興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10024


1#
發表於 11-11-18 17:12 |只看該作者
本帖最後由 得閒傾下 於 11-11-18 17:16 編輯

如題. 心大心細唔知出邊一部好? 請比 d 意見我.


因住的地區X收得最好, 所以我會係X出機, 我係佢地現有客戶, 只係用緊佢地每個月 $35 2G plan. 因屋企啱啱 cut 咗上網, 所以而家想出一 smartphone for 上網睇下嘢.

我問過X”, galaxy s2 & galaxy note plan 收費如下. 2 plan 都係無限上網.

Galaxy s2

$398 + $36(增值服務), 24個月約, 預緻幾千蚊(實際金額唔記得咗), 24個月全數退番.

即平均一個月 $434 (因我公司同X係合作伙伴, 所以可以免咗$12隧道費)

Galaxy note

$398 + $36(增值服務) + $12(隧道費), 24個月約, 預緻幾千蚊(實際金額唔記得咗), 24個月全數退番.

即平均一個月 $446 (部機太新, 就算係合作伙伴都要比$12隧道費)


你地會揀邊一部出, 個心其實想出 galaxy note, 但怕女仔用 5.3” mon 傾電話會太大, 我生得又細粒, mon , 睇嘢上網都舒服 d, 跟機個支筆又可以有好多用途.


子爵府

積分: 13689


2#
發表於 11-11-18 17:23 |只看該作者

如果係你, 而家出 galaxy s2 定 galaxy note 好 呢? 請比 d 意見我.

S2啦!




子爵府

積分: 10024


3#
發表於 11-11-18 17:24 |只看該作者
rickyuri 發表於 11-11-18 17:23
S2啦!

Why? Any reason?


伯爵府

積分: 17645

hashtag旅遊勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 11-11-18 17:29 |只看該作者
睇你想個MON大啲,定係好攞手啲﹗
基本上功能都係差唔多,而GALAXY NOTE當電話用係會大咗啲,攞起手無咁方便﹗

みんなで一緒に笑う


子爵府

積分: 13689


5#
發表於 11-11-18 17:42 |只看該作者

引用:Quote:rickyuri 發表於 11-11-18 17:23 S2

原帖由 得閒傾下 於 11-11-18 發表
Why? Any reason?
兩部機只是粒處理器,顯示屏唔同!差別唔大!但係新嗰部支筆會好易唔見!無咗支筆就好多功能用唔到,要再買嗰支!同埋相差一千蚊都唔係好值!




珍珠宮

積分: 37590

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


6#
發表於 11-11-18 17:43 |只看該作者
S2 啦, galaxy note 太大了.


大宅

積分: 2099

醒目開學勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 11-11-18 22:48 |只看該作者

回覆 回覆:得閒傾下的帖子

都係SII好D



(窮蒼派)第88代大弟子:窮蛋蒼老人


大宅

積分: 1462


8#
發表於 11-11-18 22:54 |只看該作者
Galaxy 2啦...今日岩岩見到有個女人拎住 "note"講電話...感覺都幾攪笑. 部機遮住半邊面.


子爵府

積分: 12367


9#
發表於 11-11-19 16:47 |只看該作者
早兩日買咗部note!真係好正,之前我係用G2既初初有擔心過大部呢個問題,但用咗又ok,而事實真係快好多


水晶宮

積分: 68008


10#
發表於 11-11-19 22:10 |只看該作者
S2 啦, galaxy note 太大了.


子爵府

積分: 13269

熱血勳章 好媽媽勳章


11#
發表於 11-11-19 23:07 |只看該作者
我今日去過薯X通問過,S2預繳$4180,用$398 plan回贈後俾$273
Note要預繳$5480,一樣$398 plan,回贈後俾$217
我都好想出,又係諗緊邊部
Note真係好貴
我想問下galaxy R係咪舊d ga?(我乜都唔識,唔好笑我)


瑪瑙宮

積分: 128853

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


12#
發表於 11-11-19 23:27 |只看該作者
didi28 發表於 11-11-19 23:07
我今日去過薯X通問過,S2預繳$4180,用$398 plan回贈後俾$273
Note要預繳$5480,一樣$398 plan,回贈 ...
其實全數回贈 你出邊部個TOTAL COST都係一樣囉
我MM出左S2 我都覺得講電話大左d 如果你想個MON大 不如出部TAB 電話KEEP住用2g囉


大宅

積分: 2685


13#
發表於 11-11-20 11:48 |只看該作者

回覆:wewe 的帖子

梗係note啦仲出S2岩岩有個朋友trade部S2收$3400咋




子爵府

積分: 13269

熱血勳章 好媽媽勳章


14#
發表於 11-11-20 21:37 |只看該作者
RSG媽媽 發表於 11-11-19 23:27
其實全數回贈 你出邊部個TOTAL COST都係一樣囉
我MM出左S2 我都覺得講電話大左d 如果你想個MON大 不如出部T ...

係呀...其實我都有諗過繼續用部舊電話(i phone 3G),出一部tab...雖然部電話神神地,但都係一時時姐~
我係怕出左tab後部電話壞左的話唔知點算,又要再買...


男爵府

積分: 6513


15#
發表於 11-11-20 23:36 |只看該作者
回覆 ci8 的帖子

hi, 我也買了GN, 本身也有GS. 但我2部機拍埋一起, 發現上網及影相, 都是GS快一拍呢. 我都覺得無理由, 但事實......唔知會唔會是GN的setting有問題.

點評

ci8  咁怪?我反而覺得note快!希望update埋會好D啦  發表於 11-11-21 00:46
waiyinmama

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo