想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2476


1#
發表於 11-10-13 09:43 |只看該作者
本帖最後由 飯飯 於 11-10-13 09:44 編輯

我4/9 day1, 昨日遲左8日都未來M, 於是昨晚去買左支驗孕棒返屋企驗...顯示係有左...

咁依家我應該點做...又唔知東區有咩好醫生...又唔同得人講, 因為岩有左唔可講住...

我想今日放左工去診所再check下係唔係真係有左...甘係唔係普通診所就得? thanks

昨晚我老公好緊張....

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo