美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3770


1#
發表於 12-3-9 18:39 |只看該作者
一個鐘,做開通淋巴既你,幾耐做一次?




男爵府

積分: 9640


2#
發表於 12-3-9 18:44 |只看該作者
你去邊到做? 多數做個半鐘.

我試過係美容院同出面做按摩個d地方.

美容院收費不一, 不過一定要join plan既.

以前試過join 10次, 平均每次要成$500, 好似得45min到.

出面個d, 太約$250-300到, 都會做1.5hr.

而家都好多年無去做, 唔知而家係唔係呢d價.


大宅

積分: 3770


3#
發表於 12-3-9 18:48 |只看該作者

引用:你去邊到做?+多數做個半鐘.我試過係美容院

原帖由 Lee119 於 12-03-09 發表
你去邊到做? 多數做個半鐘.

我試過係美容院同出面做按摩個d地方.
我做美容院,其實佢送多幾次俾我,大約圍起$220/hr... 不過join plan lot:;pppp:




子爵府

積分: 12138


4#
發表於 12-3-9 18:51 |只看該作者
我去個間180 1part 45mins
用椰子油/香醺油


男爵府

積分: 9640


5#
發表於 12-3-9 18:55 |只看該作者
DearRainie 發表於 12-3-9 18:48
我做美容院,其實佢送多幾次俾我,大約圍起$220/hr... 不過join plan lot



...
哦, 美容院個d一定要join plan既, 而家我都唔會去美容院了.

美容又要join唔知幾多次, 瘦身按摩又要join唔知幾多次,

join左之後, 次次又要比人sell, 講真而家對美容院真係有d驚驚.



大宅

積分: 3770


6#
發表於 12-3-9 18:57 |只看該作者

引用:我去個間180+1part+45mins用椰子油/香醺油

原帖由 陳美嬌 於 12-03-09 發表
我去個間180 1part 45mins
用椰子油/香醺油
手勢點呀




大宅

積分: 3770


7#
發表於 12-3-9 18:58 |只看該作者

引用:Quote:DearRainie+發表於+12-3-9+18:48+我

原帖由 Lee119 於 12-03-09 發表
哦, 美容院個d一定要join plan既, 而家我都唔會去美容院了.

美容又要join唔知幾多次, 瘦身按摩又要join唔 ...
其實join左點斷尾




大宅

積分: 3770


8#
發表於 12-3-9 18:59 |只看該作者

引用:Quote:DearRainie+發表於+12-3-9+18:48+我

原帖由 Lee119 於 12-03-09 發表
哦, 美容院個d一定要join plan既, 而家我都唔會去美容院了.

美容又要join唔知幾多次, 瘦身按摩又要join唔 ...
佢叫我買格仔,扣格仔,我想做完快啲斷尾




男爵府

積分: 9640


9#
發表於 12-3-9 19:22 |只看該作者
DearRainie 發表於 12-3-9 18:58
其實join左點斷尾
去個陣唔會帶卡, 只係帶幾廿蚊. 企硬唔再買野, 發惡等.


禁止訪問

積分: 3023


10#
發表於 12-3-10 02:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 67964


11#
發表於 12-3-10 06:01 |只看該作者

回覆:$250一次通淋巴貴嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17446

認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 有「營」勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-3-10 09:45 |只看該作者
我係元朗做, 138/1 hurs, 之前一星期一次, 每次個半鐘, 近排忙, 好耐冇做...


水晶宮

積分: 68008


13#
發表於 12-3-10 10:07 |只看該作者
我做1.5 hours 約$280 去技師住宅做咋

點評

spongybob  可否給我details ? 是每次付$嗎?  發表於 12-3-26 18:47


子爵府

積分: 11811

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-3-10 15:42 |只看該作者

引用:我做1.5+hours+約$280+去技師住宅做咋

原帖由 wewe 於 12-03-10 發表
我做1.5 hours 約$280 去技師住宅做咋
幾抵喎,可否pm我呀,個技師資料,謝謝




水晶宮

積分: 68008


15#
發表於 12-3-10 19:25 |只看該作者
nicole1981 發表於 12-3-10 15:42
幾抵喎,可否pm我呀,個技師資料,謝謝
北角wow


複式洋房

積分: 411


16#
發表於 12-3-22 17:21 |只看該作者
ml128 發表於 12-3-10 09:45
我係元朗做, 138/1 hurs, 之前一星期一次, 每次個半鐘, 近排忙, 好耐冇做...

價錢都OK喎, 可唔可以話我知地址, 本來想PM你, 不過我未可以PM, 唔該晒。


別墅

積分: 668


17#
發表於 12-3-23 01:09 |只看該作者

引用:+本帖最後由+mango1025+於+12-3-10+02:42+

原帖由 mango1025 於 12-03-10 發表
本帖最後由 mango1025 於 12-3-10 02:42 編輯

回覆 DearRainie 的帖子
可否pm 你個間的資料給我呢?thanks




禁止訪問

積分: 3023


18#
發表於 12-3-23 01:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 411


19#
發表於 12-3-24 15:52 |只看該作者
Dear ml128,

我收到你的message啦, 唔該晒, 因為我未可以PM你, 所以係度覆你, 不過我會遲d先上去試, 因為我想配合我個減肥計劃一齊做, 唔該晒呀


禁止訪問

積分: 403


20#
發表於 12-3-26 11:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo