懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3686


1#
發表於 11-3-5 21:23 |只看該作者
我諗緊入院前要馬上洗個頭, 沖個涼先出發, 但有朋友叫我千祈唔好咁用,  請問有無媽咪有經驗呢?


大宅

積分: 4213

馬年勳章 2024年龍年勳章


2#
發表於 11-3-5 21:29 |只看該作者
我都有甘唸呀..我仲唸住食埋野好唔好..


男爵府

積分: 9057

好媽媽勳章


3#
發表於 11-3-5 21:33 |只看該作者
睇你果時乜野情況啦.... 穿左水 (her her聲果隻) 就乜都唔好做快d入院喇, 因為bb可能就快出黎喇.... 如果只係見紅 + 陣痛 (好似我咁), 就沖個涼, 食埋飯, 再入院都唔遲 (因為截唔到的士, 我呢個大肚媽媽係搭小巴去醫院添!!). 結果我第三日先生到阿b呀!!


大宅

積分: 3686


4#
發表於 11-3-5 23:57 |只看該作者
嘩..第三日先生? 咁你入到醫院仲有無沖涼洗頭?


男爵府

積分: 9809


5#
發表於 11-3-6 00:41 |只看該作者
如果你穿左羊水...穿左小小都唔好沖涼呀會有細菌去入去羊水到bb會受感染


大宅

積分: 2201


6#
發表於 11-3-6 00:46 |只看該作者
我係穿水入院.. 入院前先掃塞檯面D野入走佬袋..因為早左生.. 本來打算放產假先執

係屋企行來行去時D水her her 聲出黎 (有墊衛生巾).. 坐住又唔漏wor.. 好好笑.. 老公就好緊張.. 不過,佢問我!!佢!!可唔可以沖個涼先出門口(清晨)

去到醫院settle down 已經中午, 又未係好痛, 可以食埋老麥tim ar!!


珍珠宮

積分: 41888

2023年兔年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


7#
發表於 11-3-6 01:03 |只看該作者
我上年生第2胎前,早上係屋企已經有規律咁陣痛,我係屋企沖涼,洗頭...等。去到醫院"can天"食埋下午茶先登記入院。


男爵府

積分: 9057

好媽媽勳章


8#
發表於 11-3-6 22:22 |只看該作者
唔止沖涼洗頭...... 實不相瞞, 第一晚我仲同班黎探我既朋友出左去九龍城食飯 (我係法國生)...... 本來醫生check過話阿b未落黎, 叫我觀察一晚出院, 但係點知愈黎愈痛, 而且見紅亦多左, 最後係第三日朝早建議我吊催生藥, 四個鐘後就生左喇~

原帖由 iapple 於 11-3-5 23:57 發表
嘩..第三日先生? 咁你入到醫院仲有無沖涼洗頭?


大宅

積分: 1298

好媽媽勳章


9#
發表於 11-3-6 23:43 |只看該作者
真係睇下咩情況,穿水就即去e院.
我夜晚見紅,跟住沖涼洗頭,然後睇埋之前預錄既電視(費事留咁耐),再訓一陣.
半夜見紅多左,先去醫院,第二晚才生.


侯爵府

積分: 24623

好媽媽勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-3-7 00:38 |只看該作者
係呀,穿水就唔好沖la
其實沖唔沖都無所謂la,生完你都一身汗la
我2胎都係開刀既
唔知點解生完好熱好熱,不停咁流汗

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo