想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 335


1#
發表於 11-9-28 14:23 |只看該作者
想問下你地知吾知普通科醫生有無排卵藥開架...又或者係藥房有無得買架????因為我係新手,請你地解答!


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 11-9-28 14:46 |只看該作者
本帖最後由 kamkam528 於 11-9-28 15:47 編輯

更係唔好自己係藥房買啦...
始終見過醫生,由佢決定建議你點食先好d
睇婦科醫生好d

點評

MYbbzone  同意  發表於 11-9-30 20:20


別墅

積分: 697


3#
發表於 11-9-28 14:49 |只看該作者
回覆 rinyan 的帖子

我試過睇家庭醫生, 佢寫紙我出去藥房買, 但只可買一個CYCLE的分量.


複式洋房

積分: 335


4#
發表於 11-9-28 15:34 |只看該作者
因為我book婦科要等成個月呀....可能會miss左個排卵期,唔想等咁耐囉,咁我係咪睇普通科都得呀????


別墅

積分: 745


5#
發表於 11-9-28 15:45 |只看該作者

回覆 回覆:rinyan的帖子

我之前去普通家庭醫生度睇,佢地都唔開排卵藥,話要睇婦科先會開比你,我問過幾個都係咁講




男爵府

積分: 7504


6#
發表於 11-9-30 19:55 |只看該作者
本帖最後由 fingerose 於 11-9-30 19:55 編輯

我今日都睇左婦科醫生, 攞定排卵藥, 下個cycle食咋


別墅

積分: 985

畀面勳章


7#
發表於 11-9-30 23:52 |只看該作者
我之前食ge排卵藥係普通家庭醫生開的


大宅

積分: 2142


8#
發表於 11-9-30 23:57 |只看該作者
fingerose 發表於 11-9-30 19:55
我今日都睇左婦科醫生, 攞定排卵藥, 下個cycle食咋

點解我嘅婦科醫生唔比我?
你問佢攞,佢就比啦?


男爵府

積分: 7504


9#
發表於 11-10-1 20:40 |只看該作者
回覆 小幸兒 的帖子

其實我係book 做柏氏, 順便同醫生講 try 左 8 cycle 都唔bingo, 甘佢就叫我做體溫表, 又叫我試下--->下個cycle 食排卵藥, 如果都唔得, 就要check 下輸卵管有無塞lor


男爵府

積分: 6137


10#
發表於 11-10-2 00:45 |只看該作者
我DR 都叫我做體溫表.今個月M到就BOOK 定4WK 後照輸卵管......

究竟DAY 幾照好D?


大宅

積分: 2142


11#
發表於 11-10-2 17:22 |只看該作者
fingerose 發表於 11-10-1 20:40
回覆 小幸兒 的帖子

其實我係book 做柏氏, 順便同醫生講 try 左 8 cycle 都唔bingo, 甘佢就叫我做體溫表, ...

謝謝你。
其實,我同醫生講呢年都好努力都唔得,想佢幫我照輸卵管,佢話唔駛住。
叫我再試,我問佢攞排卵丸,佢又話唔駛。我先好confuse點解其他JM有得跟進。
我冇,係咪搵錯咗醫生?

點評

totokingdom  我睇過2個醫生都係話等下先WO  發表於 11-10-2 18:57


大宅

積分: 2142


12#
發表於 11-10-2 17:24 |只看該作者
Ivy114 發表於 11-10-2 00:45
我DR 都叫我做體溫表.今個月M到就BOOK 定4WK 後照輸卵管......

究竟DAY 幾照好D? ...

佢連體溫表都無叫我做。
真係一頭霧水


大宅

積分: 2142


13#
發表於 11-10-2 19:08 |只看該作者


點評




totokingdom 我睇過2個醫生都係話等下先WO 發表於 8 分鐘前

你都有咁嘅情況呀!
醫生有無話咩原因?
係咪有太多人生, 無床位, 所以佢唔幫我哋呢?


大宅

積分: 1833

陪月勳章


14#
發表於 11-10-2 19:14 |只看該作者

回覆:排卵藥

我想請問下食排卵藥有無風險家?




琥珀宮

積分: 156784

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 11-10-2 19:36 |只看該作者
本帖最後由 LedTV 於 11-10-2 19:36 編輯

我最近係十字藥房買左~
$70/2 cycle

不過我有doctor 睇住架..
但係forget問佢拎,所以自己買
廢事又睇多佢一次先食到..貴到c


男爵府

積分: 7504


16#
發表於 11-10-3 13:45 |只看該作者
fafajo 發表於 11-10-2 19:14
我想請問下食排卵藥有無風險家?

我問過醫生, 有乜side effect, 佢話好彩咪生孖胎lor


大宅

積分: 4056

BK Milk勳章 畀面勳章


17#
發表於 11-10-3 21:48 |只看該作者
有無JM食住排卵藥又食中藥?
詩篇32:7
你是我藏身之處,你必保佑我脫離苦難,以得救的樂歌四面環繞我。


26/10/2014 5W4D 0.6cm 胎襄
16/09/2014 Bingo

08/06/2013 出世拉
28/11/2012 11W4D 4.99cm Oscar 1.98mm
23/11/2012 10W6D 3.95cm BB跳杻腰舞
10/

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo