單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1#
發表於 11-4-27 09:07 |只看該作者
本帖最後由 vane 於 11-4-30 10:00 編輯

時間:初步預上午10:00-10:30AM入場,之後中央公園遊樂場玩一陣/午餐等

地址:沙田文化博物館(展館門口等)

自費參加
(
亦可4人自組鐵腳,一起購買家庭年票)

板面自助報名:

1,Vane+仔仔

2,Sleep+仔仔

3,Hinata+仔仔

我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 8449


2#
發表於 11-4-27 09:44 |只看該作者
我都想帶亞仔去,但要下午才得閒。


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


3#
發表於 11-4-27 09:51 |只看該作者
Sorry,我下午後要返工..所以會上午去..
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


男爵府

積分: 8449


4#
發表於 11-4-27 09:54 |只看該作者
我就係同你相反,上午有份兼職。


大宅

積分: 2638

畀面勳章


5#
發表於 11-4-27 10:35 |只看該作者
我想去呀!不過我家大哥星期五要返學喇~

所以唯有下次啦!


男爵府

積分: 5034


6#
發表於 11-4-27 11:16 |只看該作者
本帖最後由 帶子雄郎 於 11-4-27 11:17 編輯

係咪巴斯光年, 怪獸公司個d, 係沙田文化博物館.
stanley
是非皆因多開囗   煩惱皆因強出頭


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


7#
發表於 11-4-27 12:27 |只看該作者
帶子雄郎 發表於 11-4-27 11:16
係咪巴斯光年, 怪獸公司個d, 係沙田文化博物館.

係....
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


8#
發表於 11-4-27 13:12 |只看該作者
回覆 bbbs 的帖子

我仔星期5都返學啦, 好囉...........靜晒
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


9#
發表於 11-4-27 13:13 |只看該作者
星期五上午要返興趣班呀, 今日已經無返啦,
好衰既, 早講你又有節目呀, 我就唔會同佢報呢個復活節班啦,
唔使今日浪費一日, 星期五又無得去呀.
暑假.....咁就過咗一半啦.


大宅

積分: 3317


10#
發表於 11-4-27 13:24 |只看該作者
星期五...
我要同阿仔報名丫
我同阿仔2個


大宅

積分: 2638

畀面勳章


11#
發表於 11-4-27 13:36 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-27 13:12
回覆 bbbs 的帖子

我仔星期5都返學啦, 好囉...........靜晒

大家咁話~


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


12#
發表於 11-4-27 13:39 |只看該作者
回覆 bbbs 的帖子

岩岩先叫做捱過呢個復活節, 暑假又5知點死好
好彩今日佢有活動, 5係我點可以甘得閒向度吹下水喎
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


伯爵府

積分: 17559


13#
發表於 11-4-27 13:40 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-27 13:13
星期五上午要返興趣班呀, 今日已經無返啦,
好衰既, 早講你又有節目呀, 我就唔會同佢報呢個復活節班啦,
唔使 ...

你仔唔係病左啦咩? 你洗唔洗扯到咁盡, 日日都玩.


男爵府

積分: 6739


14#
發表於 11-4-27 13:45 |只看該作者
wensi 發表於 11-4-27 13:40
你仔唔係病左啦咩? 你洗唔洗扯到咁盡, 日日都玩.

咁見到你地有活動, 我又好想見下你地呀嗎,
同埋到星期五維維點都好返啦掛,
睇下展覽唔會好累既.

暑假.....咁就過咗一半啦.


水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


15#
發表於 11-4-27 13:49 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

岩岩好返, 又吹冷氣 ?
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


男爵府

積分: 6739


16#
發表於 11-4-27 13:57 |只看該作者
小雄維尼 發表於 11-4-27 13:49
回覆 維豬豬 的帖子

岩岩好返, 又吹冷氣 ?

都唔使煩既, 都無得去.
暑假.....咁就過咗一半啦.


伯爵府

積分: 17559


17#
發表於 11-4-27 13:57 |只看該作者
維豬豬 發表於 11-4-27 13:45
咁見到你地有活動, 我又好想見下你地呀嗎,
同埋到星期五維維點都好返啦掛,
睇下展覽唔會好累既.

「PIXAR」展覽(展期為2011年3月28日至7月11日)

展覽去到7月, 大把時間la



水晶宮

積分: 57033

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


18#
發表於 11-4-27 14:01 |只看該作者
回覆 維豬豬 的帖子

維維就算好返都遲D先去啦, 抵抗力都應該未得架, 辛勞呀媽你啦
心存正念,接觸的人都會是貴人;
心術不正,接觸的人都會是小人


伯爵府

積分: 18896

分享愛 貓狗褓姆 魅力公主 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


19#
發表於 11-4-27 14:14 |只看該作者
好想去, 大女超級想去, 本來都諗住呢個假期去,可惜晞晞暫時都唔去得住.....


複式洋房

積分: 417


20#
發表於 11-4-27 15:58 |只看該作者
預埋我同仔仔

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo