懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   5


大宅

積分: 3570


1#
發表於 12-6-8 16:40 |只看該作者
請問有無媽媽去左會展家庭健康博覽個胎兒心跳錄音服務呀?
我抽左星期日去呀,但想知道係點既,有無去過既媽媽可以分享下呀?


公爵府

積分: 26293

畀面勳章


2#
發表於 12-6-8 17:02 |只看該作者

雅培免費胎兒心跳錄音服務

我岩岩去完,係好似健康院部胎心機噤,之後有個心型機仔錄左d聲




大宅

積分: 2193


3#
發表於 12-6-8 17:02 |只看該作者
我聽日去呀


大宅

積分: 1281

陪月勳章


4#
發表於 12-6-8 17:08 |只看該作者
我都係聽日 去呀~~

我想問下場入面多唔多野睇呀???


禁止訪問

積分: 2018


5#
發表於 12-6-8 17:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


6#
發表於 12-6-8 17:49 |只看該作者

回覆:雅培免費胎兒心跳錄音服務

記住登記胎心機同產房體驗加入埋 baby mo 個會!
每登記都有一袋gift, 有16 片pampers,滴露,唔係多但全場得呢份最大!
聽完胎心有小禮物
部機仔細細,只係一部可以綠音的機仔!所娭係咪叫我唔好整到個制唔係咩都冇
另可去智靈寶入會有意粉!
產房體驗好聽但要企!成半個鐘!跟住仲要局你聽臍帶血得冇用禮物




大宅

積分: 4014


7#
發表於 12-6-8 17:56 |只看該作者

引用:記住登記胎心機同產房體驗加入埋+baby+mo+

原帖由 zuzu888 於 12-06-08 發表
記住登記胎心機同產房體驗加入埋 baby mo 個會!
每登記都有一袋gift, 有16 片pampers,滴露,唔係多但全場 ...
我只有展覽入場卷,想知點知可參加登記胎心機同入產房體驗?




民房

積分: 16


8#
發表於 12-6-9 00:36 |只看該作者
係囉係囉..我都係得入場卷有冇得WALK-IN 排隊架?


子爵府

積分: 12305

Poo得好勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


9#
發表於 12-6-9 10:57 |只看該作者

回覆:雅培免費胎兒心跳錄音服務

直接行去會場一入右手邊中間有好大個. Baby-mo counter, 同佢講想玩就得!我唔知今日係咪都有得即場登記!
但只要登記就有福袋!要拎佢兩袋呀




別墅

積分: 595


10#
發表於 12-6-9 11:18 |只看該作者

回覆:雅培免費胎兒心跳錄音服務

雅培個福袋禮物都幾豐富,,但個場真係好細,今日10:30錄完bb心跳,順便用半個鐘就行完想行嘅野,攞下其他贈品,之後11:00落一層聽美素佳兒個產前講座,時間啱啱好




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


11#
發表於 12-6-9 11:25 |只看該作者

引用:雅培個福袋禮物都幾豐富,,但個場真係好細

原帖由 alikan0701 於 12-06-09 發表
雅培個福袋禮物都幾豐富,,但個場真係好細,今日10:30錄完bb心跳,順便用半個鐘就行完想行嘅野, ...
上下層only?
我去聽下午場,就好方便樓上樓下?!




別墅

積分: 595


12#
發表於 12-6-9 11:31 |只看該作者

回覆:vivi0707 的帖子

係呀!個fair係5/F, 個講座係4/F, 幾方便!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


13#
發表於 12-6-9 11:42 |只看該作者

引用:直接行去會場一入右手邊中間有好大個. Baby

原帖由 zuzu888 於 12-06-09 發表
直接行去會場一入右手邊中間有好大個. Baby-mo counter, 同佢講想玩就得!我唔知今日係咪都有得即場登記!
...
琴日同今日我都walkin登記!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3461


14#
發表於 12-6-9 11:53 |只看該作者

引用:雅培個福袋禮物都幾豐富,,但個場真係好細

原帖由 alikan0701 於 12-06-09 發表
雅培個福袋禮物都幾豐富,,但個場真係好細,今日10:30錄完bb心跳,順便用半個鐘就行完想行嘅野, ...
點可以報到美素佳兒講座?




公爵府

積分: 25898

陪月勳章


15#
發表於 12-6-9 11:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+zuzu888+於+12-06-09+發表直

原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發表
琴日同今日我都walkin登記!
你去玩左兩次?!




大宅

積分: 4793


16#
發表於 12-6-9 12:00 |只看該作者
回覆 newterry 的帖子

美素佳兒可以即場入去聽嗎@@?


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


17#
發表於 12-6-9 12:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發

原帖由 vivi0707 於 12-06-09 發表
你去玩左兩次?!
係呀!琴日同朋友去,拎左一個褔袋,今日孖埋老公去,一人拎一個



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


18#
發表於 12-6-9 12:13 |只看該作者

引用:雅培個福袋禮物都幾豐富,,但個場真係好細

原帖由 alikan0701 於 12-06-09 發表
雅培個福袋禮物都幾豐富,,但個場真係好細,今日10:30錄完bb心跳,順便用半個鐘就行完想行嘅野, ...
我都聽緊美素講座,但今日好似冇一罐大媽媽奶粉送…之前d講座有架,我先報…今日冇好蝕…



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 25898

陪月勳章


19#
發表於 12-6-9 12:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alikan0701+於+12-06-09+發表

原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發表
我都聽緊美素講座,但今日好似冇一罐大媽媽奶粉送…之前d講座有架,我先報…今日冇好蝕…



...
下,無呀?禁又真係好唔抵?我其實都唔知今日呢場係會展,我見之前講緊既都係eaton hotel!
琴日收到message 先知係會展!




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


20#
發表於 12-6-9 12:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 siutreasure 於 12-06-09 發

原帖由 vivi0707 於 12-06-09 發表
下,無呀?禁又真係好唔抵?我其實都唔知今日呢場係會展,我見之前講緊既都係eaton hotel!
琴日收到message ...
頭先講禮物冇有媽媽奶粉,得食譜、口水肩同媽媽袋未聽完未拎,所以唔知!



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo