愛情就係沒對錯
雖世俗道德不許
但人有否想過, 何謂道德??
道德 被強加上正義的光環, 又是否合理?
需知道人世道德根本就由前人的所謂聖人而訂立
是對是錯,現今世人已不去分辨,不懂判斷, 只懂盲從,
因我地由小到大就被教育這所謂傳統正確的觀念!!!
追索盆古初開,造物主做人, 不存在道德,婚姻
何來道德觀?
造物主, 要人快樂生活,自由戀愛就好,何用伽鎖?
道德,婚姻,表面上是好東西
但經深思詳析, 現代人的煩惱大多是道德,婚姻問題也!!!!
好似呢度BK, 幾乎90% post 都話女勾男,男去滾等等!!
無日無之, 日日都有新婚外情topic, 有冇找出根本原因??
點解甘多問題都係同一類?? 是巧合嗎?? 還是道德,婚姻制度有問題??
有冇想過, 前人製做道德,婚姻制度來規範世人, 是錯的, 是統治者方便統治的手段?
因為這如果是對的又怎會帶給人類煩惱?? 而不是帶給人類歡欣?
這是帶給人類煩惱的根源!!
人生, 不是為開心生活, 卻為煩惱而生,是悲哀...
好似呢度BK, 幾乎90% post 都話女勾男,男去滾等等!!
無日無之, 日日都有新婚外情topic, 有冇找出根本原因??
點解甘多問題都係同一類?? 是巧合嗎?? 還是道德,婚姻制度有問題??
有冇想過, 前人製做道德,婚姻制度來規範世人, 是錯的, 是統治者方便統治的手段?
因為這如果是對的又怎會帶給人類煩惱?? 而不是帶給人類歡欣?
這是帶給人類煩惱的根源!!
人生, 不是為開心生活, 卻為煩惱而生,是悲哀...
以前既人可以 "三妻四 X"啦, 又係咪真係快樂呢? 女人要同咁多個女人分一個老公, 佢地開心咩? 一個老公對住爭風吃醋既一班老婆, 佢又唔會覺得煩惱, 會開心咩?
即使唔結婚, 不論男女都會因爭風吃醋, 搞出人命. 咁又係咪真丕開心, 無痛苦呢?
根本就唔關制度事.