自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6986


1#
發表於 12-5-31 16:18 |只看該作者
我10年11月開始租咗間屋,生死約各一年。當時業主話4號起租,但因為裝修未搞掂,所以遲一個星期先起租。我想六月一號通知業主唔租,咁我應該照交晒租,等業主退錢俾我,定我應該交少十一日租?(我仲有兩個月按金喺業主度)




珍珠宮

積分: 36576


2#
發表於 12-5-31 16:19 |只看該作者
照交后退的


子爵府

積分: 14588


3#
發表於 12-5-31 16:31 |只看該作者

租金問題

你一個月之前通知,通常業主都叫你最後個個月唔洗交租當按金!你同業主傾痁幾號搬走




男爵府

積分: 6986


4#
發表於 12-5-31 16:49 |只看該作者

回覆:Cutemom0808 的帖子

咁即係我六月頭照交一個月租,交鎖匙時,佢俾番兩個月零十一日租俾我?





男爵府

積分: 6986


5#
發表於 12-5-31 17:13 |只看該作者

回覆:喵喵小咪 的帖子

我想問,通常鎖匙係交俾業主定地產?




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo