想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 311


1#
發表於 11-9-22 21:01 |只看該作者
各位JM,我上個月做IUI,但失敗了,上個月30號來M,一個禮拜之後仍然有少量M,問過幫我做IUI的醫生,佢話M未完,結果直到上星期初左右至M完。想問下咁會唔會影響排卵的日子呢?排卵的日子會唔會因為咁而延遲呢?好疑惑呀…

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo