自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   4


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


1#
發表於 11-11-21 18:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11870


2#
發表於 11-11-21 18:44 |只看該作者
本帖最後由 happymama2009 於 11-11-21 18:46 編輯

我都試過咁, 睇皮膚醫生搽過抗生素, 醫生話無得根治亦無乜好有效嘅藥, 最緊要少濕水同唔好俾對手乾. 後來搵咗好多資料同問人, 自己搞番掂, 方法如下:
1. 盡量少洗手同掂水, 避免弄污對手
2. 要掂水就一定戴手套, 而且要先戴一層綿手套再戴膠手套, 直接戴膠手套係會令主婦手"惡化"!
3. 不停搽hand cream, 唔好俾對手乾, 醫生叫我一日起碼搽十幾次
4. (呢個方法我自己發明)夜晚瞓覺時, 先搽一層蘆薈gel, 再搽一層厚hand cream, 之後再搽凡士林, 然後戴上綿手套瞓覺, 如中途瞓醒, 會再補搽, 總之唔俾對手乾

就係咁, 個零月對手就好番! 不過唔知係唔係人人有用, 希望幫到你媽媽.

點評

mf7433  係要個令月,不斷搽藥.除左沖涼.唔可以掂水.  發表於 11-11-21 23:18


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


3#
發表於 11-11-21 19:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11870


4#
發表於 11-11-21 21:45 |只看該作者
回覆 jensan 的帖子

我睇過普通科醫生, 佢開抗生素(定係類固醇?) 比我搽都無好處, 我就去再去睇皮膚科, 個醫生就開咗一D洗手藥水, 一支hand cream (唔使醫生紙都買到), 同凡士林! 睇到佢開俾我嘅嘢, 我覺得被搵笨囉, 收咗我成千蚊呀! 不過佢亦好坦白咁講主婦手有咗已後好難斷尾, 亦無乜根治方法, 所以我無再去睇醫生, 我自己搵方法搞掂佢. 我細個已經有主婦手成日番發, 每次都係搽凡士林就搞番好.

不過如果你媽媽嘅情況係嚴重又有傷口嘅話, 應先睇皮膚醫生攞D藥以免發炎.

點評

jensan  Thanks for yr tips!   發表於 11-11-22 14:41


伯爵府

積分: 19916


5#
發表於 11-11-21 21:56 |只看該作者
我搽physiogel會好好多

但我無幅圖咁嚴重

點評

jensan  Thank you~ 不過我諗呢隻唔夠"重量級", 未必頂得住我媽隻爛手!  發表於 11-11-22 14:45
請盡量唔好點評我,因為我通常用手機版,睇唔到ga!!!


男爵府

積分: 7459

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 11-11-21 23:23 |只看該作者
我仲無晒指紋.同你媽比差無幾.
但我搽Elomet*Crean.藥房有得賣,要不斷搽.


男爵府

積分: 9807


7#
發表於 11-11-22 11:19 |只看該作者
醋**

用醋加水浸手(我懶就沖完涼/洗完手, 濕少少醋落手就算... work ga)
http://www.baby-kingdom.com/foru ... ead&tid=1664351

點評

jensan  我媽都有試~ thanks!  發表於 11-11-22 14:49


水晶宮

積分: 67215


8#
發表於 11-11-22 13:45 |只看該作者
我99舊年都係咁而且十隻指頭都爛晒, 醫生叫佢買'new粗煎娜'隻露x清潤手霜搽好得呀, 總之搽密d, 一乾就搽就好得快d

點評

jensan  Thanks!  發表於 11-11-22 14:49
生得積極, 老得開心
病得舒服, 死得安樂


禁止訪問

積分: 11709


9#
發表於 11-11-22 13:56 |只看該作者

回覆:請幫忙! 急性濕疹主婦手!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36942

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 11-11-22 13:59 |只看該作者
紅磡譚紹棠醫生,比較串

點評

jensan  Thanks! 咦! 個名好熟, 可能我以前睇過佢??  發表於 11-11-22 14:50
http://lilypie.com/Fifth_Birthday_code.php
驕傲(Pride).貪婪(Greed).迷色(Lust).忿怒(Wrath).嫉妒(Envy).貪食(Gluttony).、及懶惰(Sloth).


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 11-11-22 14:21 |只看該作者
minifat 發表於 11-11-22 11:19
醋**

用醋加水浸手(我懶就沖完涼/洗完手, 濕少少醋落手就算... work ga)

我都係bk講過好多次,用白醋浸手

樓主
你媽咪可能巳由主婦手,變成香港手(你話佢冇戴手套用手指撳過啲泥......又紅又腫又龜裂又脫皮..)可能巳被泥土中的細菌感染,叫你媽咪每日用白醋浸手幾次,浸完搽沙糖磨走脫去的厚皮,再搽hand cream,比D恆心三個月內應該好哂,期間仲要做咩都要帶手套,睌上搽厚cream 再帶綿手套
我對主婦手陪左我十年,前年受感染,十隻手指腫到變左十條香腸,又痕又痛....睇醫生都怕左我,寫信比我睇專料.........
我無去(太貴$1xxx一次)比我睇到本白醋書,咁比我醫好左十年既主婦手

點評

Irene_Lo    發表於 12-1-10 23:05
ngannatalie    發表於 11-11-23 00:16
jensan  感激!!!   發表於 11-11-22 14:51
順順利利 大吉大利       


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 11-11-22 14:25 |只看該作者
唔記得一提,唔好再搽類固醇,只會搽到手皮越來越薄,指紋都無埋

點評

jensan  知道!!!  發表於 11-11-22 14:51
順順利利 大吉大利       


象牙宮

積分: 235924


13#
發表於 11-11-22 14:25 |只看該作者
charmaine_1 發表於 11-11-22 14:21
我都係bk講過好多次,用白醋浸手

樓主
醋同水既比例係幾多呀? 我都想試下...

點評

charmaine_1  我果時無溝水,就咁倒1/3碗出嚟浸  發表於 11-11-22 14:28


象牙宮

積分: 235924


14#
發表於 11-11-22 14:36 |只看該作者
回覆 無話可說 的帖子

會唔會"拿" 架...我有時會裂左, 痕, 不過唔犀利~

點評

jensan  我用醋係會嗱架!  發表於 11-11-22 15:38


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


15#
發表於 11-11-22 14:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


16#
發表於 11-11-22 15:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 14653

環保接龍勳章 大廚勳章


17#
發表於 11-11-22 15:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 344


18#
發表於 11-11-22 15:56 |只看該作者
本帖最後由 wingb213 於 11-11-22 15:57 編輯

回覆 jensan 的帖子

如果伯母怕用藥, 不如試我奶奶用個隻燕麥粉, 佢又係主婦手番發, 唔知個次整完芋頭同青椒就爆到好似你post張相咁, 指蓬爆開晒呀!

我有朋友教我搵依隻浴粉用(dermaveen), 暖水開1/3包夠浸一對手一次, 佢係100%純燕麥芯精華, 一d藥性都冇, 浸完怕d粒粒痴住可以用暖水輕輕洗, 但其實唔過水佢吸收得最好, 再即刻印乾水, 搽hand cream, 佢都有隻主婦手專用hand cream. 一盒5包, 初初一次用半包, 之後用1/3包, 好似用左成個月多d, d傷口係兩星期開始埋口, 爆拆位好快可以生埋, 用完到而家好似都就4個月, 暫時都冇在爆同痕, 晚晚都有提佢搽cream, 同埋買定多支等佢帶出街用咁. 同埋唔好擔太熱ge水, 都會令主婦手惡化!!
http://brighthealthclub.hindwing.com/product_detail.php?id=48

睇下你會唔會試下依盒野啦

點評

jensan  Thank you!  我媽個中醫教用煲完嘅藥用黎浸/敷吓隻手, 佢話ok舒服喎!  發表於 11-11-23 00:04


禁止訪問

積分: 2470


19#
發表於 11-11-22 16:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25706

醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 11-11-22 17:52 |只看該作者
jensan 發表於 11-11-22 15:37
其實我聽人講過, 煮婦手係有真菌感染, 大家知唔知?

主婦手本身只是接觸性皮膚炎,(常帶手套搽cream就會好番)
比真菌感染咪即香啦港手囉,好似香港腳咁,又痕又腫又痛,主婦手只會痕(要殺菌先會好)
主婦手太痕抓傷了有傷口,就好易受真菌感染,變成香港手

點評

wingb213  係呀...所以要小心打理呀...  發表於 11-11-23 17:01
順順利利 大吉大利       

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo