想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6137


1#
發表於 11-9-16 15:21 |只看該作者
Plx help




男爵府

積分: 6137


2#
發表於 11-9-16 21:57 |只看該作者

回覆:Ivy114 的帖子

Push




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


3#
發表於 11-9-17 07:58 |只看該作者

回覆:卵巢有卵泡代表有排卵嗎?

在卵巢有卵泡唔代表可以出現成熟的卵子,亦唔代表一定會排出的。
可能卵巢功能有問題、唔曉破卵、輸卵管閉塞等等問題....都可以影響。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


子爵府

積分: 13784


4#
發表於 11-9-17 10:48 |只看該作者
樓主, 你day幾照??? 該是排卵後??


男爵府

積分: 6137


5#
發表於 11-9-17 18:30 |只看該作者

回覆:mapp2009 的帖子

昨日day 19 照,紅d無反應:;pppp:




男爵府

積分: 6137


6#
發表於 11-9-17 18:30 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

So worry about this




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


7#
發表於 11-9-17 18:32 |只看該作者

引用:昨日day+19+照,紅d無反應 +

原帖由 Ivy114 於 11-09-17 發表
昨日day 19 照,紅d無反應
可能遲排姐,我cycle 30, 呢個月到day 20先見紅d深粗。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6137


8#
發表於 11-9-17 18:35 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

今朝紅d 有個"控"希望係今日排但我體溫又無咩點跌




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


9#
發表於 11-9-17 18:38 |只看該作者

引用:今朝紅d+有個"控"希望係今日排但我體溫又

原帖由 Ivy114 於 11-09-17 發表
今朝紅d 有個"控"希望係今日排但我體溫又無咩點跌
我7pm深粗,同日朝早八點就跌,直至變淺后先升,深粗last左29hrs!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6137


10#
發表於 11-9-17 21:31 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

都唔知信邊樣好




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


11#
發表於 11-9-17 21:35 |只看該作者

引用:都唔知信邊樣好 +

原帖由 Ivy114 於 11-09-17 發表
都唔知信邊樣好
你咪日日驗紅d睇實囉,我自己cycle30,響day14開始隔三日dodo一次,見到深粗就連續兩日dodo, 大包圍



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6137


12#
發表於 11-9-17 21:41 |只看該作者

回覆:siutreasure 的帖子

祝早日bingo紅d上circle 都係得一日有線紅線好似check 極都無咩反應咁




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo