想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6108


1#
發表於 11-9-20 00:38 |只看該作者
如題
實在太難忍




男爵府

積分: 9100


2#
發表於 11-9-20 03:19 |只看該作者
少少都可以


男爵府

積分: 6885


3#
發表於 11-9-20 09:18 |只看該作者
我大肚都有食,不過少辣.


男爵府

積分: 5940


4#
發表於 11-9-20 09:25 |只看該作者
我都有食少少辣, 等真係中左先戒


男爵府

積分: 6108


5#
發表於 11-9-20 09:30 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

好!! 哈哈..因為尋日我好想食辣,不過都叫左3小辣過下癮

今日day 17 la...
仲係有d反胃感覺
今朝體溫36.6
無乜改變


男爵府

積分: 6108


6#
發表於 11-9-20 09:31 |只看該作者
回覆 I_O_U_baby 的帖子

聽到都安慰d,haha
老公叫我完全戒辣


男爵府

積分: 5940


7#
發表於 11-9-20 09:42 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 09:30
回覆 cc_ivy 的帖子

好!! 哈哈..因為尋日我好想食辣,不過都叫左3小辣過下癮
我有DDDDD JAR...
上一胎我老公唔比我食公仔麵TIM.....後來求左好耐先有得食.....我覺得有D DINDIN地....
食一次半次無事既......


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 11-9-20 09:44 |只看該作者
我都勁想食辣呀...


男爵府

積分: 6108


9#
發表於 11-9-20 09:56 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

公仔面...宜家99已經唔比我食了


男爵府

積分: 6108


10#
發表於 11-9-20 09:57 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

我都係....


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 11-9-20 09:59 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

每次開親櫃見倒d冬蔭公麵,都只可以遠觀...~
上星期浸左d酸白蘿蔔,又有得睇冇得食...~


男爵府

積分: 6108


12#
發表於 11-9-20 10:03 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

jm 你已經有左?


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 11-9-20 10:07 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 10:03
回覆 edith_ricky 的帖子

jm 你已經有左?

未呀...本身尋日派彩,但又未黎,紅d好深但綠d又冇乜反應...~


男爵府

積分: 6108


14#
發表於 11-9-20 10:20 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

如果bingo,紅d會好深色?


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-9-20 10:24 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 10:20
回覆 edith_ricky 的帖子

如果bingo,紅d會好深色?

好似話唔一定咖喎...你係點咖~?


男爵府

積分: 6108


16#
發表於 11-9-20 10:27 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

我未check,應該話我仲未買,hahha
同埋我未咁快,今日先day 17


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


17#
發表於 11-9-20 10:30 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 10:27
回覆 edith_ricky 的帖子

我未check,應該話我仲未買,hahha

哈哈,咁真係有排都唔食得辣喎~
gd luck~!!!


男爵府

積分: 6108


18#
發表於 11-9-20 10:31 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

你等緊ge時候有咩徵狀ga?


男爵府

積分: 8245

畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 11-9-20 10:48 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-20 10:31
回覆 edith_ricky 的帖子

你等緊ge時候有咩徵狀ga?

我覺得扯住痛呀,今日day 29~
呢幾日好想好想食辣~
重覺得成個人好興咁樣~
唔知係咪心理作用呢,想嘔...~


男爵府

積分: 6108


20#
發表於 11-9-20 10:55 |只看該作者
回覆 edith_ricky 的帖子

個肚扯住痛?
我好似個胃扯住痛咁..唔係個肚....>.<

你day 幾開始覺得累ga?

同埋你宜家體溫keep住幾多?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo