懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5874


1#
發表於 12-3-11 13:44 |只看該作者
如題


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-3-11 13:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1357

BK Milk勳章


3#
發表於 12-3-11 13:55 |只看該作者
睇書話要睇下佢地係唔係用天然既...因為organic會好好多


男爵府

積分: 5874


4#
發表於 12-3-11 16:08 |只看該作者
講真, 點會用organic, 除非好貴個d, 就算名牌都唔會organic啦 ! 自己做點都唔及出面搵人做咁乾淨, 自己做最多咪清潔, 呢d日日都做啦....清黑頭個d一定要搵人做囉....最多叫佢小心d, 唔好亂按, .........咁點算好呢?


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-3-11 16:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1058


6#
發表於 12-3-11 16:30 |只看該作者

回覆:ka091011 的帖子

有呀,想relax 吓。




男爵府

積分: 5790


7#
發表於 12-3-11 16:35 |只看該作者

回覆:有左可唔可以去美容院做FACIAL !!

可以,但唔好做機,怕d電流影響到b!




大宅

積分: 1840


8#
發表於 12-3-11 16:43 |只看該作者
我都有去做不過冇禁密一個月一次。


大宅

積分: 1249


9#
發表於 12-3-11 16:56 |只看該作者
有呀…都係做人手按摩…FULL 下 MASK only,做機0既facial 就停晒…

不過我都係做左一次,因為都要平瞓成個鐘,諗諗下生完先做


別墅

積分: 545


10#
發表於 12-3-11 17:05 |只看該作者

回覆:有左可唔可以去美容院做FACIAL !!

我8個幾月,重有做




大宅

積分: 2783


11#
發表於 12-3-11 17:12 |只看該作者

回覆:有左可唔可以去美容院做FACIAL !!

我一直都有做,唔好做機、美白、按肩頸就得!




大宅

積分: 2805


12#
發表於 12-3-11 17:20 |只看該作者
jasda 發表於 12-3-11 16:35
可以,但唔好做機,怕d電流影響到b!

yes me too


大宅

積分: 1439


13#
發表於 12-3-12 12:40 |只看該作者
我15W都有繼續去,因為美容師係我朋友,佢知我有左都唔會幫我做機,就算針清都唔大力,輕輕力咁清。

又會幫我睇清楚護膚品D成份,如果唔啱依家用,會叫我唔好再買。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo