想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   2


複式洋房

積分: 238


1#
發表於 11-9-5 18:11 |只看該作者
hi, 我個囡差不多1歲, C6同我都想出年生多個, 好想第2胎係仔, 所以我地會用飲食, 計排卵日, 仲有清宮圖幫手,就算結果唔如願, 都起碼有做過, 有盡力過! 照清宮圖(我係1981年出世)睇, 我呢排只有係新曆12/2011 & 01/2012 會生仔! 不過我細妹會係10/2012結婚, 如果咁好彩俾我係呢兩個生仔月BINGO, 咁我就好可能係10/2012生, 去唔到我妹既婚禮 如果我係下個CYCLE開始試, 用清宮圖睇就會係囡! 我得一個妹, 唔想Miss佢既大日子, 另一方面又怕因為咁而係生囡, 驚c6怨我一世, 點算好?


禁止發言

積分: 811

環保接龍勳章 畀面勳章


2#
發表於 11-9-5 18:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 437


3#
發表於 11-9-5 18:25 |只看該作者

回覆:kenny131369 的帖子

聽人講生仔or女係講玩玩既日子架!我家姐想係仔,就係排卵當日try,想生女就排卵日過兩天先try。我唔知有無根據?但佢確實生了一仔一女,是她的經驗之談啦!同埋唔好怕撞啦,最重要係妳想生多個嘛




男爵府

積分: 9408


4#
發表於 11-9-5 18:33 |只看該作者
回覆 Rox-anne 的帖子

清宮圖點睇架,我1978你可唔可以幫我睇下呀??

耐心地等待成功


子爵府

積分: 14358

環保接龍勳章 親子達人勳章


5#
發表於 11-9-5 18:39 |只看該作者
回覆 Rox-anne 的帖子

不過以我上次生女女咁計...個圖係話我生仔喎~~~~


複式洋房

積分: 238


6#
發表於 11-9-5 19:07 |只看該作者
回覆 Kit_ming 的帖子

http://www.hkfengshui.com/articles/4399

話係根據女既出生年加埋DoDo個日去計, 我自己就岩, 不過有d朋友計過就唔岩!
因為我真係好想生仔, 所以都會用呢個去做ref!


複式洋房

積分: 238


7#
發表於 11-9-5 19:08 |只看該作者
好多謝各位既意見


男爵府

積分: 9408


8#
發表於 11-9-5 23:12 |只看該作者
回覆 Rox-anne 的帖子

點計dodo果日呀?我睇33歲今個月係八月,係男???教吓我丫
耐心地等待成功


大宅

積分: 4614


9#
發表於 11-9-5 23:44 |只看該作者
用呢個計啦,方便好多

http://sunfate.nownews.com/free/boyorgirl/show.asp?want=time


大宅

積分: 2520


10#
發表於 11-9-6 01:17 |只看該作者
回覆 jocat102 的帖子

我都系,都唔準既
美素又無貨啦,仲貴0坐添


複式洋房

積分: 475


11#
發表於 11-9-6 11:45 |只看該作者
另外有個post講羅醫師可以開生仔藥喎!你試吓中醫囉.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo