想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3913


1#
發表於 11-9-17 01:19 |只看該作者
大家好~我因為0的經期唔準~所以我計唔到幾時排卵~但我又想生BB~
前兩日去睇普通門診醫生~同佢講經期3個月冇黎,佢開左0的通經既藥比我
0的藥你食一個星期既,咁通常食完通經藥幾耐會黎M呀?
之後醫生就同我講~佢話建議我睇下今次食完左佢0的藥,之後不如去照下卵巢,子宮0個0的,睇下有冇事先
咁係咪應該要照"盤腔超聲波檢查"~我驚照錯呀~


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


2#
發表於 11-9-17 07:32 |只看該作者

引用:大家好~我因為0的經期唔準~所以我計唔到幾

原帖由 sugar2813 於 11-09-17 發表
大家好~我因為0的經期唔準~所以我計唔到幾時排卵~但我又想生BB~
前兩日去睇普通門診醫生~同佢講經期3個月冇 ...
我上次係照呢個呀,睇曬成組生殖器官的。



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!
dorcas_y 該用戶已被刪除

3#
發表於 11-9-17 10:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13784


4#
發表於 11-9-17 10:34 |只看該作者
你醫生咁叫你?? 你cycle唔準, 話唔定已经有咗?? 佢冇叫人驗孕, 就叫你食通經藥?? 萬一你真係bingo咗, 食通經藥=落仔!!!!!!!!!!!

1) 唔好食通經藥
2) 你記唔記得last dodo係幾時??夠14日未?? 夠的話, 就明早用晨尿驗孕,
3) 你問朋友有冇相熟婦科介绍, 做一個陰道照聲波checking, 睇下子宮and卵巢有冇問題
4) 有冇相熟中醫調理?? 要戒凍飲, 多運動, 會唔會過輕or過重, 因為either one都會令hormones唔正常, 從而令cycle不定



大宅

積分: 3913


5#
發表於 11-9-28 17:18 |只看該作者
SORRY~佢開藥之前有叫我驗孕,我係冇BB的
上星期三食完最後一日通經藥,9月24日星期六黎M,今日已經係第5日(就黎冇哂),咁我會幾時排卵呢?
已經約左下個月4號照盆腔照聲波


大宅

積分: 2878


6#
發表於 11-9-29 15:47 |只看該作者
請問大家照盆腔照聲波在肚皮上照定要用棒放入陰道?我個醫生用棒,次次都好痛


大宅

積分: 2878


7#
發表於 11-9-29 15:48 |只看該作者
請問大家照盆腔照聲波在肚皮上照定要用棒放入陰道?我個醫生用棒,次次都好痛


複式洋房

積分: 483


8#
發表於 11-9-29 15:55 |只看該作者
回覆 hichan 的帖子

盆腔超聲波係用棒放入陰道照架..


大宅

積分: 2878


9#
發表於 11-9-29 16:25 |只看該作者
我聽講有人在肚皮上照都可照到子宮、卵巢


大宅

積分: 2630


10#
發表於 11-9-29 17:34 |只看該作者

引用:請問大家照盆腔照聲波在肚皮上照定要用棒放

原帖由 hichan 於 11-09-29 發表
請問大家照盆腔照聲波在肚皮上照定要用棒放入陰道?我個醫生用棒,次次都好痛 ...
我睇婦科係喺體外照,個醫生都好好,d booking 好full!價錢唔貴!




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo