美容扮靚

跳至

首頁
1

尾頁
   1


公爵府

積分: 28591


1#
發表於 12-3-27 12:51 |只看該作者
係無頭暗瘡,無膿,但好多日都唔消。。。點搞丫。
搞到無心機做SKINCARE。。。
有無MM有心得分享下??


男爵府

積分: 6326


2#
發表於 12-3-27 13:04 |只看該作者

回覆:兩邊面生左幾粒暗瘡,成個月都唔退!!!點算, HLEP

我年幾前開始不停生暗瘡,有膿無膿都有,呢頭謝完,嗰頭又生,睇醫生又睇唔好,而家開始睇中醫,醫師話我脾胃唔好,體內積聚毒素,所以先生暗瘡喎!你有無睇醫生啊?




男爵府

積分: 5518


3#
發表於 12-3-27 13:15 |只看該作者
先full 金銀花水再搽茶樹油最後搽skii,1晚我就謝了


公爵府

積分: 28426

熱血勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-3-27 13:35 |只看該作者
回覆 rean_chau 的帖子

試下整碎d白果,連埋d汁,肉一齊full粒暗瘡,有用架!!!
結婚時,化妝師教~


公爵府

積分: 28591


5#
發表於 12-3-27 14:32 |只看該作者
回覆 aprilbaby04 的帖子

白果都得?等我今晚試下先。。。THANKS


公爵府

積分: 28591


6#
發表於 12-3-27 14:36 |只看該作者
回覆 CFNgai 的帖子

我無你上一排咁嚴重,只得幾粒係兩邊面,其他地方都無。只係見佢成二十餘天,又唔大又唔消,飲涼茶都唔消仲。


男爵府

積分: 6326


7#
發表於 12-3-27 14:56 |只看該作者

引用:回覆+CFNgai+的帖子 我無你上一排咁嚴重,

原帖由 rean_chau 於 12-03-27 發表
回覆 CFNgai 的帖子

我無你上一排咁嚴重,只得幾粒係兩邊面,其他地方都無。只係見佢成二十餘天,又唔大又 ...
咦~~~~乜你咁直接架




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo