少年成長

跳至

首頁
1

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17559


1#
發表於 11-11-21 16:59 |只看該作者
老師投訴我囝囝經常咬同學仔, 有次同佢去公園玩, 佢咬隔離0個哥哥一啖, 牙印仲好深添, 各位有乜方法佢唔再咬人呀?


大宅

積分: 1994


2#
發表於 11-11-22 12:30 |只看該作者
想問下...平時你地有冇同阿仔玩玩下..會不自覺肉緊咁咬左個小朋友一下??


侯爵府

積分: 20207

2024年龍年勳章 我的育兒心得勳章 有「營」勳章 叻叻勳章


3#
發表於 11-11-22 13:11 |只看該作者
愷喬 發表於 11-11-22 12:30
想問下...平時你地有冇同阿仔玩玩下..會不自覺肉緊咁咬左個小朋友一下??

我成日都好肉緊咬囡囡個pat pat or 對大脾, 但囡囡唔會咬返我, 更加不會咬別的小朋友!
我冇兜巴星佢, 但囡囡兜巴星同佢同 level 嘅小朋友


大宅

積分: 1994


4#
發表於 11-11-22 14:11 |只看該作者
其實我咁問..因為我小朋友有段時間都咁..
我地有陣又係會好肉緊咁..輕咬小朋友
可能會講..咬你pat pat 咁
你同小朋友知道咁係玩
相反小朋友..出到去...佢原意都可能係想同小朋友玩...
但係小朋友咁細..又邊識就力呢??!! 所以一咬..就好大力...
所以試下..唔好咁同佢玩...
我地係work ge



至於你話佢打人...其實有可能小朋友係學其它小朋友呢~
多d同小朋友講下~~話人地會痛架...
同埋你見佢有想打人咬人情況..你就要提醒下...
因為小朋友冇乜記性架嘛~~

希望對你有小小幫助la~


伯爵府

積分: 17559


5#
發表於 11-11-22 14:26 |只看該作者
愷喬 發表於 11-11-22 14:11
其實我咁問..因為我小朋友有段時間都咁..
我地有陣又係會好肉緊咁..輕咬小朋友
可能會講..咬你pat pat 咁

等我都留意0下先, 唔該晒!


伯爵府

積分: 17559


6#
發表於 11-11-22 14:29 |只看該作者
lily233242 發表於 11-11-22 13:11
我成日都好肉緊咬囡囡個pat pat or 對大脾, 但囡囡唔會咬返我, 更加不會咬別的小朋友!
我冇兜巴星佢, 但囡 ...

囝囝都有兜巴星....不論邊個, 不過我0地都會同佢講道理,叫佢唔好, 希望有改善

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo