自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


1#
發表於 11-6-5 02:01 |只看該作者
本帖最後由 weiwai 於 11-6-5 02:15 編輯

今日嘅派位緊張氣氛我完全感受到
下年到我了mouth:

但得10分, 唉


子爵府

積分: 10912


2#
發表於 11-6-5 08:24 |只看該作者
我都係...

好既學校已經大把人想入, 報紙仲話今年多左批父母非香港永久居民既小朋友入小一...


男爵府

積分: 8044


3#
發表於 11-6-5 08:26 |只看該作者
我都係, 但係平常心啦.
直資私校會考.
大抽獎都會抽.
我唔係想入名校, 但揀的學校點都係多人爭.
不過, 我相信係, 一個叻的小朋友, 去到邊間學校,
只要父母用心睇住, 有心栽培, 佢仍然係可以做到一個叻人.

點評

alicealice313  同意  發表於 11-6-6 01:31


禁止訪問

積分: 2264


4#
發表於 11-6-5 11:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1776

畀面勳章


5#
發表於 11-6-5 11:43 |只看該作者
我睇左今日新聞好驚啊。。
虎年出世BB特別多,驚驚驚


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


6#
發表於 11-6-5 11:49 |只看該作者
早兩年因為升中,請教別人問題,才開始上 BK ,放榜那日真係好大壓力,因為放棄左幾間直資,等派升原校!!!
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


7#
發表於 11-6-5 11:50 |只看該作者
weiwai 發表於 11-6-5 02:01
今日嘅派位緊張氣氛我完全感受到
下年到我了
如果係首名子女, 應該有15分喎...
            


公爵府

積分: 25004


8#
發表於 11-6-5 11:58 |只看該作者
me2mouth:
不喜直資/國際學校
只想原校升小
但得15分,仲要跨區


大宅

積分: 1750


9#
發表於 11-6-5 12:23 |只看該作者

回覆:下年到我緊張

Same here!!
More child at next year




子爵府

積分: 12558

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 11-6-5 13:14 |只看該作者
我都係,不過隨遇而安啦,好似#3晴朗家家講,叻既就邊度都OK


珍珠宮

積分: 40714

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 11-6-5 13:25 |只看該作者
weiwai 發表於 11-6-5 02:01
今日嘅派位緊張氣氛我完全感受到
下年到我了
我仔都係得 10 分, 今次派到第一志願,

其實當初都好大壓力, 好驚唔知派左去

邊間, 自行分配得 10 分基本上無份玩,

但都要照填, 所以要一早想清楚, 哪一間

適合小朋友而又唔係超大熱學校. 統

一派位甲部乙部第一位都填同一間學校

勝算會高好多.


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


12#
發表於 11-6-5 15:35 |只看該作者
小倩 發表於 11-6-5 11:50
如果係首名子女, 應該有15分喎...

我知! 但我女唔米首名子女麻

點評

小倩  無得跟阿哥/家姐??  發表於 11-6-5 16:04


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


13#
發表於 11-6-5 15:36 |只看該作者
麻煩貓 發表於 11-6-5 11:58
me2
不喜直資/國際學校
只想原校升小

我連原校升小都冇


珍珠宮

積分: 45698


14#
發表於 11-6-5 15:38 |只看該作者
mouth: 點解我當年唔塞緊張,係上咗嚟之後仲多咗顧慮
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


15#
發表於 11-6-5 15:38 |只看該作者
joanray 發表於 11-6-5 12:23
Same here!!
More child at next year

係呀! 出生率好高, 又多非港人父母在港出生子女來報小學


子爵府

積分: 10473

醒目開學勳章


16#
發表於 11-6-5 15:39 |只看該作者
ME 2,出年到我緊張,因為阿哥入得唔好,阿妹就大獲LA,我個女09年出世,仲多BB!!


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


17#
發表於 11-6-5 15:39 |只看該作者
pat510 發表於 11-6-5 13:14
我都係,不過隨遇而安啦,好似#3晴朗家家講,叻既就邊度都OK


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


18#
發表於 11-6-5 15:41 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-6-5 15:38
點解我當年唔塞緊張,係上咗嚟之後仲多咗顧慮

我第1個都冇咁愁架, 係呢個令我擔心d


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


19#
發表於 11-6-5 15:43 |只看該作者
23肥媽媽 發表於 11-6-5 15:39
ME 2,出年到我緊張,因為阿哥入得唔好,阿妹就大獲LA,我個女09年出世,仲多BB!!

好想meet你呀b個面朱登呀


大宅

積分: 4654

好媽媽勳章


20#
發表於 11-6-5 15:44 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-6-5 15:38
點解我當年唔塞緊張,係上咗嚟之後仲多咗顧慮

你仔/女幾年班呀?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo