自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1160


1#
發表於 11-8-9 12:37 |只看該作者
想問依家迪士尼員工每次可以帶幾個人入場呢?入場果張飛系吾系吾可以轉全年飛?有無人最近去玩過?系吾系每個游戲都排好耐?想帶阿仔(3歲)暑假去玩.Thx~~


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


2#
發表於 11-8-9 12:45 |只看該作者
本帖最後由 09729loklok 於 11-8-9 12:46 編輯
開心ING 發表於 11-8-9 12:37
想問依家迪士尼員工每次可以帶幾個人入場呢?入場果張飛系吾系吾可以轉全年飛?有無人最近去玩過?系吾系每個 ...

想問依家迪士尼員工每次可以帶幾個人入場呢?(好似係3個)入場果張飛系吾系吾可以轉全年飛?(唔知道)有無人最近去玩過?(我7月尾去咗)系吾系每個游戲都排好耐?(YES,因為暑假同埋多BIG 6)想帶阿仔(3歲)暑假去玩.Thx~~

點評

開心ING  THANKS~~  發表於 11-8-9 13:32
只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


珍珠宮

積分: 42559

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


3#
發表於 11-8-9 12:50 |只看該作者
想問依家迪士尼員工每次可以帶幾個人入場呢? (好似係3個)入場果張飛系吾系吾可以轉全年飛?(係, 可以臨走前加錢轉annual pass)有無人最近去玩過?(我尋日去完)系吾系每個游戲都排好耐?(YES, 因為暑假同埋多BIG 6)想帶阿仔(3歲)暑假去玩.Thx~~


加多點, 就算平日去, 都唔好揀星期1 or 5, 因為可能連住六,日, 都特別多.

尋日去完, 只玩左mcqueen (集齊4個印章 + 影左相做證書) + 睇左mcqueen 巡遊及影相 & 巴斯一次咁大把, 好彩有ap, 唔係就慘.

點評

開心ING  可能排隊都浪費晒d時間lu.o甘多Big 6人~~  發表於 11-8-9 13:36


水晶宮

積分: 66136

hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 11-8-9 13:03 |只看該作者
我有兩個朋友分別話我知
佢地都係閒日去的
但都超多大陸團
去到你直頭想調頭走
因為.....污糟、迫、成日要勞氣人打尖
應有盡有.......真係......留喺屋企嘆冷氣好過

點評

may.bb  我上星期去有大6小朋友就地「開大」添呀!  發表於 11-8-9 18:20
wcpcelia  又真係好多人好無品的...唉  發表於 11-8-9 13:49
開心ING  調頭走....好怕好怕呀!  發表於 11-8-9 13:45


大宅

積分: 4371

好媽媽勳章


5#
發表於 11-8-9 13:20 |只看該作者
我都知, 但我女女想去, 我想8月底去, 希望唔好咁多人啦


寶石宮

積分: 336264

虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 趣教勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 爸B勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 貓狗褓姆 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


6#
發表於 11-8-9 13:21 |只看該作者
我都好想去~~~不過好怕b6
有些路啊,只能一個人走
我慢慢地、慢慢地瞭解到,所謂父女母子一場,只不過意味著,
你和他的緣分就是今生今世不斷地在目送他的背影漸行漸遠。


大宅

積分: 1160


7#
發表於 11-8-9 13:43 |只看該作者
yingmuffin 發表於 11-8-9 13:20
我都知, 但我女女想去, 我想8月底去, 希望唔好咁多人啦

我都系我仔仔想去咋.如果吾系我真系吾想去阿,比$受辛苦(打尖...等等騎咧o野)~~我都系年諗住8月底先去喔~~可能到時碰到你呀.

點評

yingmuffin  同你一樣, 都係為左小朋友, 我估8月底d人準備開學啦, 可能少人d呢  發表於 11-8-9 13:50


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


8#
發表於 11-8-9 13:48 |只看該作者
我諗過了.過了暑假才再去


水晶宮

積分: 57695

2026勳章 2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 11-8-9 13:53 |只看該作者
過咗暑假我會再去
因為我買咗紅卡
一定要玩番夠本
其實去2次已經回本
只有父母 用一生的愛 講一種道理
自那天哭一聲 便繫著你心靈
陪著我數星星 帶我探視美景
闡述了和平 灌輸應有的防衛性
還指引我 望事物 用雪亮眼睛


水晶宮

積分: 69394

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-8-9 14:03 |只看該作者
09729loklok 發表於 11-8-9 13:53
過咗暑假我會再去
因為我買咗紅卡
一定要玩番夠本
我都買咗,回咗本啦
閒日晏d去無咁多big 6,我次次都3點幾先去.
我們都以為,很努力去做,就可以做好一件事。但原來我們是很用力地,去做錯一件事。


侯爵府

積分: 22491

畀面勳章


11#
發表於 11-8-9 14:15 |只看該作者
moonychan 發表於 11-8-9 12:50
想問依家迪士尼員工每次可以帶幾個人入場呢? (好似係3個)入場果張飛系吾系吾可以轉全年飛?(係, 可以臨走前 ...
Can you tell me more about these mcqueen related game and show? How to collect the stamps ? Is the Mcqueen parade the same as the usual parade time? My sons loves parade but I'm very afraid of the huge crowd in the summer. Do you know if these shows to be continued after summer holidays?
thanks


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


12#
發表於 11-8-9 14:18 |只看該作者
我都係AP... 但暑假未去過...一來怕多人, 二來怕熱, 我驚中暑...

我自己計就覺得平均一個月去一次已經叫抵, 所以6月時特登去足三次, 七八月唔去住, 9月先再去過...

點評

開心ING  哇~去得好密喔~~買年飛抵好多啊,我都系打算買年飛,嘻嘻...  發表於 11-8-9 17:38
我想要9999呀...


大宅

積分: 4937


13#
發表於 11-8-9 17:57 |只看該作者
開心ING 發表於 11-8-9 12:37
想問依家迪士尼員工每次可以帶幾個人入場呢?入場果張飛系吾系吾可以轉全年飛?有無人最近去玩過?系吾系每個 ...

系吾系有人帶你入場后就比XX他呀?系吾系好平嘎?


大宅

積分: 1160


14#
發表於 11-8-9 18:08 |只看該作者
我都想有人帶入場後XXXXXXXXXXX


水晶宮

積分: 53981

畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


15#
發表於 11-8-9 18:11 |只看該作者
我刀想得AR仔2歲生日去呀。。不過真系好驚B6呀!!


大宅

積分: 1160


16#
發表於 11-8-9 18:16 |只看該作者
KAHOI 發表於 11-8-9 18:11
我刀想得AR仔2歲生日去呀。。不過真系好驚B6呀!!

我去都系1家4口去,仔仔3歲半.阿女先16個月.都好辛苦嘎~要同人迫...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo