野, 我都叫佢令10萬比我MOM(心意, 但又唔想好似攪到一盤生意咁).

可惜我MOM厭少, 仲比說話我聽, 依家諗返


已刪除用户

積分: 4001


11#
發表於 11-2-17 13:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


12#
發表於 11-2-17 13:37 |只看該作者
咁你未來6299會唔會比呢 ? 如果禮金係你同你男友出, 你試吓同屋企人講, 可唔可以收小d, 攞個意頭 $3888 (or 再小d $2888), 同佢地解釋你地冇咁多錢, 如果佢地堅持一定要, 咁唯有話比佢地知(你父母), 你地要問人借先比到禮金。我諗你父母愛錫你既, 都唔想你咁為難囉。


大宅

積分: 1835


13#
發表於 11-2-17 13:45 |只看該作者
點解一定要比先? 其實禮金依D野, 冇都冇問題架. 事實上要結婚只係要比註冊費之嘛.

我都唔明點解D屋企人咁唔體諒, 邊個唔想大攪, 幾百萬豪宴?!

可能你屋企人會講收禮金會當買返D嫁妝比你. 你同佢地講唔要囉. 你同男友封一封比得出既數目利是, 叫屋企人封返封$88.8! 乜都講意頭之嘛.

冇錢就係咁, 要面對現實. 佢地真係愛錫你根本唔會介意, 只要你開心同好就得啦.

過唔倒自己果關, 第時自己慳D, 每個月儲起少少, 幾年後再比屋企人囉.

嫁女咋, 賣女咩依家!
依好好照顧自己, 唔好太過憂心, 依家首要BB為先呀!


原帖由 mrsnip 於 11-2-17 13:27 發表
多謝咁多位姐妹意見...我屋企人話多多少少都要萬幾蚊...我同我男朋友都只係22,3歲...有左bb結婚...我地好多野都從簡...唉...我唔知點呀...我都好煩依家... ...


大宅

積分: 2648


14#
發表於 11-2-17 13:46 |只看該作者
原帖由 Babyshino 於 11-2-17 13:05 發表
最緊要你屋企人接受, 有心無力既, 利是仔攞個意頭!

BTW, 我嫁外國人, 老公都唔知有依D野, 我都叫佢令10萬比我MOM(心意, 但又唔想好似攪到一盤生意咁).

可惜我MOM厭少, 仲比說話我聽, 依家諗返 ...


我都係嫁外國人, 老公完全冇過大禮慨念, 阿爸知我姑寒, 都費事問我要.
我仲猛同阿爸講, 外國人婚禮係女家俾錢, 而家我地兩公婆自己夾錢, 自己話哂事, 唔洗理咁多傳統野.


後來講番, 原來我阿妹嫁時 (早過我嫁, 都係嫁外國人) 阿爸問左妹夫要一千英磅過大禮,
阿妹 & 妹夫個人比較林善, 兩個自己夾錢俾左.




所以呢 Mrsnip, 你試下同家人講收順啦, 嫁女唔係賣女嘛.
有 B B 要用好多錢架, 咁後生何來萬幾蚊 spare 呢?
一係分期付款囉? 冇理由叫你未婚生子嘛係咪?


已刪除用户

積分: 4001


15#
發表於 11-2-17 13:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 4001


16#
發表於 11-2-17 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


17#
發表於 11-2-17 13:56 |只看該作者
好奇咁問, 而家未結婚已經咁手緊, 生左bb仲要唔做野, 你第時點生活呀?
bb生左出尼唔係加雙筷咁簡單架, 奶粉尿片不在話下, 一個唔好彩傷風感冒又洗幾百.....千百樣開支, 你自己計吓條數, 兩個人搵錢養一個好丫定係一個人搵錢養兩個好丫.....
做人媽咪架喇, 要學吓諗野諗長遠d....


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


18#
發表於 11-2-17 13:59 |只看該作者
原帖由 mrsnip 於 11-2-17 13:50 發表


其實我阿媽佢唔會理我咁多...佢成日都話我自己攞黎...佢唔鐘意我男朋友架...其實一早打算左結婚,但冇諗過咁快...佢我點同佢講呀...佢之前仲搞笑到我註冊個日唔黎架.. ...



老人家可能"恢"氣講啫, 好小有媽媽唔愛錫自己子女既


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


19#
發表於 11-2-17 14:01 |只看該作者
如果係咁,你地唯有去銀行借錢,結完先清返條數囉
係無現金週轉咋?


侯爵府

積分: 20685


20#
發表於 11-2-17 14:03 |只看該作者
你同你阿媽講, 咁冇錢都冇辦法, 禮金呢D 都係利是既一種, 都係講意頭, 再何況你使唔使佢地簽名先結得婚丫, 不過.. 你倆個咁無經濟基楚下去結婚, 仲要有埋小朋友, 將來既日子仲有排你捱...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo