自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 14057


1#
發表於 12-6-6 00:51 |只看該作者
今晚突然咳得好利害, 已經食左藥水, 但咳到想嘔....有咩辦法可以暫時止咳?等佢好瞓d, 聽曰再去睇醫生......佢六歲半.....thx...



點評

mama667  可以試下去睇 "江炳輝" 係太子, 兒科醫咳非常好! 我仔仔上次睇佢一次就ok, 你試試  發表於 12-6-6 08:46


男爵府

積分: 7261


2#
發表於 12-6-6 00:55 |只看該作者

回覆:lanimama 的帖子

墊高個背至頭約35度左右瞓!




子爵府

積分: 10665

大廚勳章 畀面勳章


3#
發表於 12-6-6 01:05 |只看該作者
lanimama 發表於 12-6-6 00:51
今晚突然咳得好利害, 已經食左藥水, 但咳到想嘔....有咩辦法可以暫時止咳?等佢好瞓d, 聽曰再去 ...

臨訓前食一匙蜜糖!
有根據0架: http://the-sun.on.cc/channels/news/20071205/20071205021055_0000.html
版權所有,任何傳媒論壇未經本人同意,不得擅自轉載!


子爵府

積分: 14057


4#
發表於 12-6-6 01:06 |只看該作者

引用:墊高個背至頭約35度左右瞓! +

原帖由 swwoo821 於 12-06-06 發表
墊高個背至頭約35度左右瞓!
已經瞓高左...但都係咁咳, 好心痛......





子爵府

積分: 14057


5#
發表於 12-6-6 01:12 |只看該作者

引用:Quote:lanimama+發表於+12-6-6+00:51+今晚

原帖由 蘇花sogood 於 12-06-06 發表
臨訓前食一匙蜜糖!
有根據0架: http://the-sun.on.cc/channels/news/20071205/20071205021055_0000.html
...
Thx so much!!! 佢而家又瞓返,唯有等佢如果再咳到醒時先試.....原來honey係可以咁用.....




男爵府

積分: 7261


6#
發表於 12-6-6 01:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+swwoo821+於+12-06-06+發表墊

原帖由 lanimama 於 12-06-06 發表
已經瞓高左...但都係咁咳, 好心痛......
或者試下開杯暖既鹽水,一半漱口,一半飲落肚。




子爵府

積分: 14057


7#
發表於 12-6-6 01:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lanimama+於+12-06-06+發表已

原帖由 swwoo821 於 12-06-06 發表
或者試下開杯暖既鹽水,一半漱口,一半飲落肚。
Thx, 囡囡而家咳少左......




禁止訪問

積分: 280


8#
發表於 12-6-6 01:47 |只看該作者

囡囡不斷咳, 咳到醒!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


9#
發表於 12-6-6 08:06 |只看該作者
有無開冷氣?如果開冷氣,要放杯水喺到,或者開放濕機,乾燥都會咳得好勁.


水晶宮

積分: 66961

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 熱血勳章 畀面勳章 有「營」勳章 陪月勳章 爸B勳章 大廚勳章


10#
發表於 12-6-6 08:19 |只看該作者

回覆:囡囡不斷咳, 咳到醒!

搽D薄荷膏係心口




首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo