如題. 心大心細唔知出邊一部好? 請比 d 意見我.
因住的地區“薯X通” 收得最好, 所以我會係“薯X通”出機, 我係佢地現有客戶, 只係用緊佢地每個月 $35 的 2G plan. 因屋企啱啱 cut 咗上網, 所以而家想出一 部 smartphone for 上網睇下嘢.
我問過“薯X通”, galaxy s2 & galaxy note plan 收費如下. 2個 plan 都係無限上網.
Galaxy s2
$398 + $36(增值服務), 24個月約, 預緻幾千蚊(實際金額唔記得咗), 分24個月全數退番.
即平均一個月 $434 (因我公司同“薯X通” 係合作伙伴, 所以可以免咗$12隧道費)
Galaxy note
$398 + $36(增值服務) + $12(隧道費), 24個月約, 預緻幾千蚊(實際金額唔記得咗), 分24個月全數退番.
即平均一個月 $446 (因部機太新, 就算係合作伙伴都要比$12隧道費)
你地會揀邊一部出, 個心其實想出 galaxy note, 但怕女仔用 5.3” mon 傾電話會太大, 我生得又細粒, 但 mon 大, 睇嘢上網都舒服 d, 跟機個支筆又可以有好多用途.