想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1488


1#
發表於 11-9-23 23:15 |只看該作者
係呢到常常都聽見其他jm睇何ec,本來都想搵佢,但我發覺佢係我細個讀嗰間小學的校長,如果睇佢感覺好像很怪。有冇其他jm睇佢而又知道佢係你小學的校長?會尷尬嗎?


大宅

積分: 3062


2#
發表於 11-9-23 23:36 |只看該作者

回覆:KGB123D 的帖子

好奇想知邊間小學!可否pm話我知?




大宅

積分: 1488


3#
發表於 11-9-24 00:30 |只看該作者
已pm你


禁止訪問

積分: 7068


4#
發表於 11-9-24 00:53 |只看該作者

回覆:何x勛ec係我小學的校長

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1905


5#
發表於 11-9-24 01:03 |只看該作者

回覆:何x勛ec係我小學的校長

爬帖時睇過, 佢好似對自己學生nice d架, 不妨相認。



2 months to go  


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


6#
發表於 11-9-24 09:27 |只看該作者

引用:爬帖時睇過,+佢好似對自己學生nice+d架,+不

原帖由 knababy 於 11-09-24 發表
爬帖時睇過, 佢好似對自己學生nice d架, 不妨相認。
原來何醫師係校長黎架係幾耐之前既事呀



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1488


7#
發表於 11-9-24 11:12 |只看該作者
都成20幾年前的事了,間小學都拆左好耐


大宅

積分: 3062


8#
發表於 11-9-24 11:47 |只看該作者

回覆:KGB123D 的帖子

佢做校長嗰時係點架?




珍珠宮

積分: 30303


9#
發表於 11-9-24 12:01 |只看該作者

引用:都成20幾年前的事了,間小學都拆左好耐

原帖由 KGB123D 於 11-09-24 發表
都成20幾年前的事了,間小學都拆左好耐
咁知唔知佢做校長時識唔識中醫定之後先學




子爵府

積分: 10538


10#
發表於 11-9-24 12:08 |只看該作者
回覆 KGB123D 的帖子

我都想知係邊度小學啵


別墅

積分: 502


11#
發表於 11-9-24 23:32 |只看該作者
我都好想知可否pm我


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


12#
發表於 11-9-25 02:01 |只看該作者

引用:都成20幾年前的事了,間小學都拆左好耐

原帖由 KGB123D 於 11-09-24 發表
都成20幾年前的事了,間小學都拆左好耐
咁佢邊年冇再做校長架



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1488


13#
發表於 11-9-25 14:22 |只看該作者
佢好似一直做到間學校拆,應該大概係1993年咁上下


大宅

積分: 1488


14#
發表於 11-9-25 14:28 |只看該作者
佢做校長時都幾惡,我細個有d驚佢


大宅

積分: 3062


15#
發表於 11-9-25 14:32 |只看該作者

回覆:KGB123D 的帖子

佢宜家都惡ga




子爵府

積分: 13137


16#
發表於 11-9-25 17:52 |只看該作者
你唔講我都唔知佢原來係校長喎!
同佢相認啦! 冇壞架!
I just want to have healthy babies!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo