想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4059


1#
發表於 11-10-18 08:40 |只看該作者
太太是9月27日day1,本身佢嚟M都唔準,所以估佢今個月大約17號左右排卵。但係昨晚同佢check紅D同埋dotest,都只係條淺色線,究竟佢排咗未呢?請各JM幫手睇睇,thanks。
myphoto.jpg




大宅

積分: 2679


2#
發表於 11-10-18 09:22 |只看該作者
應該仲未排喎......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo