想生BB

跳至

首頁
12345...10

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 1142


1#
發表於 11-9-19 10:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10555


2#
發表於 11-9-19 10:36 |只看該作者

回覆 回覆:180811的帖子

我琴晚都同老公去行街,唱k,食生蠔,鵝肝,和牛自助餐啦



堅持到底, 就是勝利!


大宅

積分: 2447


3#
發表於 11-9-19 10:54 |只看該作者

回覆:180811 的帖子

我昨晚也和老公BBQ




禁止訪問

積分: 1142


4#
發表於 11-9-19 11:47 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


5#
發表於 11-9-19 11:51 |只看該作者
琴日day 1
同老公食生蝦、辣野、仲想飲酒,點知間食館新開,未有酒牌,激氣,好彩等bingo既period,有兩日我都去食buffet、生蠔、鮑魚、海膽、魚生、長腳蟹,我全部都有食,仲有去整過指甲,我覺得我冇蝕底到呀

黎緊要去做facial先,塊面連我自己都頂唔順。
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-9-19 11:51 |只看該作者
無論咩時候我地都要放鬆心情,每日都要笑笑笑!!!!!


禁止訪問

積分: 1142


7#
發表於 11-9-19 11:54 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


8#
發表於 11-9-19 11:55 |只看該作者
回覆 180811 的帖子

丫,我都想問,有左係咪唔可以整負離子ga?


禁止訪問

積分: 1142


9#
發表於 11-9-19 12:03 |只看該作者

回覆:放鬆心情,食食食,玩玩玩

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10555


10#
發表於 11-9-19 12:03 |只看該作者

回覆 回覆:180811的帖子

我都想整呀,不過等見紅先整
都時會染埋髮添



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10555


11#
發表於 11-9-19 12:04 |只看該作者

回覆 回覆:180811的帖子

好呀,開過新post定係呢度講呀?



堅持到底, 就是勝利!


子爵府

積分: 10555


12#
發表於 11-9-19 12:05 |只看該作者

引用:回覆 180811 的帖子 丫,我都想問,有左係咪

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-19 發表
回覆 180811 的帖子

丫,我都想問,有左係咪唔可以整負離子ga?
係,有左就唔好整喇。



堅持到底, 就是勝利!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


13#
發表於 11-9-19 12:12 |只看該作者
180811 發表於 11-9-19 12:03
唔好成日上親嚟都只係講好緊張呀、今日day幾、幾時排卵,不如講下今日食左咩,玩左咩,可能咁樣下個月會齊 ...
唔好成日上親嚟都只係講好緊張呀、今日day幾、幾時排卵>>>>無錯呀
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


14#
發表於 11-9-19 12:13 |只看該作者
wastewater 發表於 11-9-19 12:03
我都想整呀,不過等見紅先整
都時會染埋髮添
我努力前剪短晒d頭髮
特登連染左既色都剪埋走
怕自己忍唔住又染過

各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


男爵府

積分: 6108


15#
發表於 11-9-19 12:15 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

好呀,我地講多d開心野,心情都好d!!!


子爵府

積分: 10555


16#
發表於 11-9-19 12:16 |只看該作者

引用:Quote:wastewater 發表於 11-9-19 12:03 我

原帖由 siutreasure 於 11-09-19 發表
我努力前剪短晒d頭髮
特登連染左既色都剪埋走
怕自己忍唔住又染過
我一日未有比比,一日都唔捨得剪我把頭髮囉…



堅持到底, 就是勝利!


男爵府

積分: 6108


17#
發表於 11-9-19 12:16 |只看該作者
回覆 wastewater 的帖子

呀,忍10個月...我怕我忍唔到
一知道有左即刻去整,得唔得ga?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


18#
發表於 11-9-19 12:16 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-19 12:15
回覆 siutreasure 的帖子

好呀,我地講多d開心野,心情都好d!!!
最好就係食野

其次係shopping、扮靚
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


禁止訪問

積分: 1142


19#
發表於 11-9-19 12:17 |只看該作者

回覆:wastewater 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-9-19 12:20 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我前幾日去左食buffet呀
雖然唔敢食生野,但都食左好多海鮮!!! 甜品!! 正~

首頁
12345...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo