自由報料

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


1#
發表於 12-5-2 15:27 |只看該作者
岩岩先知道,銅鑼灣禮頓麵包做埋六月就會結業喇!
好可惜呀!佢好耐歷史,日日排長龍架!

點評

bobo11  too bad ><  發表於 12-6-5 00:47


男爵府

積分: 8001

醒目開學勳章


2#
發表於 12-5-2 15:28 |只看該作者
poonsun 發表於 12-5-2 15:27
岩岩先知道,銅鑼灣禮頓麵包做埋六月就會結業喇!
好可惜呀!佢好耐歷史,日日排長龍架!
...
係咪TIME SQUARE 斜對面那一間呀? 我差不多個個禮拜都買麵包俾我女食的.


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


3#
發表於 12-5-2 15:29 |只看該作者
AndyRain 發表於 12-5-2 15:28
係咪TIME SQUARE 斜對面那一間呀? 我差不多個個禮拜都買麵包俾我女食的.

就係果間囉!
出晒名架!


珍珠宮

積分: 38598

2024年龍年勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


4#
發表於 12-5-2 15:30 |只看該作者
oh 又一間舊式鋪結業...


男爵府

積分: 8001

醒目開學勳章


5#
發表於 12-5-2 17:27 |只看該作者
poonsun 發表於 12-5-2 15:29
就係果間囉!
出晒名架!
咁呢個sat 我都試番個包先(我從來無食過). 佢執左, 以後唯有係7仔買包/蛋糕俾我女食which 唔新鮮囖.


侯爵府

積分: 22431

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-5-2 17:31 |只看該作者


男爵府

積分: 5475


7#
發表於 12-5-2 17:56 |只看該作者

回覆:銅鑼灣禮頓麵包六月結業喇!

請問最出名是什麼?謝



點評

anitallw  I want to know too!  發表於 12-5-3 08:01


子爵府

積分: 12612


8#
發表於 12-5-2 20:09 |只看該作者

回覆 回覆:AndyRain的帖子

我間中都有買, 有好多附近返工 ge sales 同工人黎買ga! .




男爵府

積分: 9708

醒目開學勳章


9#
發表於 12-5-2 20:15 |只看該作者

回覆 回覆:poonsun的帖子

本帖最後由 abcbb 於 12-6-5 15:25 編輯

Gourmet 早上麵包買一送一, $7两個曰本麵包(新鲜的), 我想搶了禮頓不少生意




大宅

積分: 3521

有「營」勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章


10#
發表於 12-5-2 20:16 |只看該作者

回覆:銅鑼灣禮頓麵包六月結業喇!

吓!好可惜
嗰帶啲鋪租真係好貴!
我要去多啲買麵包




珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


11#
發表於 12-5-2 20:17 |只看該作者
poonsun 發表於 12-5-2 15:27
岩岩先知道,銅鑼灣禮頓麵包做埋六月就會結業喇!
好可惜呀!佢好耐歷史,日日排長龍架!
...
你講禮頓道的丹麥麵包舖, 定係禮頓麵包舖呀
禮頓道有兩間舊式麵包舖, 一間轉角位, 一間係中間位.......


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


12#
發表於 12-5-2 20:18 |只看該作者
Winnie~meow 發表於 12-5-2 20:16
吓!好可惜
嗰帶啲鋪租真係好貴!
我要去多啲買麵包
自己舖黎架, 貴乜野租, 可能見樓市好, 租/賣比人好過一日做到黑, 都吾夠租個舖出去好賺啦
D 麵包, 你有經過佢地後面舖, 包你吾敢食


子爵府

積分: 12612


13#
發表於 12-5-2 21:56 |只看該作者
CrabPincers 發表於 12-5-2 20:18
自己舖黎架, 貴乜野租, 可能見樓市好, 租/賣比人好過一日做到黑, 都吾夠租個舖出去好賺啦
D 麵包, 你有經過 ...
講緊边間, 係未皇后隔離?


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


14#
發表於 12-5-2 22:08 |只看該作者

回覆:銅鑼灣禮頓麵包六月結業喇!

業主成幢賣




大宅

積分: 1185


15#
發表於 12-5-2 23:16 |只看該作者
以前喺果頭返工好鐘意食呀!!!
腸仔飽好好味 (我平時係唔會食腸仔飽的,因為由細食到大,食到厭)
但這間的腸仔飽真係好好味
有幸買到辣手的腸仔飽,仲要新鮮到"翠"皮的

自從無喺cwb返工,找都無再食腸仔飽了!!


男爵府

積分: 6039


16#
發表於 12-5-2 23:35 |只看該作者

回覆:銅鑼灣禮頓麵包六月結業喇!

以前喺CWB返工成日食架..我鐘意食佢既即整煺蛋包呀




男爵府

積分: 5224


17#
發表於 12-5-3 01:24 |只看該作者

回覆:CrabPincers 的帖子

你點知人後面點?




珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


18#
發表於 12-5-3 07:44 |只看該作者
muimuig 發表於 12-5-3 01:24
你點知人後面點?
夜欄人靜時, 行過未見到LAWD 老鼠, 貓係麵粉上邊行黎行去, 你還敢吾敢買?
以前成日買熱狗食, 但依家真係吾敢


珍珠宮

積分: 30369

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


19#
發表於 12-5-3 07:46 |只看該作者
bbqueen 發表於 12-5-2 21:56
講緊边間, 係未皇后隔離?
未丹麥麵包LAW樓主話成日排長龍, 應該係丹麥, 吾係禮頓啦
尤其大球場有FUNCTION時, D 人成日排晒長龍買熱狗/豬扒包


珊瑚宮

積分: 108241

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 減齡達人勳章 開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第一回 陪月勳章


20#
發表於 12-5-3 08:40 |只看該作者
CrabPincers 發表於 12-5-2 20:17
你講禮頓道的丹麥麵包舖, 定係禮頓麵包舖呀
禮頓道有兩間舊式麵包舖, 一間轉角位, 一間係中間位.......
...

係禮頓麵包舖呀!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo