單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1753


1#
發表於 11-4-20 10:10 |只看該作者
本帖最後由 moon_in_sky 於 11-4-27 10:01 編輯

日期: 2011年5月8日
時間 :12:45PM~6:00PM
地點 : 石澳
12:45PM 於九龍塘火車站集合


由於活動報名人數不足,是次活動取消~~
敬請留意及見諒~~~

點評

ct0416  我又無份去啦.......要兩點後先得閒><  發表於 11-4-20 20:36
薪金就好似月經一樣,每個月都嚟一次....但...一個星期....就沒有了......


伯爵府

積分: 15770


2#
發表於 11-4-20 10:17 |只看該作者
收費 : 成人[A] $150 小童[C](6歲或以上) $80 2~5歲[B] $10(旅遊巴) BABY[NB] $FREE

請問上述價錢, 是否只包括旅遊巴收價?
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


大宅

積分: 1753


3#
發表於 11-4-20 10:20 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-4-20 10:17
收費 : 成人[A] $150 小童[C](6歲或以上) $80 2~5歲 $10(旅遊巴) BABY[NB] $FREE

請問上述價錢, 是 ...

包咗喇~

點評

酸棗仁  方b媽, 你真係冰雪聰明, 善解人意嘅啫....  發表於 11-4-20 10:27
fongbma  亞伯係問你, 個價錢係咪淨係旅遊巴費?? 而不包食或其他呀??  發表於 11-4-20 10:23
薪金就好似月經一樣,每個月都嚟一次....但...一個星期....就沒有了......


大宅

積分: 1753


4#
發表於 11-4-20 10:30 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-4-20 10:17
收費 : 成人[A] $150 小童[C](6歲或以上) $80 2~5歲 $10(旅遊巴) BABY[NB] $FREE

請問上述價錢, 是 ...

以上價錢~~全包喇~~
啱啱誤會咗~~唔好意思呀~

薪金就好似月經一樣,每個月都嚟一次....但...一個星期....就沒有了......


伯爵府

積分: 15770


5#
發表於 11-4-20 10:40 |只看該作者
moon_in_sky 發表於 11-4-20 10:30
以上價錢~~全包喇~~
啱啱誤會咗~~唔好意思呀~

全包嘅意思係....旅遊巴? 咁活動節目入場收費, 晚膳?

因為我見你係新人, 可能唔夠經驗.

例如, 列咗收費, 但係又冇清楚講明係咩活動節目, 同埋收費包括啲咩(例如已包括任食bbq?)....

所以幫下廣大朋友問清楚下....請你千萬唔好介意?

點評

fongbma  係呀,, 因為我都好有興趣,,所以都想知清楚D 呀,,唔該哂:)  發表於 11-4-20 10:55
緊急求助熱線 / 中西醫藥網址 / 單親或情緒支援網址 請按我的頭像進入!
老朽若偶有行善, 只為受人恩惠太多, 嘻嘻 !

恕本人設定為不接受任何PM


大宅

積分: 1753


6#
發表於 11-4-20 10:55 |只看該作者
酸棗仁 發表於 11-4-20 10:40
全包嘅意思係....旅遊巴? 咁活動節目入場收費, 晚膳?

因為我見你係新人, 可能唔夠經驗.

唔該哂呀~我真係新人第一次搞活動~~多謝你嘅提點
成人$150 及 小童 $80 己包食物+旅遊巴來回

點評

fongbma  包食物? 係bbq 任燒呀?? 有無限時?? (唔好意思, 好多問題,請見諒.)  發表於 11-4-20 11:28
fongbma  要幾多人先會成團呀??  發表於 11-4-20 11:27
薪金就好似月經一樣,每個月都嚟一次....但...一個星期....就沒有了......


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


7#
發表於 11-4-20 11:19 |只看該作者
請問如果吾想BBQ,只想去石澳玩沙游水,…可吾可以搭單座旅遊車,..這樣收車費多少錢...?
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


8#
發表於 11-4-20 11:38 |只看該作者
因為見得4個鐘玩.....燒得野食,又玩吾到水...
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 5034


9#
發表於 11-4-20 12:39 |只看該作者
可吾可以係沙灘玩完先開始燒呢? 但旅遊巴接回程時間可否延後

點評

moon_in_sky  咁係可以架~~但要再問問旅遊巴到~睇下洗唔洗加錢先  發表於 11-4-20 19:29
stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


10#
發表於 11-4-20 14:05 |只看該作者
回覆 moon_in_sky 的帖子

12:45 晒到辣羅pat喎, 個費用係已包車錢, 食物 ?本來好想join你去, 不過.......因為...........而家又要睇下點先

心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


11#
發表於 11-4-20 14:11 |只看該作者
回覆 酸棗仁 的帖子

呀伯, 如果我地自己約人去, 甘咪5駛向九龍塘等甘煩?
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 5034


12#
發表於 11-4-20 14:46 |只看該作者
其實150全包, 一條龍又真係幾抵, 因來回車費都要五, 六十, 包埋食真係超值, 我諗諗下都想報名
stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭


男爵府

積分: 5034


13#
發表於 11-4-20 14:56 |只看該作者
回覆 moon_in_sky 的帖子

甘請問樓主(moon_in_sky)可報名未呢?

點評

moon_in_sky  可以報名架喇~~  發表於 11-4-20 19:30
stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭


男爵府

積分: 6739


14#
發表於 11-4-20 15:46 |只看該作者
石澳我好熟既, 8號我都應該可以, 不過個燒烤場睇唔到小朋友玩水, 所以我都係只帶維維來游水唔燒啦, 可以嗎?
我會自己楂車去, vane, 你係咪去呀? 車埋你呀.
暑假.....咁就過咗一半啦.


別墅

積分: 986


15#
發表於 11-4-20 17:07 |只看該作者
個日好似母親節噃, 你地去燒烤都係好提意呀, 我都好熟石澳噃, 如果想參加又點報名呢????

點評

moon_in_sky  1.  菲菲媽.............1A1C1B   
2. 再加你個名同埋有幾多人就OK喇^^  發表於 11-4-20 19:32


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


16#
發表於 11-4-20 17:08 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-20 15:46
石澳我好熟既, 8號我都應該可以, 不過個燒烤場睇唔到小朋友玩水, 所以我都係只帶維維來游水唔燒啦, 可以嗎? ...

好呀!預我啦..我預備多d食物比你食....一於野餐/玩水..good..

點評

維豬豬  錫晒你.......啜、啜...  發表於 11-4-20 17:58
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


別墅

積分: 986


17#
發表於 11-4-20 17:10 |只看該作者
回覆 moon_in_sky 的帖子

想多口問句, 我都係住係港島區添, 又點樣呢?

點評

moon_in_sky  你要出九龍塘係咪好遠?邊到會方便你上車  發表於 11-4-20 19:33


水晶宮

積分: 55844


18#
發表於 11-4-20 17:31 |只看該作者
不如野餐/玩水 very good


男爵府

積分: 6739


19#
發表於 11-4-20 18:00 |只看該作者
回覆 ohlove416 的帖子

你係咪來jer, May,
好耐無見啦, 你近排好嗎?
好似每一次見到你上來都係講"好耐無見啦,你近排好嗎?" 咁樣既,
你要多d上來出下聲至得既.
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 1753


20#
發表於 11-4-20 19:30 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-20 14:05
回覆 moon_in_sky 的帖子

12:45 晒到辣羅pat喎, 個費用係已包車錢, 食物 ?本來好想join你去, 不過....... ...

薪金就好似月經一樣,每個月都嚟一次....但...一個星期....就沒有了......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo