我同老公拍拖連結婚都已經15年,喺同一間“大機構”做野(當然不同部門),又有一對龍鳳胎,本來幸福美滿。
但兩個月前嘅一晚,個C6突然話我知佢鍾意咗同佢部門嘅一個女同事(已婚女士,有個仔),佢話因為成日聽到嗰個女同事同人講佢老公對佢唔好、又大男人…,所以覺得佢好可憐,好想同佢分憂,個C6重主動追個女同事,話唔會破壞人地同自己家庭,只係做個心靈上溝通嘅「好」朋友,不過個女同事拒絶咗佢,而佢親自向我剖白,係因為驚我會由其他同事口中得知此事。
嗰一刻,我真係好嬲,覺得佢不可原諒,但過了約一個月嘅冷靜期(我趕咗佢番99度住),我清楚明白自己為咗頭家同兩個仔女,係一定唔會離婚,加上我覺得佢鍾意個弱者(佢以為係)係因為我職位較佢高,揾錢多過佢,表面睇好似好強,所以我都有啲責任,而佢亦都知錯同發誓話除咗我,以後都唔會再鍾意第二個,所以我原諒咗佢,比佢番屋企。
日子一日一日咁過,我發覺自己每日都唔開心,因為梗係覺得佢心內始終對嗰個女同事仍然有愛慕之意(雖然佢把口話冇),何況重日日見住添!我真係好努力好努力咁叫自己唔好再胡思亂想,但縱使個C6係咁話愛我又成日攬住我又錫我,我都重係一啲愛/安全/信任嘅感覺都feel唔到。究竟係我諗多咗,定係個C6未做夠,所以我重係唔開心﹖愛係咪真係可以喺死心後重燃﹖我係咪自尋煩惱﹖