時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 10018

好媽媽勳章 畀面勳章


1#
發表於 11-3-24 09:02 |只看該作者
講真,呢$6000我同老公有無都無所謂,我情願將呢d錢用係教育,醫療同老人傷殘度仲好,起碼長遠d嘛,
我好想出黎反個班大食懶唔應該有得分,好想反個班廢黨既行為,好想土生土長香港居民需優先派發公屋,好想綜援制度即刻修定,好想失業人士需每星期最少四天在社區工作五小時才能領取綜援金,好想反對每日過百新移民來港定居!!!!!好想老人家個個都可以安享晚年,好想我哋嘅小朋友都可以係一個
有正確人生觀念嘅社會長大,好唔想依個歪風歪理嘅社會茶毒我哋嘅下一代呀!!!!!

各位, 我地係中國人呢個係事實, 我唔會否認我係中國人, 身為中國人係冇罪, 身為新移民亦都冇罪....
但係, 點解有人會無所事事, 身壯力健而唔去好好為你而家身處o既地方, 去共同建設, 努力生活??? 點解去同一d老弱傷殘去爭社會福利????
世界每一個地方都係當你正式成為公民後, 才可享有公民福利時, 點解某d議員去歪曲呢個法制, 去屈解香港人歧視新移民??? 住滿七年才算正式公民真係苛刻嗎???
無可否認, 我地唔明政治, 唔識政治手段, 冇政治背景, 或許o係某d人心目中, 覺得我地膚淺, 但我地只係從正常人o既角度出發, 去表達意見又有何不可?????


香港d老人家, 長期病患者, 弱智人仕, 單親家庭都好需要人家關愛, 點解政府唔幫下佢地, 佢地係對香港是有所貢獻既上一代, 點解您地反而唔幫佢地,而幫一班只為求來港拎盡及蠶食香港社會資源, 貪得無厭既新移民, 難道我們這群香港永久居民是不藉得,不能夠,不夠資格要您們關愛嗎? 難道政府還聽不到我們的心聲嗎?我們的渴求嗎?需要您們關愛的香港永久居民多的是, 您們有放在心嗎? 您們聽到我們對這個無能政府的失望,絕望的聲音嗎?

d新移民嘈幾嘈就話派$6000俾佢哋,話要幫助佢哋辛苦嘅生活,政府有無諗係咪真係幫到佢哋架,嘈就俾咁只會養成佢哋得一想二同懶惰,佢哋只會一路係咁要政府養,不思長進,長久下去只會拖垮香港,講真,呢班人好多都攞綜緩,咁已經出多一個月啦,點解仲要俾呢??不如攞呢d錢出o黎做多d托管服務,咁班人咪唔駛話要湊仔做唔到嘢而要攞福利啦,又唔駛做低收入家庭啦,幾好~~~~


唔係我哋歧視你,不如問問你自己, 有咩福利無你份,仲話歧視你太深;搵食艱難香港地,仲要養你班大帝; 香港並無欠左你,唔好下下搶住黎,香港市民做到死,菜貴到為唔到皮, 政府仲幫住佢地,係人都話無天理!!!!!

[ 本帖最後由 bencat 於 11-3-24 11:11 編輯 ]


別墅

積分: 823


2#
發表於 11-3-24 15:13 |只看該作者


大宅

積分: 4013

畀面勳章


3#
發表於 11-3-24 15:19 |只看該作者

講得好!!!!


男爵府

積分: 9895


4#
發表於 11-3-24 16:06 |只看該作者


禁止訪問

積分: 101


5#
發表於 11-3-26 01:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55816


6#
發表於 11-3-26 01:55 |只看該作者


子爵府

積分: 10018

好媽媽勳章 畀面勳章


7#
發表於 11-3-26 11:52 |只看該作者
有官方通告,大家睇咗再考慮參唔參加啦!!!( 遊行簡單資料)
1:招募義工在遊行當日並事前幫手 2: 會考慮向警方申請遊行
3:KEEP住心中火小活動 4: 本組織界線
5: 事前宣傳 6: 檢討上次經驗 「反對基金關照新移民」遊行
地點: 中環,詳細地點等民主黨公佈, 我地要話俾佢地知, 有幾多香港人唔鐘意新移民拎福利
時間: ‎2011年4月10日 15:00


複式洋房

積分: 178


8#
發表於 11-3-27 20:17 |只看該作者
講得好,特別LEE段"講真,呢$6000我同老公有無都無所謂,我情願將呢d錢用係教育,醫療同老人傷殘度仲好,起碼長遠d嘛,我好想出黎反個班大食懶唔應該有得分,好想反個班廢黨既行為,好想土生土長香港居民需優先派發公屋,好想綜援制度即刻修定,好想失業人士需每星期最少四天在社區工作五小時才能領取綜援金,好想反對每日過百新移民來港定居!!!!!好想老人家個個都可以安享晚年,好想我哋嘅小朋友都可以係一個有正確人生觀念嘅社會長大,好唔想依個歪風歪理嘅社會茶毒我哋嘅下一代呀!!!!!


珍珠宮

積分: 30606


9#
發表於 11-3-27 21:57 |只看該作者
good


大宅

積分: 4975


10#
發表於 11-3-28 21:21 |只看該作者
回覆 dadapghk 的帖子

面書比人河蟹咗啦


伯爵府

積分: 18980


11#
發表於 11-3-28 23:11 |只看該作者
講得好


禁止訪問

積分: 101


12#
發表於 11-3-29 02:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4850


13#
發表於 11-3-29 14:11 |只看該作者
投放去教育, 小朋友咪受惠囉....洗咩日日都講縮班啊....
鍾意飲飲食食, 尤其鍾意煮嘢食.....


公爵府

積分: 26406

畀面勳章 陪月勳章


14#
發表於 11-3-29 14:55 |只看該作者
贊同!
佢地唔好成日問有咩福利
應先下自己付出了多少.

Ask not what the HKSAR can do for you
Ask what you can do for the region.
please.


男爵府

積分: 5284


15#
發表於 11-3-29 14:58 |只看該作者


複式洋房

積分: 326


16#
發表於 11-3-30 02:16 |只看該作者
:chair: :chair: :chair: :verycold:


複式洋房

積分: 224


17#
發表於 11-3-30 02:27 |只看該作者


男爵府

積分: 5033


18#
發表於 11-3-30 18:26 |只看該作者

如果香港政府真係睇到宜一面就好囉...


大宅

積分: 1108


19#
發表於 11-4-2 12:43 |只看該作者
贊成!!! 所謂議員都有政治目的, 邊個係真心為香港人!!!!!!!


禁止訪問

積分: 56391

畀面勳章


20#
發表於 11-4-4 02:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo