自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3145

環保接龍勳章


1#
發表於 12-5-30 08:00 |只看該作者
小朋友常唔吸收, 食多苛多, 有咩煲比佢飲下, 可助佢吸收多d????
http://pic5.nipic.com/20091229/1729872_090423348889_2.jpg


男爵府

積分: 7459

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 12-5-30 08:12 |只看該作者
有都想知。個小朋友一味高,唔打横肥。
但好在小病痛。













點評

winnie335506  same with my son wor~  發表於 12-5-30 11:35


公爵府

積分: 25166

畀面勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 12-5-30 08:14 |只看該作者

引用:有都想知。個小朋友一味高,唔打横肥。但好

原帖由 mf7433 於 12-05-30 發表
有都想知。個小朋友一味高,唔打横肥。
但好在小病痛。
健康就好了,肥瘦因體質而異麻




珍珠宮

積分: 34327

2024年龍年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章


4#
發表於 12-5-30 08:15 |只看該作者
唔知而家仲有無肥仔水??

點評

winnie335506  應該冇掛, 因冇乜聽人講喎而家....  發表於 12-5-30 11:36


子爵府

積分: 13522

醒目開學勳章


5#
發表於 12-5-30 08:28 |只看該作者

小朋友常唔吸收

我仔都係唔太吸收,食又食得多。個次反健康院檢查問過醫生,話keep住呢個体重得喇,唔洗甘肥。冇病冇痛就ok啦



]


子爵府

積分: 14680


6#
發表於 12-5-30 09:15 |只看該作者

引用:唔知而家仲有無肥仔水??

原帖由 ewater 於 12-05-30 發表
唔知而家仲有無肥仔水??
肥仔水去肚風架咋喎! 因商標上有個肥BB, 所以叫肥仔水.




大宅

積分: 3145

環保接龍勳章


7#
發表於 12-5-30 11:38 |只看該作者
我又唔覺佢pat pat 痕, 只係呢頭食完, 0個頭唔夠大半日就要去大大, 所以覺得佢唔吸收, 但好彩佢真係冇咩病痛~
http://pic5.nipic.com/20091229/1729872_090423348889_2.jpg


男爵府

積分: 8365


8#
發表於 12-5-30 12:20 |只看該作者
其實如果D大大唔係好爛既話就無乜問題

之所以瘦, 可能只係小朋友新陳代謝旺盛, 好快消耗左


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo