自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 23780


1#
發表於 12-2-12 12:21 |只看該作者
喺咪仲喺$600?




水晶宮

積分: 53079

最關心BB問題熱投勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-2-12 12:27 |只看該作者

回覆:去酒樓飲做人情公價

要等下個間係係咩酒樓!

如:好彩係酒樓!但聘珍樓又係酒樓,我就會俾唔同人情!

好彩仍然係$500,但聘珍樓我俾$800



點評

momobibi  agree  發表於 12-3-23 09:52


珍珠宮

積分: 43732


3#
發表於 12-2-12 12:29 |只看該作者
好朋友就唔止$500


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-2-12 12:31 |只看該作者

去酒樓飲做人情公價

公價聽講$500



點評

wcpcelia    發表於 12-2-12 16:06


男爵府

積分: 6342


5#
發表於 12-2-12 12:34 |只看該作者

回覆:去酒樓飲做人情公價

我睇交情渣,好朋友$800,超好朋友$1000,普通朋友$500



點評

fatpanda  我都係咁分架~  發表於 12-2-12 19:34
pigpigyy    發表於 12-2-12 17:32
manicheung    發表於 12-2-12 15:06
DAISYLINYING    發表於 12-2-12 13:03
cccat01    發表於 12-2-12 12:51


侯爵府

積分: 23780


6#
發表於 12-2-12 12:37 |只看該作者

引用:公價聽講$500 +

原帖由 揚莉煒媽咪 於 12-02-12 發表
公價聽講$500
我仲以為$500㖭




琥珀宮

積分: 156836

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 12-2-12 12:50 |只看該作者

去酒樓飲做人情公價

而家大般都六千幾蚊圍,500蚊真係要人蝕錢。所以會睇咩貨色酒樓再比人情。




子爵府

積分: 10647

畀面勳章


8#
發表於 12-2-12 12:58 |只看該作者
回覆 LedTV 的帖子

我就唔會理人地蝕唔蝕錢既..

因為結婚擺得酒係要量力而為...

我絕無責任幫對新人為左充大頭鬼而幫佢地手埋單!!

所以我只會睇朋友交情俾人情

普通朋友$500, 好朋友$800, 老友$1000

人情呢D野係恭賀人地架唧...

所以我覺得你好偉大呀, 幫對新人諗埋~~~

點評

shirleyleung15  無錯, 我都係咁樣俾人情, 佢有錢去貴價地方擺係佢既事, 蝕錢係佢自己問題  發表於 12-2-12 17:33
pigpigyy  agree  發表於 12-2-12 17:32
kittylovebb  agree~  發表於 12-2-12 15:26
manicheung    發表於 12-2-12 15:06
CALVEN  agree  發表於 12-2-12 14:12
toys  同意呀!!  發表於 12-2-12 13:51
mimichong  認同...總之最低消費HKD500  發表於 12-2-12 13:23


瑪瑙宮

積分: 132981

畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 大廚勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


9#
發表於 12-2-12 13:00 |只看該作者

回覆:去酒樓飲做人情公價

我見過人封$100@1 $300 2個



點評

xxaprilxx  我結婚時,有親戚黎5個封500...  發表於 12-2-12 19:49
pigpigyy    發表於 12-2-12 17:33
manicheung    發表於 12-2-12 15:06
夏奈    發表於 12-2-12 13:46
好可惜,一直以為好深既緣分,原來好淺-節錄<野豬.黃子華> »


子爵府

積分: 10096


10#
發表於 12-2-12 13:02 |只看該作者
LedTV 發表於 12-2-12 12:50
而家大般都六千幾蚊圍,500蚊真係要人蝕錢。所以會睇咩貨色酒樓再比人情。



...

同意!去得飲都ok friend. 雖然話請得人飲去d 貴地方都吾至在,但係去飲都吾想太寒酸嘛!!

上次我c6 去ICC 上面grant hyatt, 做了$1500人情,食完話一定吾只$1500!! 好彩做多D, 唔係就會覺得吾好意思儸!

點評

夏奈  icc上面唔係Ritz咩  發表於 12-2-12 13:47


珍珠宮

積分: 42886

畀面勳章


11#
發表於 12-2-12 13:02 |只看該作者

回覆:去酒樓飲做人情公價

刀係比500




大宅

積分: 3778


12#
發表於 12-2-12 13:06 |只看該作者

引用:回覆+LedTV+的帖子 我就唔會理人地蝕唔蝕

原帖由 faye525 於 12-02-12 發表
回覆 LedTV 的帖子

我就唔會理人地蝕唔蝕錢既..
我同你想法一樣,有能力才擺酒吧!我有些朋友怕煩唔擺酒,係friend的話,我都照送禮物祝賀。




侯爵府

積分: 23780


13#
發表於 12-2-12 13:07 |只看該作者

引用:回覆+LedTV+的帖子 我就唔會理人地蝕唔蝕

原帖由 faye525 於 12-02-12 發表
回覆 LedTV 的帖子

我就唔會理人地蝕唔蝕錢既..
$500蚊喱個公價都維持咗好耐,仲以為已經加到$600㖭




侯爵府

積分: 23780


14#
發表於 12-2-12 13:08 |只看該作者

引用:我見過人封$100@1+$300+2個 +

原帖由 szehang420 於 12-02-12 發表
我見過人封$100@1 $300 2個
咁都比你見識到



點評

szehang420  我幫手折人情丫麻  發表於 12-2-12 13:28


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


15#
發表於 12-2-12 13:14 |只看該作者
睇交情!
你若盛開, 蝴蝶便來!


翡翠宮

積分: 93998

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-2-12 13:21 |只看該作者

回覆:笨人 的帖子

$500 酒樓
好朋友$800



◕順其自然啦~♥ ◕


翡翠宮

積分: 75375


17#
發表於 12-2-12 13:25 |只看該作者

回覆:去酒樓飲做人情公價

耐唔中有呢D post,又講到蝕唔蝕問題!重伸,請人飲不是夾錢食飯,擺酒要量力而為!你十萬蚊圍唔通我要10000 per head嚟唔要你蝕?我都要蝕時間精神bor。自己做人情原則係睇交情!一D都唔熟夾硬請我果D,斗零都唔做添呀!



xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo


珍珠宮

積分: 41032

好媽媽勳章 大廚勳章


18#
發表於 12-2-12 13:29 |只看該作者

引用:耐唔中有呢D post,又講到蝕唔蝕問題!重伸

原帖由 bmuimami 於 12-02-12 發表
耐唔中有呢D post,又講到蝕唔蝕問題!重伸,請人飲不是夾錢食飯,擺酒要量力而為!你十萬蚊圍唔通我要1000 ...
me too尤其果D係又炸吾係又炸,仲想我夾一千幾百比你充大頭




侯爵府

積分: 23780


19#
發表於 12-2-12 13:43 |只看該作者

引用:耐唔中有呢D+post,又講到蝕唔蝕問題!重伸

原帖由 bmuimami 於 12-02-12 發表
耐唔中有呢D post,又講到蝕唔蝕問題!重伸,請人飲不是夾錢食飯,擺酒要量力而為!你十萬蚊圍唔通我要1000 ...
我都係咁諗不過想知公價有冇跟通脹加到




珊瑚宮

積分: 112006


20#
發表於 12-2-12 13:50 |只看該作者
八婆仔@ 發表於 12-2-12 12:27
要等下個間係係咩酒樓!

如:好彩係酒樓!但聘珍樓又係酒樓,我就會俾唔同人情!
好彩仍然係$500,但聘珍樓我俾$800

早d 識里.....我請埋里飲

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo