想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2708


1#
發表於 11-9-5 15:34 |只看該作者
如題。




大宅

積分: 1971


2#
發表於 11-9-5 15:37 |只看該作者

relax就容易中,咁又要用紅d,又要量體温,點relax?

yes, 好矛盾。




禁止訪問

積分: 2770


3#
發表於 11-9-5 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1299


4#
發表於 11-9-5 15:40 |只看該作者
AGREE


子爵府

積分: 13784


5#
發表於 11-9-5 15:52 |只看該作者
cycle 準的, 量3-4個cycles体温已足夠, 唔駛keep住量

我做足2年, 得個吉, 已放棄, 乜都冇check, 見到有分泌, 就當有排卵

有pressure咪乜都唔好check, 你大概估到邊個week排喇, cycle 30的, `咪day 10 - 20 隔日dodo


大宅

積分: 2035


6#
發表於 11-9-5 15:55 |只看該作者
m後唔好量體溫住, 直至你用紅d見到有反應先量埋體溫, 咁都不至於日日有壓力!


大宅

積分: 1135


7#
發表於 11-9-5 16:28 |只看該作者
我上個月咩都冇做, 一心諗住今個月去旅行就bingo 左la
你地都relax d 就好快bingo ga la


大宅

積分: 2708


8#
發表於 11-9-5 17:44 |只看該作者

回覆:relax就容易中,咁又要用紅d,又要量體温,點relax?

Jm 話去旅行容易d bingo,因顧住旅行,心情relax d




男爵府

積分: 6137


9#
發表於 11-9-5 21:34 |只看該作者
真難攪......


大宅

積分: 3780


10#
發表於 11-9-5 22:06 |只看該作者
我都量左體溫、check紅d同觀察分泌幾個月,但今個cycle bingo左,可能因為我今個cycle老公出左trip,唔算夾到好準既時間dodo,只係排前2日同排後1日做,所以諗住打定輸數,而且最近又沉迷左啲手作野,分散注意力反而bingo到。

唔去旅行,或者join下啲興趣班玩下心情都好啲架!


男爵府

積分: 6690


11#
發表於 11-9-5 22:14 |只看該作者
開始時都成日吾記得量體溫就起左身, 慢慢量體溫都變成左我既習慣, 量完畫下圖表, 覺得都幾有趣, 有低有高就知今個月係正常的, 我吾覺得好大壓力, 反而覺得體溫真係好神奇... M來前一日體溫一定跌, 咁我就知又要重新努力了...


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 11-9-5 22:35 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-9-5 23:13 編輯

我自己就等見拉絲先用紅D,直到無線或變控就唔再CHECK
等到M唔來先再用~咁咪無咁緊張囉~~

日日量體溫, 好慘架,反正高又好,跌又好,咁上下日子都會DODO幾次大包圍架啦~~


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 11-9-5 22:35 |只看該作者
本帖最後由 rosaki 於 11-9-5 23:13 編輯




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo