單親天地

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 3748


1#
發表於 12-5-27 20:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 150445

畀面勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 12-5-27 20:20 |只看該作者

昨天收到了配房通知信,第一次編配低層公屋不理想就不要

我個陣等左半年,而家唔知



我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


禁止訪問

積分: 3748


3#
發表於 12-5-27 20:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 150445

畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-5-27 21:27 |只看該作者

引用:Quote:BB200200 發表於 12-5-27 20:20 我個

原帖由 simon73 於 12-05-27 發表
我是申請特別調遷,那天收到確認信,然後還等了三個月才昨天收到配房通知信 ...
特別調遷我就唔知道




我相信,真正在乎我的人,是不會被別人搶走的。無論是友情,還是愛情。

當你長大,你慢慢學會幾件事情:有些人不必理會,無論他說什麼,
做什麼,多麼幼稚,又多麼討厭,真的不需要在乎。

有些人永遠成不了你的敵人,不必抬舉他,這種人太看得起自己了,以為拼命攻擊你,
傷害你,就能夠被你所恨。


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 12-5-28 01:15 |只看該作者

回覆:昨天收到了配房通知信,第一次編配低層公屋不理想就不要

都係我甩,一擊即中



點評

dada~0w0~  你梗係la~~  發表於 12-5-28 11:12
小尚    發表於 12-5-28 10:48
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


6#
發表於 12-5-28 03:51 |只看該作者

引用:都係我甩,一擊即中 +

原帖由 ChammyMAMA 於 12-05-28 發表
都係我甩,一擊即中





瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


7#
發表於 12-5-28 08:48 |只看該作者

引用:+本帖最後由+simon73+於+12-5-27+23:08+編

原帖由 simon73 於 12-05-27 發表
本帖最後由 simon73 於 12-5-27 23:08 編輯

昨天收到了配房通知信,第一次編配低層公屋不理想就不要了:a ...
係咪都有三次機會架?



點評

小尚  係  發表於 12-5-28 15:01
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


男爵府

積分: 9878


8#
發表於 12-5-28 15:00 |只看該作者
見到你派我都開始緊張喇,想問清楚你係唔係確實收到確認信等3個月就派??因為我之前問過幾個 bk媽媽佢地都係大概3個月就派第一次


禁止訪問

積分: 3748


9#
發表於 12-5-28 18:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3748


10#
發表於 12-5-28 18:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3748


11#
發表於 12-5-28 18:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 12-5-28 19:31 |只看該作者
simon73 發表於 12-5-28 18:51
當然係三次啊
我都唔知有三次機會,之前個社工間唔時就打嚟同我講,如果唔係太差就叫我要咗間屋,佢話唔係有好多呢D單位比特別調遷架

點評

小尚  我個社工都係咁講  發表於 12-5-29 09:07
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


禁止訪問

積分: 3748


13#
發表於 12-5-28 20:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


14#
發表於 12-5-29 09:00 |只看該作者
simon73 發表於 12-5-28 20:12
你拿到了公屋?

我成功調遷,入咗伙喇
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 2007


15#
發表於 12-5-29 11:20 |只看該作者
我第二次等左半年~~
真係好黑..
第一次比1962年樓既地下果層我..點要啫
第二次都係比1982年樓 既4樓我
叫做大躍進好左吧?
我唔明點解咁多b6有新樓住...

點評

小尚  你係特別調遷?  發表於 12-5-29 13:19


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 12-5-29 11:24 |只看該作者

引用:我第二次等左半年~~真係好黑..第一次比1962

原帖由 AGNESLAU1004 於 12-05-29 發表
我第二次等左半年~~
真係好黑..
第一次比1962年樓既地下果層我..點要啫
我想問下你地揀邊區架?



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 2007


17#
發表於 12-5-29 11:27 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

市區


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 12-5-29 11:29 |只看該作者

引用:回覆+ChammyMAMA+的帖子 市區

原帖由 AGNESLAU1004 於 12-05-29 發表
回覆 ChammyMAMA 的帖子

市區
我揀青衣,仲派得好好



點評

rowelldo  我都想問...由入紙到第一次派屋等咗幾耐...  發表於 12-6-5 16:53
klcbb123  青衣邊到  發表於 12-6-1 01:33
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 2007


19#
發表於 12-5-29 11:37 |只看該作者
回覆 ChammyMAMA 的帖子

你就好~
你住開哩區無乜問題~~仲要派到合心意就最好

我等左好多年先可以拿到市區...
等好多年之餘仲要派得唔合心意..

點評

dada~0w0~  等ing 等三次~~??祝你好運 ^^ 下次岩心水  發表於 12-5-29 11:51


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


20#
發表於 12-5-29 11:41 |只看該作者

引用:回覆+ChammyMAMA+的帖子 你就好~你住開哩

原帖由 AGNESLAU1004 於 12-05-29 發表
回覆 ChammyMAMA 的帖子

你就好~
巿區依家都好多單位啦,多過以前好多啦



緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo