夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 14


1#
發表於 11-11-29 04:57 |只看該作者
我是個男的!~有2個女女!~一個6歲,1個只有1歲多..........
和太太的生活一直不太好.......結婚時只為左個大女!
又成日因為意見不一樣成日吵架.....
我太太話我唔幫手湊女!~又要我分擔家庭的工作!又話我唔愛我d女....
因為呢個問題佢話我對佢唔好!~成日話要離婚!仲俾我知道左佢有弟3者.......俾佢出賣我個心好痛..........
我話佢知!我地感情唔好!你可以擇離婚!但唔可以對我不忠..呢個係2個問題!你唔可以咁自私想去開心就唔理個家!~但係佢話佢無錯!佢話如果唔係我地感情唔好?點會有弟3者?!~
發生呢個問題已經1個星期!大家傾過,吵過!最後大家都話俾次機會大家重新開始!但係佢個朋友就一直係度update個男仔的資料俾我老婆知!佢2個一直傾,我就一直嬲!嬲到爆!最後我同佢講話不如離婚!去過你的自由的生活!
但到我選擇左,諗住tonight我走,我個大女考試成績好好成績,佢話要禮物!就係爸爸唔好走....要4個人一起生活.........唉呢一刻我心都實左....點選擇?!
其實我同老婆都知道大家已經無愛...重新開始只係為左2個女....但.....走下去會開心嗎?!我現在先32歲!老婆26歲幾時到老??
我也沒信心可以行下去!
俾人出賣的感覺好痛苦!好像心臟停頓一樣!

沒有愛!愛可以重來嗎?


公爵府

積分: 25037

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


2#
發表於 11-11-29 05:54 |只看該作者
為咗2個可愛嘅女, 再同太太好好傾吓啦, 會唔會你之前真係忽略咗佢地? 嘗試放多d時間係屋企, 幫忙做吓家務, 照顧吓2 個女,你就會知道揍住2個咁細嘅小朋友, 一d都唔易, 或者你係出面返工都會好辛苦, 呢方面大家都要互相體諒架...
女人, 因為內涵而神采飛揚; 女人, 因為自信而美麗。


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


3#
發表於 11-11-29 08:25 |只看該作者
我覺得你可以先為咗2個女,試下比多啲愛你老婆,改下佢咋你型既嘢,幫下手做屋企既事,陪下啲女.

如果都係唔WORK既,咁就離婚啦!因為你老婆已經變心既話,就算你為咗2個女喺埋一齊,日嘈夜嘈,2個女都唔會因為有呢個"完整家庭"而快樂成長.


水晶宮

積分: 63611

玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


4#
發表於 11-11-29 08:59 |只看該作者

回覆 回覆:cotychan的帖子

我相信喺你地未有心理準備下為咗大女勉強結婚,當時你得26, 太太20。而家佢話識咗第二個就懶你疏忽咗佢呢個唔係主要籍口,係因為本身你地感情之間已存在問題,例如太太覺得你唔幫手?你又覺得佢無了解你?你祇不過無幫手做家務,但起碼去揾錢返屋企,如果祇係面對家務工作,大致可以請家務助理或家傭,唔係咁囉?你地已經浪費咗6年時間無好好溝通,現在最慘會係兩個女,若果太太既然真係覺得另外一個男人先至比到開心同幸福佢的話,你亦要學識放手,到時你要focus喺兩個女身上,如果有父母可以幫手照顧兩位公主,咪攞撫養權囉,佢地跟你姓。不過最好都係可以兩公婆再傾傾,幫小朋友諗個最好的方法。




未開花 成長中 初二開花 4個花蕾


男爵府

積分: 7945


5#
發表於 11-11-29 09:53 |只看該作者
女人的心變左是很難回頭的。有了第一次就會有第二次。其實你已經做的好好了。只是對方的慾望太多。那麼感覺幸福就會越少了。
女人要自重自愛,但現實告訴我們,自愛的女人無人愛,只有好好的愛自己 。女人不壞男人不愛。


複式洋房

積分: 307


6#
發表於 11-11-29 09:59 |只看該作者
if i were you, i will give up


男爵府

積分: 7945


7#
發表於 11-11-29 10:05 |只看該作者
走下去。既然選擇了就會走下去。為自己的選擇努力走下去。到最後走不下去了。也問心無愧。為了女兒的將來。給大家一個機會。好好溝通一下。。那你也盡力為維護這段婚姻作了努力。婚姻是一種責任
女人要自重自愛,但現實告訴我們,自愛的女人無人愛,只有好好的愛自己 。女人不壞男人不愛。


伯爵府

積分: 16757


8#
發表於 11-11-29 10:08 |只看該作者
真係心酸.
結婚時只為左個大女 -> 係你根本唔愛佢嗎?


已刪除用户

積分: 64841

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 11-11-29 11:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12169


10#
發表於 11-11-29 11:16 |只看該作者
回覆 Superman2011 的帖子

樓主︰

如果只為了女兒的心願勉強自己,到最後只會落得更多的爭執和不滿。
你的心態由一開始可能已經是錯了,
結婚不是因為愛老婆,而是為了大女,
留下來不是因為要想維繫婚姻,反而也是為了大女 ,
你老婆可能都難過了很長的時間,
就是因為她覺得好像只是生仔工具,
沒有愛的婚姻很可怕,
因為沒有愛,她對小事都執著起來,
每件事都和你算,包括家務和照顧孩子,
因為她覺得受委屈了,
這時候有一個男性的朋友乘虛而入,
處處關心她和愛護她,
她的心當然會變啦!
不過又未去到要和你離的階段,
她可能只想拿出邊的男人來激你,
希望可以看到你因為緊張她而追回她,
她經過6年由失望到絕望,由渴求你的回應到心死,
我想她都很痛苦。

現在你要想的是究竟你和她之間還有愛嗎?
她有第三者這件事是否阻礙了你和她重新開始?
她心裡現在是否已經放下了那個男人?
愛失去是可以重新找回的,
關鍵是你們雙方是否有意思去修補,
當然因為你是男人,對一個出了軌的女人,
很難可以放下心去接受,
普遍來看,女人可以原諒接受一個出了軌的男人,
但是男人就很難過自己的心理關口。

你們是很年輕就結婚,
根本都未清楚了解對方,
究竟對方是否適合自己都不太清楚,
如果你真的過不了自己的心理關口,
離婚也不是壞事,
孩子仍然可以有父母的愛,
只是父母不是同住,
適當地分配孩子在兩邊的時間,
孩子也不會受到太大的影響,
終好過你們日日吵架,把所有不好聽的話全說出來,
讓孩子聽了更加不同。

或許你們分開後才可以更加看清對方是否真是自己要的人,
有些夫妻真是分開後才可以重新開始,
才懂得珍惜對方。
mc <()>


大宅

積分: 4925


11#
發表於 11-11-29 11:24 |只看該作者
其實這一刻又不必要到離婚的地步,我認為可以分開住一時間,2,3個月或半年,在分開住的期間,思緒會清晰些,亦可以了解自己在對方心中的位置,是否仍想念對方,仍希望與對方在一起,在這段唔開心的期間,日日在一起,只會有越來越多的怨恨,根本唔會好好的想清楚,或放下所有的唔開心,希望你有好的開始


男爵府

積分: 6099


12#
發表於 11-11-29 12:00 |只看該作者
你地都咁後生, 你老婆20歲就當媽媽.
而且在生活當中, 她一定感覺到你不愛她

你話:
結婚時只為左個大女----> 錯晒

我太太話我唔幫手湊女----> 如果你夠成熟, 你會知道是必須的

又要我分擔家庭的工作----> 又要? 這也是必然的是

如果我老公同我講以上3句, 我都會離婚
因為好明顯他不主動付出, 而且覺得別人對他有過份的要求
不只是實際行動上的問題, 而是你的心態問題.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo