想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 645


1#
發表於 11-9-29 12:20 |只看該作者
有無JM懷孕2-3周用CB digital check結果係not pregnant?? 但後期check到係bingo??


別墅

積分: 627


2#
發表於 11-9-29 12:30 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

我m係兩個月一次,7月24day1,應該9月24會到m,27號用cb-d驗,未懷孕,依家都仲未來呀!我聽其他jm講cb-d幾準!我last dodo係9月13號!你呢?




大宅

積分: 3397


3#
發表於 11-9-29 12:32 |只看該作者
其實CB DIGITAL都算係最準㗎喇!


別墅

積分: 627


4#
發表於 11-9-29 12:38 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

係咪你check過後再check先中呀??如果係的話,我都可能有機!





大宅

積分: 4336

畀面勳章


5#
發表於 11-9-29 13:44 |只看該作者

回覆:有無JM懷孕2-3周用CB digital check結果係not pregnant??

cb digital真係好準,我check bingo 1-2week,但落到去診所得一條淺到不得了既線,結果過左三日再check條線先深色!
如果你驗左係無既,你下星期再check la




別墅

積分: 645


6#
發表於 11-9-29 14:00 |只看該作者

引用:我m係兩個月一次,7月24day1,應該9月24會

原帖由 Galli 於 11-09-29 發表
我m係兩個月一次,7月24day1,應該9月24會到m,27號用cb-d驗,未懷孕,依家都仲未來呀!我聽其他jm講cb-d幾 ...
我8月3係day1,9月11-12排卵,都排左卵17日,用cb-d check話唔中,m又無黎!尋日同今日紅d係110%紅,會唔會未黎m又第二次排卵?




別墅

積分: 645


7#
發表於 11-9-29 14:03 |只看該作者

引用:cb+digital真係好準,我check+bingo+1-2wee

原帖由 bebe0925 於 11-09-29 發表
cb digital真係好準,我check bingo 1-2week,但落到去診所得一條淺到不得了既線,結果過左三日再check條線 ...
排卵後day8 同day17都用cb-d check 都唔中,中嘅機會都好渺茫!




別墅

積分: 645


8#
發表於 11-9-29 14:04 |只看該作者

引用:其實CB+DIGITAL都算係最準㗎喇!

原帖由 lengkwan 於 11-09-29 發表
其實CB DIGITAL都算係最準㗎喇!
咁即係唔中..m又唔黎




別墅

積分: 645


9#
發表於 11-9-29 14:07 |只看該作者

引用:係咪你check過後再check先中呀??如果係的

原帖由 Galli 於 11-09-29 發表
係咪你check過後再check先中呀??如果係的話,我都可能有機!



...
其實想睇下有無JM係咁,等自己有個希望繼續等bingo!




大宅

積分: 3397


10#
發表於 11-9-29 14:13 |只看該作者
可能太大壓力!啲M會遲嚟㗎!RELAX啲啦!


別墅

積分: 627


11#
發表於 11-9-29 14:20 |只看該作者

回覆:bebe0925 的帖子

恭喜您先!你check時係過左m期未架!我而家仲未來呀!我覺得都係過多幾日再check!!!因為仲有一支!哈哈




別墅

積分: 627


12#
發表於 11-9-29 14:24 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

你m係咪唔準Ga?last dodo係幾時!




別墅

積分: 645


13#
發表於 11-9-29 16:03 |只看該作者

引用:可能太大壓力!啲M會遲嚟㗎!RELAX啲啦!

原帖由 lengkwan 於 11-09-29 發表
可能太大壓力!啲M會遲嚟㗎!RELAX啲啦!
真係好想快d知中唔中




別墅

積分: 645


14#
發表於 11-9-29 16:09 |只看該作者

引用:恭喜您先!你check時係過左m期未架!我而家

原帖由 Galli 於 11-09-29 發表
恭喜您先!你check時係過左m期未架!我而家仲未來呀!我覺得都係過多幾日再check!!!因為仲有一支!哈哈:hap ...
到10月3就2個月無黎m啦!不過今次排卵超遲,day41先排,排完都17日,過多幾日再check下先!如果唔中就去驗血,再睇下婦科係咪有事!




別墅

積分: 645


15#
發表於 11-9-29 16:10 |只看該作者

引用:你m係咪唔準Ga?last+dodo係幾時! +

原帖由 Galli 於 11-09-29 發表
你m係咪唔準Ga?last dodo係幾時!
15日前




別墅

積分: 627


16#
發表於 11-9-29 16:14 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

Last dodo19日後check最好!係另一個jm教我!你試下!




別墅

積分: 645


17#
發表於 11-9-29 17:03 |只看該作者

引用:Last+dodo19日後check最好!係另一個jm教我

原帖由 Galli 於 11-09-29 發表
Last dodo19日後check最好!係另一個jm教我!你試下!
好!過兩日又check下,多謝妳嘅意見!希望我地都bingo啦!




別墅

積分: 627


18#
發表於 11-9-29 17:37 |只看該作者

回覆:sisi6 的帖子

一定一定一定bingo




珍珠宮

積分: 30303


19#
發表於 11-9-29 17:49 |只看該作者

回覆:有無JM懷孕2-3周用CB digital check結果係not pregnant??

今日day 27, 今朝突然胸痛,未試過,搞到我衝動開左支cb d not pregnancy




別墅

積分: 627


20#
發表於 11-9-29 17:56 |只看該作者

引用:今日day+27,+今朝突然胸痛,未試過,搞到我

原帖由 qqj 於 11-09-29 發表
今日day 27, 今朝突然胸痛,未試過,搞到我衝動開左支cb d not pregnancy



...
好似我地咁等多兩日再check!!!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo