自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15325


1#
發表於 12-3-13 16:29 |只看該作者
星期一至五返全日

星期六早上 9:30-10:30 普通話 11:15-12:15 英文 (下午先去玩)
星期日 9:45-11:00 畫畫
開開心心又一天


珍珠宮

積分: 40639

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 熱血勳章 玩具勳章 好媽媽勳章 wyeth冷知識勳章 遊學勳章 hashtag影視迷勳章 DHA勳章


2#
發表於 12-3-13 16:30 |只看該作者
OK啊!
星期一至五冇學野?


琥珀宮

積分: 152003

秋日勳章 炎夏勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章 有「營」勳章


3#
發表於 12-3-13 16:31 |只看該作者

引用:星期一至五返全日星期六早上+9:30-10:30+普

原帖由 HAPPY_YY 於 12-03-13 發表
星期一至五返全日

星期六早上 9:30-10:30 普通話 11:15-12:15 英文 (下午先去玩)
mouth:我覺得辛苦



My Two Princess


男爵府

積分: 7745

畀面勳章 爸B勳章


4#
發表於 12-3-13 16:33 |只看該作者
我覺得有啲啦!不過都唔係太過份!

點評

kawai120  Agree  發表於 12-3-13 21:57
chiandjoyce    發表於 12-3-13 19:13


水晶宮

積分: 67226


5#
發表於 12-3-13 16:34 |只看該作者
少少啦!我覺得星期日休息好d!一至五有無野學先,如果無,咁星期六學一至兩樣都ok既!如果一至五返完學都仲要去補習/興趣班,咁就辛苦了!


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


6#
發表於 12-3-13 16:35 |只看該作者
pigpig 發表於 12-3-13 16:31
我覺得辛苦

我都覺
大人返工都有假放,可以鬆返日
返而小朋友冇得放假
想問吓小朋友幾大?


禁止訪問

積分: 67964


7#
發表於 12-3-13 16:35 |只看該作者

回覆:你地覺得呢個小朋友辛苦嗎

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15018

2025勳章蛇年勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 叻叻勳章 畀面勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 12-3-13 16:41 |只看該作者
SAT 下晏都有得去玩,
SUN 畫畫當興趣
唔覺辛苦
http://www.baby-kingdom.com/static/image/smiley/default/bb69.gif[/img]


公爵府

積分: 26672

開心吸收勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


9#
發表於 12-3-13 16:44 |只看該作者
有少少辛苦啦,
就算畫畫係興趣班, 始終固定時間要上課, 唔係真係好fun 好relax囉...
假放我都想可以輕鬆d, 可以玩多陣


子爵府

積分: 13797


10#
發表於 12-3-13 16:44 |只看該作者

回覆:你地覺得呢個小朋友辛苦嗎

OK!如果是小學生算好舒服了



我的婧婧係2004年9月10日出世啦! 重3.2kg


大宅

積分: 2719


11#
發表於 12-3-13 16:46 |只看該作者
唔辛苦, 不過父母辛苦d 姐


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 12-3-13 16:47 |只看該作者
我囡今年四歲星期一至五返全日,星期六返半日,下午會去跳舞,星期日先放假,但係我覺得佢一啲都唔辛苦,仲好enjoy!
I 大蚊豬   


珊瑚宮

積分: 111966


13#
發表於 12-3-13 16:48 |只看該作者
咁叫辛苦??? 大家仲同意天呀?


伯爵府

積分: 15009

wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 12-3-13 16:49 |只看該作者
回覆 HAPPY_YY 的帖子

其實都OK既...
但如果比我我會星期六學一樣野夠.一日學兩樣怕吸收唔到.


伯爵府

積分: 16879

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 12-3-13 16:52 |只看該作者
都唔算啦~~


別墅

積分: 548


16#
發表於 12-3-13 16:52 |只看該作者
唔算辛苦喎!
星期六下午已經可以玩, 星期日畫畫都無壓力, ok呀!


珍珠宮

積分: 41995


17#
發表於 12-3-13 16:53 |只看該作者
本帖最後由 LILY媽咪 於 12-3-13 16:55 編輯

回覆 HAPPY_YY 的帖子

幾多歲, 幼稚園生嗎, 普通話 + 英文應該都好輕鬆, 玩多, drawing 好玩呀.

係大人, 帶出帶入, 等完堂之間要周圍磨時間, 無聊姐 ~



禁止訪問

積分: 102652


18#
發表於 12-3-13 16:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30006


19#
發表於 12-3-13 16:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 232


20#
發表於 12-3-13 16:56 |只看該作者
我覺得睇下小朋友自己興趣大唔大~如果佢好鐘意佢都唔覺得辛苦啦

學多d野大個就知有用

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo