自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 14487

叻叻勳章 畀面勳章 親子達人勳章


1#
發表於 12-6-1 23:35 |只看該作者
爸爸上月中過身,下星期設靈,第二日就出殯,想問下1.同事封咗帛金,出殯後我應該回"吉儀"定"英雄利是"俾同事?
2.英雄利是內是入1個兩蚊定2個一蚊?
3.殯儀館嗰晚&出殯嗰朝,我係咪要封利是俾工作人員&做法事嘅人?如要,應用紅色利是封/白色信封?正常要封幾多?


男爵府

積分: 5416


2#
發表於 12-6-1 23:43 |只看該作者

白事一問

無一同出殯只比帛金就比吉儀,一同出殯和一起吃英雄宴就比英雄利事.



點評

tszwan123  明白,唔該晒!  發表於 12-6-1 23:51


男爵府

積分: 9765


3#
發表於 12-6-1 23:48 |只看該作者

引用:爸爸上月中過身,下星期設靈,第二日就出殯,

原帖由 tszwan123 於 12-06-01 發表
爸爸上月中過身,下星期設靈,第二日就出殯,想問下1.同事封咗帛金,出殯後我應該回"吉儀"定"英雄利是"俾同事?
...
爸爸上月中過身,下星期設靈,第二日就出殯,想問下1.同事封咗帛金,出殯後我應該回"吉儀"定"英雄利是"俾同事?........ 辦事後是封英雄

2.英雄利是內是入1個兩蚊定2個一蚊?.........2元

3.殯儀館嗰晚&出殯嗰朝,我係咪要封利是俾工作人員&做法事嘅人?.... 是,隋心便可
如要,應用紅色利是封/白色信封?正常要封幾多?.....紅色,內容隨心

註: 上述意見以我本人當初辦事分享,因我爸也離開 8 個月了



點評

tszwan123  明白,唔該晒!  發表於 12-6-1 23:53


水晶宮

積分: 69398

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 想生BB熱投 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 12-6-2 00:10 |只看該作者
本帖最後由 sillything 於 12-6-2 00:14 編輯
tszwan123 發表於 12-6-1 23:35
爸爸上月中過身,下星期設靈,第二日就出殯,想問下1.同事封咗帛金,出殯後我應該回"吉儀"定"英雄利是"俾同事?
...

1)出殯後係英雄利是
2)兩個1蚊或1個兩蚊都唔緊要,總之係雙就得.

3)比封吉儀佢地得架啦

我們都以為,很努力去做,就可以做好一件事。但原來我們是很用力地,去做錯一件事。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo