想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 911


1#
發表於 11-10-3 14:57 |只看該作者
今日做iui c6 d精洗完都唔過1%!!
好唔開心!醫生重話唔得就要做ivf,唉!好煩呀!做ivf要成十萬太貴啦!
有無人試過c6 d精差都成功boing?


男爵府

積分: 9100


2#
發表於 11-10-3 15:09 |只看該作者
試下食蜂膠丸,海參或睇中醫調理下會改善


別墅

積分: 911


3#
發表於 11-10-3 15:57 |只看該作者
c6話唔生呀!唔想浪費金錢!!


別墅

積分: 911


4#
發表於 11-10-3 15:58 |只看該作者
c6話唔生呀!唔想浪費金錢!!


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


5#
發表於 11-10-3 20:58 |只看該作者
bibi710826 發表於 11-10-3 14:57
今日做iui c6 d精洗完都唔過1%!!
好唔開心!醫生重話唔得就要做ivf,唉!好煩呀!做ivf要成十萬太貴啦!
有無人 ...
其實ivf唔一定咁貴, 我都用左6萬樓下咋. 不過如果唔想洗咁多, 如果後生就排定政府囉, 或者叫你老公調理下. 有d jm都係調理完精子ok番仲可以自然bingo添架
感恩


大宅

積分: 4810


6#
發表於 11-10-3 21:35 |只看該作者

回覆:今日做iui c6 d精洗完都唔過1%!!

If wanna have bb, go for ivf la. Sun waste time n money to do iui la.




別墅

積分: 911


7#
發表於 11-10-3 22:36 |只看該作者
回覆 chu.c9 的帖子

剛剛買左冬蟲夏草丸比c6食,唔知有無用呢??
我都想如果唔中就醫生寫信比我去排政府,唔知要排幾耐呢?


別墅

積分: 911


8#
發表於 11-10-3 22:37 |只看該作者
本帖最後由 bibi710826 於 11-10-3 22:39 編輯
chu.c9 發表於 11-10-3 20:58
其實ivf唔一定咁貴, 我都用左6萬樓下咋. 不過如果唔想洗咁多, 如果後生就排定政府囉, 或者叫你老公調理下. ...

剛剛買左冬蟲夏草丸比c6食,唔知有無用呢??
我都想如果唔中就醫生寫信比我去排政府,唔知要排幾耐呢?
你做ivf係邊間做?成功嗎?


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


9#
發表於 11-10-4 08:37 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bibi710826+於+11-10-3+22:39+

原帖由 bibi710826 於 11-10-03 發表
本帖最後由 bibi710826 於 11-10-3 22:39 編輯
聽JM講話政府要排1/2年先見醫埥架, 仲要排到你係40就唔收, 所以要睇你年紀, 始終ivf成功率都好睇女方狀況同年紀架.

我之前都試過煲花膠湯同叫老公食蟲草丸, 不過隔左幾個月都係形態多左2%. 你可以search下BK, 有個JM分享過成功提昇丁丁形態嘅post, 我記得佢係由3%升到iui洗精有11%架, 不過你預左要好畀心機囉

你地做得iui都係想有bb, 或者再同你老公商量下ivf, 錢可以搵過, 時間過左就追唔返



感恩


男爵府

積分: 6690


10#
發表於 11-10-4 09:44 |只看該作者

回覆:今日做iui c6 d精洗完都唔過1%!!

本帖最後由 maaron727 於 11-10-4 13:28 編輯

聼過有人得1%做iui都成功,不過應該好少... 你老公要戒煙酒,要早訓,食多種維他命, 茄紅素,蠔王素,冬蟲草最好買真既煲湯飲,起碼要調理半年先有效。




別墅

積分: 911


11#
發表於 11-10-4 10:53 |只看該作者
chu.c9 發表於 11-10-4 08:37
聽JM講話政府要排1/2年先見醫埥架, 仲要排到你係40就唔收, 所以要睇你年紀, 始終ivf成功率都好睇女方狀況同 ...

我今年29但我地己經試左三年都唔得!8月排到看陳e生以為有希望啦!唉點知c6d精又唔得,一直以為係我有問題點知原來係老公d精唔得.ivf成本太高啦!!!私家做要成十萬..政府不育科唔係過30就可以收????


別墅

積分: 911


12#
發表於 11-10-4 10:57 |只看該作者
maaron727 發表於 11-10-4 09:44
聼過有人得1%做iui都成功,不過應該好少... 你老公要戒煙油,要早訓,食多種維他命, 茄紅素,蠔王素,冬蟲 ...

食多種維他命, 茄紅素,蠔王素,冬蟲草丸,可以一齊食嗎???
我之前已經有買茄紅素,蠔王素,善全比我老公食食左3,4個月都無起色,會唔會吸收唔到呢?

點評

chu.c9  除左飲食, 生活都好緊要架, D人話要休息足夠, 同埋做運動都可以幫助到  發表於 11-10-4 13:12


男爵府

積分: 7135

畀面勳章


13#
發表於 11-10-4 13:11 |只看該作者
bibi710826 發表於 11-10-4 10:53
我今年29但我地己經試左三年都唔得!8月排到看陳e生以為有希望啦!唉點知c6d精又唔得,一直以為係我有問題點 ...
咁你咁後生, 又真係未咁急住IVF都OK喎. 但形態少過1%, 做IUI真係除非超好彩, 其實我都做過3次IUI (形態 5%/ 5%/ 2%) 都fail, 當然有人2%都成功啦.

你咁後生, 不如先同你老公下啲苦功, 我搵番話提升丁丁形態個post, 你可以參考下啲成功例子. 祝你早日成功!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3564797
感恩


男爵府

積分: 6690


14#
發表於 11-10-4 13:23 |只看該作者
回覆 bibi710826 的帖子

有JM個老公食左成年先見效, 叫你老公KEEP住食啦, 仲要早D訓...
冬虫草可以一齊食的, 沒問題的, 我老公都係咁食, 買一兩都煲到好幾次,
我用烏雞煲湯先, 煲好淨要湯汁, 再加冬虫草煲多半個鐘, 要食埋D虫...

你仲年青呀, 快D叫醫生寫信比你去排政府啦, 好似都要排半年至一年,
政府做IVF平好多, 一邊排, 一邊諮理好身體, 又自己TRY下...
政府只係吾收40歲以上的, 你30都未夠, 大把時間啦...


複式洋房

積分: 451


15#
發表於 11-10-4 13:39 |只看該作者
我老公食咗茄紅素,蠔王素,善全,同埋東蟲草...今次既形態好似好咗d. 我今次第三次做iui了. 但今次都冇pain 又冇肚谷既感覺..係唔係要有lee d 感覺先會bingo 呢....因為我第一次iui有這些反應....唉...如果再唔得就等政府la.. 11月30日會第一次見醫生. 好希望今次成功, 唔駛再睇.


伯爵府

積分: 15695


16#
發表於 11-10-4 14:07 |只看該作者
唔好灰心, 我老公都係得2%,
但我都可以自然bingo, 可惜最后小x左, 我無用, 陀唔穩囉

你地都要加油呀!!!


別墅

積分: 911


17#
發表於 11-10-5 00:11 |只看該作者
本帖最後由 bibi710826 於 11-10-5 00:12 編輯

我上網搵到lee個湯水唔知得唔得?
好多謝大家支持,我會加油!大家一齊加油!
如果今次唔成功我會叫醫生寫信比我排政府不育科!!
鹿尾巴蓯蓉竹絲雞湯:



【用料】竹絲雞一隻,鹿尾巴一條,肉蓯蓉一兩半,淮山二兩半,生薑四片。



【製法】竹絲雞洗淨,去內臟;鹿尾巴洗淨,用溫水浸泡,去殘肉及脂肪,切碎;肉蓯蓉、淮山、生薑洗淨。



全部材料放入煲內,加清水適量,猛火煮沸後,改文火煲三小時,下鹽調味食用。



【功效】溫腎壯陽,補虛益精。



【主治】腎陽虛衰,下元虛冷陽痿;或臨房舉而不堅,精液稀冷,不育不孕;或腰酸耳聾,性欲淡漠等;陽痿,腎虛耳鳴,婦人子宮寒冷,久不受孕。



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo