自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 47


1#
發表於 11-6-9 00:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26701

畀面勳章


2#
發表於 11-6-9 00:36 |只看該作者
公屋??? 係咪打去屋署囉!! 會著緊d架


翡翠宮

積分: 93757

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


3#
發表於 11-6-9 00:40 |只看該作者
房署晚上会開工巡查咩?可以問下.

向法团投訴管理處不跟進先.


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 11-6-9 00:43 |只看該作者
放塊膠地氈係冷氣機頂 ....
投訴係無用

點評

BeBe媽媽  我以前都想試,好難爬出去!  發表於 11-6-9 16:43
jllulu  呢個係全世界最有效的方法  發表於 11-6-9 00:45

淡淡的來, 好好的去 ....


琥珀宮

積分: 175233

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 11-6-9 00:45 |只看該作者
係咪都打去管理處, 等佢地揾樓上業主!
若要人不知 唔好咁低B !  : P


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-6-9 01:05 |只看該作者
先揾管理處,唔得再揾食環!

點評

Laipyerica  agree  發表於 11-6-13 12:06
maytsem  yes  發表於 11-6-9 16:32
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 11-6-9 01:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 96591

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-6-9 01:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 11-6-9 01:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19788


10#
發表於 11-6-9 01:18 |只看該作者
ChammyMAMA 發表於 11-6-9 01:05
先揾管理處,唔得再揾食環!

我家樓上又係滴水,最慘係佢好夜10:00過後先開冷氣(主人房) ,黑ma ma,搵過管理處上嚟,太黑睇唔到係邊層(一定唔係上兩,三層),唔失眠都還好,瞓唔著時真係俾 d 滴水聲煩死.

點評

alphabetagamma  我地管理處話日上係睇唔到滴水的, 因為太光. 反而要晚上照燈睇.  發表於 11-6-9 16:10


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


11#
發表於 11-6-9 01:33 |只看該作者
改為室內晾衫ok?
如果室內無位晾, 一係改為朝早洗衫晾衫, 入夜前收衫
當然都要通知房署同食環署


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 11-6-9 01:37 |只看該作者
想請教一下, 你地話放塊膠地氈係冷氣機頂, 係咪窗口機?
放0係機頂會否影響機身散熱/機件操作架?
有颱風時, 會唔會成塊吹左落街架?
thx~~

點評

jllulu  唔知會唔會影響機身散熱, 我舊年開始咁做, so far 冇乜問題, 塊氈用繩穿住  發表於 11-6-9 16:39
alphabetagamma  我都想知, 希望有mami解答到.  發表於 11-6-9 16:11


大宅

積分: 1787


13#
發表於 11-6-9 01:53 |只看該作者
我試過call管理處(我住居屋), 但係冇用.. 最后call食環處, 佢地跟得好好, 隔左一個星期后再打嚟問我仲有冇滴水…


男爵府

積分: 8506

環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


14#
發表於 11-6-9 02:06 |只看該作者

回覆:樓上冷氣勁滴水,可以點做?

我上年都係咁,管理處上黎知邊間,但上面果家都係吾整,仲要個主任上去警告都吾整。之後主任教我搵食環,吾使三日,搞惦




伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-6-9 02:08 |只看該作者
我住公屋,搬入嚟嗰陣無限定一定要裝去水喉,部舊機用咗10年,上年樓下投訴我屋企冷氣漏水,有房署啲人上嚟睇,係夜晚嚟架,佢地叫我開着部機等一陣,睇下係唔係有水漏出嚟.


大宅

積分: 2289


16#
發表於 11-6-9 06:23 |只看該作者
本帖最後由 191169 於 11-6-9 06:25 編輯
瑤瑤~ 發表於 11-6-9 01:37
想請教一下, 你地話放塊膠地氈係冷氣機頂, 係咪窗口機?
放0係機頂會否影響機身散熱/機件操作架?
有颱風時, ...

我c6把膠地氈開3個孔,再用繩固定在冷气機頂.不過有颱風時要拆走.機身散熱在旁邊不是機頂.


禁止訪問

積分: 47


17#
發表於 11-6-9 12:54 |只看該作者

回覆:sandra28 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47


18#
發表於 11-6-9 12:55 |只看該作者

回覆:ChammyMAMA 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47


19#
發表於 11-6-9 12:56 |只看該作者

回覆:karkar39 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 47


20#
發表於 11-6-9 13:00 |只看該作者

回覆:ivyko 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo