想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2878


1#
發表於 11-9-3 11:57 |只看該作者
我尋晚黎左m啦,今個月想take it easy,但c6今個月開始睇中醫我就想停一個月(其實問題在他,唔夠硬入),睇左2個月谷得太辛苦啦

定係一齊睇多一個月好呢???????????


男爵府

積分: 7926


2#
發表於 11-9-3 11:59 |只看該作者
不如他睇下?不好意思,好像太直接。


子爵府

積分: 13784


3#
發表於 11-9-3 12:01 |只看該作者
睇中醫係要有耐性, 一般要3-6個月先有改善


大宅

積分: 2878


4#
發表於 11-9-3 12:16 |只看該作者

回覆:chitchitboy 的帖子

不緊要,我都覺!所以我叫他今個月去睇!





大宅

積分: 2878


5#
發表於 11-9-3 12:18 |只看該作者

回覆:mapp2009 的帖子

曰曰飲藥其實我ok,但ec開的藥食到m前勁胸痛,除左脹痛仲痛到針拮咁!




大宅

積分: 4490


6#
發表於 11-9-3 12:32 |只看該作者

回覆:睇了中醫調理兩個月,停下好嗎?定堅持?

好似一齊睇好啲喎,加油~




大宅

積分: 2878


7#
發表於 11-9-3 12:48 |只看該作者
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

係呀兩個一齊睇機會係大d,但好怕太刻意又怕再失望


大宅

積分: 4490


8#
發表於 11-9-3 12:51 |只看該作者

引用:回覆+Cherrieqoo521+的帖子 係呀兩個一齊

原帖由 hichan 於 11-09-03 發表
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

係呀兩個一齊睇機會係大d,但好怕太刻意又怕再失望 ...
咁你放鬆啲,當兩個一齊調理身體囉~




大宅

積分: 2878


9#
發表於 11-9-3 18:08 |只看該作者

回覆:Cherrieqoo521 的帖子

但我個中醫開藥好針對性,如排卵前會開助排卵,排後會開助著床,所以m前谷得好厲害




大宅

積分: 2335


10#
發表於 11-9-3 22:34 |只看該作者
你嘅中醫係排卵前會派啲咩藥? 點知有助排卵?
我都有睇緊, 但唔識睇


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


11#
發表於 11-9-4 09:41 |只看該作者
hichan 發表於 11-9-3 11:57
我尋晚黎左m啦,今個月想take it easy,但c6今個月開始睇中醫我就想停一個月(其實問題在他,唔夠硬入),睇 ...
但係唔夠硬,就唔關丁丁質素事,係唔係要搵西醫睇下先呢?


大宅

積分: 2090


12#
發表於 11-9-4 10:22 |只看該作者

引用:但我個中醫開藥好針對性,如排卵前會開助排

原帖由 hichan 於 11-09-03 發表
但我個中醫開藥好針對性,如排卵前會開助排卵,排後會開助著床,所以m前谷得好厲害



...
請問作可否pm你的ec資料比我呀?我都想睇中医調理吓個身體。謝謝



點評

hichan  PM左  發表於 11-9-4 11:36
url=http://www.youngnutrition.net][/url


大宅

積分: 2878


13#
發表於 11-9-4 11:35 |只看該作者
回覆 vivi0707 的帖子

我聽過西醫叫人食偉歌!我c6心理因素居多,但他又點會肯做心理/性治療呀


大宅

積分: 2878


14#
發表於 11-9-4 11:40 |只看該作者
回覆 JgB 的帖子

他是開藥粉的,我見藥單上的方有寫。排卵前開促卵泡湯加其他,排後開壽胎藥加其他


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


15#
發表於 11-9-4 13:09 |只看該作者
hichan 發表於 11-9-4 11:35
回覆 vivi0707 的帖子

我聽過西醫叫人食偉歌!我c6心理因素居多,但他又點會肯做心理/性治療呀 ...
你同佢傾下計lor!
心理輔導一下佢,有時兩公婆,邊個有唔開心或者諗埋一邊都要靠另外一方去輔導一下佢!

同佢慢慢傾下,同埋對男士o黎講,究竟搵個男醫生無o甘尷尬定係搵個女醫生無o甘尷尬?
男人有時真係比女人更加有口難言,男人好似搵男醫生定女醫生都唔係太方便o甘...


大宅

積分: 2878


16#
發表於 11-9-4 22:46 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

我有同佢傾過,佢話自己都控制唔到,我已唔敢刺激他,但近來次次都唔得。睇中醫等佢覺得有個幫助,希望佢心理上有支持啦




大宅

積分: 3450

畀面勳章


17#
發表於 11-9-5 14:15 |只看該作者
hichan 發表於 11-9-4 22:46
我有同佢傾過,佢話自己都控制唔到,我已唔敢刺激他,但近來次次都唔得。睇中醫等佢覺得有個幫助,希望佢心 ...

我都為咗呢樣野煩, 之前C6成9個月都唔得, 又唔想迫佢, 佢又唔想提, 唔想講, 我地一齊睇中醫, 但佢又唔勤力, 又唔準時去睇, 搞到我好煩, 叫佢check丁丁, 佢又唔去...


複式洋房

積分: 475


18#
發表於 11-9-5 14:33 |只看該作者
我都飲咗三星期(藥粉),都好似冇乜特別,都想放棄.


大宅

積分: 2335


19#
發表於 11-9-5 21:14 |只看該作者
hichan 發表於 11-9-4 11:40
回覆 JgB 的帖子

他是開藥粉的,我見藥單上的方有寫。排卵前開促卵泡湯加其他,排後開壽胎藥加其他 ...
咁促卵泡湯有無寫成份? 可以分享下嗎?


大宅

積分: 2878


20#
發表於 11-9-5 22:45 |只看該作者

回覆:oo蕃茄仔oo 的帖子

九個月咁耐佢自己唔驚架咩?係咪佢好後生認為來曰方長呀?如果係咁真係無得迫,以退爲進,忍住唔提會否令他自己覺得奇怪而反省呢?




首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo